شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکلات پنل تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های موجود در منازل ، هتل ها و … به شمار می روند. محصولات سامسونگ معمولا از کیفیت تصویر بسیار بالایی بهره مند هستند. یکی از قطعات اصلی در تلویزیون که امکان پخش و نمایش تصاویر را در این دستگاه ایجاد کرده است پنل تلویزیون سامسونگ می باشد. هر گونه آسیب دیدگی پنل تلویزیون سامسونگ نمایش تصاویر را در آن غیر ممکن کرده است . نیاز به تعمیر دارد. تلویزیون ها دارای سیستم حساسی بوده و تحت تاثیر هر گونه تعمیرات اشتباه دچار مشکلات بسیاری می شوند. به طور کلی به دلیل حساسیت های بسیار زیاد این دستگاه در صورت بروز مشکلات در پنل و سایر قسمت های دستگاه لازم است توسط متخصصان حرفه ای تعمیر و ترمیم شود. مهندسان به دلیل آشنایی با تمامی قسمت های دستگاه می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی عیوب آن را برطرف کنند. در صورتی که تعمیرات پنل تلویزیون سامسونگ امکان پذیر نباشد لازم است ایمن قسمت از دستگاه با نمونه ی اورجینال تعویض شود. توجه داشته باشید پل های تقلبی کیفیت تصویر مطلوبی ارائه نکرده و در کوتاه مدت دستگاه را دچار مشکلات بسیاری می کنند. به همین منظور لازم است برای حفظ کیفیت دستگاه از نمونه ی اورجینال پنل استفاده نمایید. کلیه ی سرویس های نمایندگی رسمی سامسونگ تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

انواع مشکلات پنل تلویزیون سامسونگ

در این بخش به بررسی انواع مشکلات پنل تلویزیون سامسونگ می پردازیم. این مشکلات در اغلب موارد بر پخش تصاویر در تلویزیون تاثیر دارد.

وجود خطوط افقی و عمودی در تصویر تلویزیون

علت: وجود گرمای بیش از حد در محیطی که تلویزیون در آن قرار داده شده ، استفاده ی طولانی مدت از تلویزیون ، استفاده از پنل بی کیفیت

راه حل: تعویض پنل تلویزیون سامسونگ و جایگزینی آن با یک نمونه ی اورجینال توسط متخصصان حرفه ای در واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تاریکی وکم نور شدن تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون

علت : آسیب دیدگی بک لایت تلویزیون سامسونگ

راه حل : تعمیرات پنل توسط افراد متخصص و تعویض قطعات در صورتی که وجود داشته باشند ،  تعویض پنل توسط متخصصان حرفه ای

بهم ریختگی رنگ ها و یا وجود هاله ای از رنگ های غیر عادی در تصاویر تلویزیون سامسونگ

علت : آسیب دیدگی ابتدایی ترین لایه ی پنل یعنی Liquid

راه حل : تعویض پنل و جای گذاری آن با یک نمونه ی اورجینال

سوختگی پیکسل ها

علت : هر پیکسل دارای سه عدد ساب بوده که این ها همه توسط ترانزیستور ها کنترل می شوند. بروز هر گونه مشکل در این قسمت ها سبب سوختگی و یا خامشو شدن پیکسل ها می شود.

راه حل : تعمیر و تعویض پیکسل های سوخته ، در صورتی که پیکسل های زیادی سوخته باشد تعویض پنل

آسیب دیدگی های پنل تلویزیون سامسونگ

یکی از رایج ترین مواردی که بر سلامت پنل تلویزیون تاثیرگذار است آب خوردگی پنل تلویزیون و یا به عبارت بهتر نفوذ مایعات به آن است. آب خوردگی پنل تلویزیون سامسونگ یکی از مواردی است که در نمایش تصاویر تلویزیون مشکل ایجاد می کند. آب خوردگی پنل معمولا به دلیل بی احتیاطی های کاربران رخ می دهد . همچنین ممکن است در مواردی اسپری مستقیم مواد پاک کننده باعث خرابی پنل شده و مشکلاتی را در نمایش تصویر آن ایجاد کند. متخصصان واحد تعمیرات تلویزیون با بهره مندی از اطلاعات تخصصی می توانند در صورتی که تعمیر پنل امکان پذیر باشند آن را تعمیر نمایند و اگر تعمیرات آن امکان پذیر نباشد پنل تلویزیون را با یک نمونه ی اورجینال جایگزین می کنند. ضرب خوردگی پنل نیز یکی دیگر از مواردی است که منجر به عدم نمایش تصویر در تلویزیون می شود. ضرب خوردگی تلویزیون نیز در اغلب موارد به دلیل شیطنت های کودکان رخ داده و مشکلات بسیاری مثل قطع شدن تصویر تلویزیون ، آسیب دیدگی بک لایت و در مواردی نیز شکستگی پنل را در پی دارد. رفع تمامی مشکلات پنل تلویزیون سامسونگ  و تعمیر پنل آب خورده ی تلویزیون سامسونگ یا پنل ضرب خورده در واحد تعمیرات سامسونگ امکان پذیر است.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران با بهره مندی از متخصصان حرفه ای کلیه ی سرویس های فروش و تعمیرات را ارائه می کند. واحد فروش انواع محصولات سامسونگ از قبیل تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی ، گوشی های هوشمند سامسونگ ، تبلت ، پرینتر ، لپ تاپ ، کپی ، پرینتر ، فکس و انواع لوازم خانگی را به صورت اورجینال به فروش می رساند. نمایندگی رسمی سامسونگ در تمامی نقاط تهران شعبه ی فعال داشته و کلیه ی سرویس های تعمیراتی را ارائه می کند. تعمیر و تعویض انواع قطعات محصولات سامسونگ در نمایندگی مجاز SAMSUNG انجام می شوند. تکنسین های تعمیراتی در این واحد ابتدا دستگاه ها را عیب یابی کرده و سپس تعمیرات آن ها را اعمال می کنند. تعویض قطعات آسیب دیده و جایگزینی آن ها با نمونه های اورجینال از تخصصی ترین خدماتی است که در واحد تعمیرات سامسونگ در تهران ارائه می شود. رفع تمامی مشکلات  پنل تلویزیون سامسونگ نیز در واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام می شود. کلیه ی خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ در تهران توسط مرکز سخت افزار ایران پشتیبانی می شود.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_layout=”blog_cards”]

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته