شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نصب کولر گازی ال جی

نصب کولر گازی ال جی یکی از خدمات و سرویس های پایه ای و بسیار مهمیه که کاربرا باید به اون دقت زیادی داشته باشند. نصب و راه اندازی، نگهداری، سرویس و تعمیر کولرگازی ال جی و هر برندی دیگه ای به طور کلی توی عملکرد و طول عمر دستگاه تاثیر زیادی داره. برای همین هم باید به اون دقت زیادی بشه. بهترین تصمیم برای نصب کولر گازی ال جی اینه که از یه نصاب کولر گازی متخصص و حرفه ای در زمینه نصب کمک بگیریم. با این کار کاملا مطمئن میشیم که دستگاه مورد نظرمون از لحاظ نصب و لوله کشی مشکلی نخواهد داشت.

نصب کولر گازی ال جی

نصب یونیت داخلی

برای نصب کولر گازی ال جی باید اتصال بین یونیت داخلی و خارجی به راحتی ایجاد بشه و کمترین متراژ و اخلاف ارتفاع رو داشته باشه. محل نصب کولر گازی باید مناسب با وزن پنل باشه تا به راحتی وزن کولر گازی رو تحمل کنه. باید قبل از نصب کولر گازی ال جی به جنس دیوار هم دقت کنید. همچنین پنل باید در محلی نصب بشه که پرتاب باد مناسب با محیط رو انجام بده. برای نصب پنل داخلی کولر گازی و برای جلوگیری از کثیف شدن محیط بهتره که از دریل های کیسه دار استفاده بشه.

سوراخ کاری باید با شیب کمی به سمت بیرون انجام بشه. در زمان نصب سینی پشتی کولر گازی، دقت کنید که پنل به صورت افقی نصب بشه. لوله تخلیه آب در زمان نصب پنل داخلی کولر گازی باید در پایین ترین سطح قرار بگیره و نباید نشتی گاز داشته باشه. در غیر این باعث رطوبت گرفتن دیوار میشه. لوله تخلیه آب باید به صورت شیب دار نصب بشه. هنگام نصب کولر گازی ال جی دقت کنین که محل نصب طوری باشه که بعد ها سرویس کولر به راحتی انجام بشه.

خدمات خصصی کولرگازی : شارژ گاز کولرگازی ال جی

نصب یونیت خارجی

اگه یونیت خارجی در محلی نصب میشه که چندین دستگاه دیگه در مجاورت اون هستن، توجه کنین که فاصله یونی خارجی دستگاه شما از سایر دستگاه ها کم تر از 80 سانتی متر نباشه. چون اگه کندانسوری به صورت موازی در کنار کندانسوری دیگه قرار بگیره، روی هم تاثیر میذارن. به علاوه نصب کولر گازی ال جی باید به شکلی باشه که بشه راحت اونو سرویس کرد. در نزدیکی محل نصب یونیت خارجی، نباید دودکش و هواکش های محیط های آلوده و قابل اشتعال وجود داشته باشه. محل نصب کندانسور در بهترین صورت نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشه. چون عملکرد سرمایش رو کم میکنه و باعث کاهش راندمان کولر میشه.

اگه چنین مکانی وجود نداشت، حتما از سایه بان استفاده کنین. همچنین اگه لازم بود که یونیت خارجی بر روی لبه پنجره نصب بشه، حتما از لرزه گیر استفاده کنین و مطمئن باشین که پنجره مورد نظر استحکام لازم رو داره. اگه چاره ای ندارین که یونیت خارجی رو روی یه سطح شیب دار نصب کنین، حتما مطمئن بشین که دستگاه ترازه. اگه مجبور بودین که سقف رو سوراخ کنین، بعد از سوراخ کاری و عبور لوله ها باید حتما سوراخ رو با خمیر مخصوص پر کنین.

همچنین باید دقت داشت که برای کندانسور بعد از نصب در پوش تخلیه آب کولر گازی یک مسیر مناسب برای خالی شدن آب مشخص بشه. محل نصب کولر گازی ال جی (کندانسور) باید طوری باشه که هوای خروجی کندانسور به راحتی خارج بشه تا برگشت هوا به راحتی انجام بشه و دستگاه اورلود نکنه.  همچنین توجه کنین که یونیت خارجی در محلی نصب بشه که هوای خروجی و صدای دستگاه نه برای خود فرد و نه برای همسایگان مشکل ایجاد نکنه.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در خدمت تمام کاربرانه تا صفر تا صد نیاز های آنها در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی رو تامین کنه. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران خدمات رسانی میکنه و امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی رو در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات  همه محصولات ال جی تدارک دیده. همه این تسهیلات همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *