شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

موبایل دانلود نمی کند

برای برخی از کاربران، این مشکل پیش می آید که گاه، با اقدام برای دانلود کردن یک فایل و یا برنامه، علی‌رغم ظاهر شدن آیکن دانلود، برنامه و فایل مورد نظر دانلود نمی شود. در این شرایط، در حالی که به ظاهر دستگاه در حال دانلود کردن برنامه و فایل است، ولی در عمل این اتفاق نمی افتد و کاربر با مراجعه به بخش ذخیره شدن فایل ها و اسناد، مشاهده می کند که فایل و سندی دانلود و ذخیره نشده است. در این مطلب برآنیم تا سه راهکار موجود جهت رفع این مشکل –که موبایل دانلود نمی کند – را شرح داده و توضیح دهیم.

چرا موبایل دانلود نمی کند

برای رفع این مشکل که چرا موبایل دانلود نمی کند سه راهکار وجود دارد. در بخش زیر سه راهکار موجود به صورت فهرست وار ذکر می گردد:

حافظه کش دانلود منیجر خود را پاک کنید.

  • خالی کردن حافظه کش
  • فعال کردن مدیریت دانلود در گوشی اندروید

موبایل دانلود نمیکند؛ راه حل چیست؟

 حافظه کش دانلود منیجر موبایل خود را پاک نمایید. وقتی گوشی نمی تواند فایلی را دانلود کند احتمالا کمبودی در حافظه گوشی جهت ذخیره سازی وجود دارد. پیش از هر چیز می بایست بررسی نمایید که مقصد فایل های دانلودی گوشی شما در کدام بخش است. حافظه ی اصلی گوشی است یا در کارت حافظه؟ پس از مشخص کردن مقصد فایل های دانلودی گوشی، می بایست میزان فضای خالی را چک نمایید.

اصلی ترین مشکل در دانلود نکردن گوشی ها همین کمبود حافظه است که اجازه ادامه دانلود را به شما نمی دهد. اگر حافظه گوشی شما پر شده است آن را کمی خالی کنید و بعد از ریست کردن گوشی خود مجددًا اقدام به دانلود کنید. با این اقدام احتمالاً اشکال پیش امده مرتفع گردد و می توانید مجدداً فایل ها و اسناد مورد نظرتان را دانلود و ذخیره نمایید.

راه حل دوم

راه حل دوم آن است که حافظه کش گوشی خود را خالی نمایید. اگر حافظه گوشی شما خالی است و باز هم نمی توانید فایل دانلود کنید، ترفند دوم را امتحان کنید. وارد تنظیمات گوشی اندروید خود شوید و گزینه Apps را انتخاب کنید. سپس Download Manager را انتخاب کرده و حافظه ی کش گوشی خود را پاک نمایید.

بعد از انجام این کار حتما گوشی خود را ریست گنید و مجددا شروع به دانلود فایل کنید. مشکل شما باید برطرف شده باشد. تصویر زیر شما را در چگونگی انجام این کار راهنمایی می کند:

راه حل سوم

راه حل سوم که کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل جهت رفع این مشکل که موبایل دانلود نمی کند پیشنهاد می کنند فعال کردن مدیریت دانلود در گوشی اندروید است زیرا این احتمال وجود دارد که به دلایلی نرم افزار مدیریت دانلود شما غیرفعال شده باشد.

برای این کار می بایست از طریق تنظیمات گوشی خود وارد Apps شوید و نرم افزار مدیریت دانلود را فعال کنید. این امکان وجود دارد که این بخش از گوشی غیرفعال شده و کاربر از آن بی خبر باشد.

در صورتی که با پیاده سازی تمامی اقدامات فوق، مشکل گوشی شما رفع نشد می توانید با نصب یک نرم افزار مدیریت دانلود، اقدام به دانلود نمایید. در غیر اینصورت جهت بررسی تخصصی دستگاه توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه به یک مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک مراجعه نمایید.

نمایندگی پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات

نمایندگی پاناسونیک در ایران در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد. صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در ایران در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی پاناسونیک در ایران و مراجعه به واحدهای تخصصی فعال در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصول خویش بهره مند گردید. دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر به صورت جداگانه معرفی شده اند.

معرفی وب سایت

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت رسمی نمایندگی پاناسونیک، اخبار پاناسونیک، مقالات پاناسونیک و سوالات متداول پاناسونیک را پیگیری و مشاهده نمایید.

لینک های مفید

تعمیرات تخصصی موبایل اپل / تعمیرات تخصصی موبایل ایسوس / تعمیرات تخصصی موبایل ایسر / تعمیرات تخصصی موبایل فوجیتسو / تعمیرات تخصصی موبایل لنوو / تعمیرات تخصصی موبایل سونی / تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ / تعمیرات تخصصی موبایل هواوی / تعمیرات تخصصی موبایل شارپ / تعمیرات تخصصی موبایل ال جیتعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی

امتیاز شما به این نوشته