شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مک بوک ایر 2018 از نگاه وبسایت اپل

مک بوک ایر 2018 اپل، بالاخره در جدیدترین رویداد سخت افزاری اپل مصادف با هشت آبان 97 معرفی شد. بنابر ادعای شرکت سازنده، این محصول با وجود بهره‌گیری از ویژگی‌های جدید، زیبایی و حمل‌پذیریِ بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جدیدترین لپ تاپ اپل برخلاف نسخه‌های پیش از خود، دستخوش تغییرات فراوانی شده است که در این میان می‌توان به استفاده از صفحه‌نمایش رتینا با کیفیت چشم‌نواز، ارتقاء سخت‌افزار و استفاده از المان‌های نوین در طراحی، استفاده از تراشه‌ی امنیتی T2 و مواردی از این دست اشاره کرد. در بخش‌های آتی ویژگی‌های بیان شده از سوی کارشناسان وبسایت رسمی اپل در ارتباط با این محصول با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. شایان ذکر است تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با انواع لپ تاپ اپل نیز با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل قابل دریافت است.

مک بوک ایر 2018

بررسی تخصصی مک بوک ایر 2018

برخورداری از نمایشگر رتینا

  نمایشگر درنظر گرفته شده برای جدیدترین مک بوک ایر اپل، نمایشگری از نوع رتینا و با ۴ میلیون پیکسل است. این میزان کیفیت در نمایشگر این محصول سبب شده تا تصاویر و عکس‌های نمایش داده شده توسط جدیدترین لپ تاپ اپل، به‌ جزئی‌نگری و واقع‌گرایی خارق‌العاده‌ای برسند. علاوه بر این متون نمایش داده شده توسط مک بوک ایر 2018 به‌اندازه‌ی واضح و شفاف هستند که گویی ایمیل‌ها، اسناد و محتوای وبسایت‌ها را روی کاغذهای واقعی مطالعه می‌کنید. حاشیه‌های صفحه‌نمایش جدیدترین لپ تاپ اپل حدود 50 درصد در مقایسه با نسل پیشین کاهش داشته است؛ این موضوع سبب شده تا لبه‌های نمایشگر به بدنه نزدیک‌تر شوند.

برخورداری از فناوری تاچ‌ آیدی

جدیدترین مک بوک اپل برخوردار از فناوری تاچ آیدی است. این موضوع بدان معناست که کاربران این دستگاه نیز می‌توانند همانند اکثریت کاربران تلفن های همراه هوشمند، لپ تاپ خود را با لمس و وارد کردن اثر انگشت خود باز نمایند. در صورت استفاده از مک بوک ایر 2018 حتی خرید آنلاین نیز آسان‌تر شده است. در هنگام پرداخت، Apple Pay  را انتخاب کنید تا تنها با یک لمس، پرداختتان انجام شود. در صورت فعال بودن تاچ آیدی نیازی به وارد کردن هیچ‌گونه اطلاعات در حین خرید نیست چرا که تمامی اطلاعات شما با استفاده از تاچ آیدی‌تان شناسایی و بکارگرفته می‌شود.

برخورداری از کیبورد بازطراحی شده

مک بوک ایر 2018 برخوردار از صفحه کلیدی با مکانیزم پروانه‌ای است که ۴ برابر در مقایسه با مکانیزم سنتی استحکام بیشتری دارد. این کیبورد پاسخگویی سریع‌تری به فرمانین کاربر دارد و نور مستقل موجود در پس‌زمینه‌اش کار با لپ تاپ را در محیط‌های تاریک میسر ساخته است.

ترک‌پد فورس‌تاچ

ترک‌پد فورس‌تاچ به شما اجازه می‌دهد تا از طریق راه‌های گوناگونی و براساس تفاوت‌های کوچک در میزان فشار، با مک تعامل داشته‌ باشید. شما کنترل دقیق و واکنش یک‌پارچه خواهید داشت. مهم‌ نیست که کجای صفحه‌ی ترک‌پد کلیک می‌کنید؛ زیرا انگشت شما همواره در جای درستی قرار دارد.

کارایی بالا

با وجود ویژگی‌های خارق‌العاده‌‌ای که مک بوک ایر 2018 اپل دارد، این دستگاه تنها 102 کیلوگرم وزن دارد. این میزان وزن کمک می‌کند تا حمل و جابجایی این دستگاه بسیار آسان و بی‌دردسر باشد. پردازنده‌ی بکاررفته در جدیدترین مک بوک اپل از نسل هشتم اینتل Core i5 است که قدرت فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است. حافظه‌ی درنظر گرفته شده توسط طراحان این دستگاه حافظه ۱۶ گیگابایتی توسط رم است؛ این در حالی است که حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱.۵ ترابایتی SSD همه‌چیز را در یک چشم برهم زدن اجرا می‌کند و فضای وسیعی را برای ذخیره‌سازی اسناد، تصاویر و ویدیو در اختیار کاربر می‌گذارد.

عمر باتری

عمر باتری همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران مک بوک و البته سایر دستگاه‌های لپ تاپ بوده است. وبسایت رسمی اپل مدعی شده است که مک بوک ایر 2018 اپل توان شارژدهی 12 ساعته را دارد. بنابراین شما تا 12 ساعت نیازی به اتصال این دستگاه به برق نخواهید داشت.

برخوردار از بدنه‌ای کاملاً بازیافتی

این موضوع احتمالا برای تمامی کاربران و دوستداران محیط زیست خوشحال‌کننده باشد که بدنه مک بوک ایر 2018 از موادی کاملاً قابل بازیافت تهیه و تولید شده است. برای تهیه این آلیاژ قابل بازیافت، سازندگان این دستگاه، آلومینیوم مورد نظر را تا مرحله‌ی اتمی رسانده و مجدداً آن را مورد بررسی قرار داده‌اند. نتیجه بدنه‌ای شد که به‌طرز باورنکردنی‌ زیبا، مقاوم و سبز است.

سیستم عامل macOS

سیستم‌عامل بکاررفته در این محصول نیز نظیر مک بوک های پیشتین مک او اس است. وجود این سیستم عامل مکمل ویژگی‌های خارق‌العاده آن شده است و کمک کرده تا کار با آن بسیار ساده‌تر و آسان‌تر شود. این سیستم‌عامل به‌ کاربر اجازه‌ی انجام اموری را می‌دهد که بر روی سیستم های دیگر تقریبا غیرممکن بنظر می‌رسند.

تاندربولت ۳

یکی از خارق‌العاده‌ترین ویژگی‌های جدیدترین لپ تاپ اپل استفاده از  تاندربولت ۳ در این محصول است. تاندربولت 3 ترکیبی از سرعت و کاربرد بالا است که در قالب استاندارد USB-C در این دستگاه جای گرفته است.. تاندربولت ۳، انتقال داده، شارژ و خروجی تصویر  را در یک درگاه، جای داده و این کار را در قیاس با تاندربولت 2، با سرعت ۴۰ گیگابایت در ثانیه یعنی تقریبا با سرعتی دو برابر انجام می‌دهد.

بلندگوها و دوربین

بلندگوهای استریو بکاررفته در مک بوک ایر 2018 تا دو برابر ضرب‌آهنگ بهتری را ارائه می‌کنند و نسبت به نسل گذشته، ۲۵ درصد حجم صدای بیشتری دارند. بلندگوهای این محصول در قیاس با نسخه‌های پیشین پیشرفت قابل توجهی داشته اند و صدای استریو آنها تجربه‌ی صوتی فراگیری را در زمان شنیدن موسیقی و تماشای فیلم به‌ شنونده هدیه می‌دهند.

بکارگیری تراشه‌ی امنیتی T2

جدیدترین مک بوک اپل برخودار از تراشه امنیتی T2 است. این تراشه که به طور اختصاصی توسط خود کمپانی اپل طراحی و توسع داده شده است کمک می‌کند تا کاربران این محصول، بیش از هر زمان دیگری، دستگاه خود را ایمن نگاه دارند. وجود این تراشه در مک بوک ایر 2018 کمک می‌کند تا کاربر بتواند از تاچ آیدی خود برای پرداخت آنلاین، ورود به مک یا مشاهده‌ی اسنادتان استفاده کند بدون آنکه کوچکترین خطری از نظر ربوده شده اطلاعات او را تهدید کند. ، اطلاعاتتان از خطر دور می‌ماند. بعلاوه این تراشه کمک می‌کند تا کاربر با فرمان Hey Siri، به صدای آشنایی دسترسی پیدا کند. این صدا همواره برای اجرای اپلیکیشن‌ها، یافتن اسناد، پخش موسیقی و پاسخ به پرسش‌های کاربر بر روی مک‌بوک ایر آماده است.

دیگر اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وبسایت قابل پیگیری است.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته