شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نقص مک بوک پرو ۱۵ اینچی

نقص مک بوک پرو ۱۵ اینچی اپل برای این کمپانی دردسر ساز شد. آنچه مسلم است کیفیت بی همتا و منحصر به فرد کمپانی اپل و محصولات آن است. اما چه اتفاقی می افتد که به ناگاه محصولی پر طرفدار از یک کمپانی فوق موفق، با مشکلات و درگیری های عجیبی روبه رو می شود.

آنچه که ما و بسیاری از کاربران در لپ‌تاپ جدید مک بوک پرو ۱۵ اینچی اپل مشاهده کرده ایم و از گزارشات رسیده نیز روشن است این است که خنک‌کننده لپ‌تاپ جدید مک بوک پرو ۱۵ اینچی اپل با مشکل جدی روبه رو است و نمی‌تواند از داغ شدن پردازنده قدرتمند این دستگاه جلوگیری کند؛ برای رسیدگی به این موضوع باید به واحد تعمیرات اپل مراجعه کنیم.

تحلیل گران چه می گویند؟

بسیاری از کارشناسان و مهندسان با مشاهده نقص مک بوک پرو ۱۵ اینچی آن را دستگاهی ناکارآمد و معیوب نامیده اند و درخواست رسیدگی سریع از جانب کمپانی اپل داشته اند. بر اساس تحلیل این کارشناسان ضخامت بسیار باریک و ۱.۵۴ سانتی متری دستگاه این اجازه را به اپل نداده است تا از خنک‌کننده قوی‌تر و بهتری استفاده کند و خنک کننده موجود توانایی خنک کردن پردازنده فوق قدرتمند مک بوک پرو ۱۵ اینچی را ندارد.

پردازنده مک بوک پرو ۱۵ اینچی

مک بوک پرو ۱۵ اینچی با بهره‌مندی از نسل هشتم پردازنده های اینتل به‌روزرسانی شده است، اما ظاهرا این دستگاه در حالی روانه بازار شده که بسیاری از کاربران این محصول از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه ناراضی بوده و به کمک فضای مجازی شکایت ها و اعتراضات خود را به گوش کمپانی اپل رسانده‌اند. ظاهرا نقص مک بوک پرو ۱۵ اینچی در خنک کننده آن است.

این خنک کننده کارایی و عملکرد لازم برای پردازنده قدرتمند این مدل از مک بوک اپل را ندارد. به عبارت دیگر فن یا خنک کننده قدرت لازم برای رد و بدل کردن هوای گرم موجود در دورن مک بوک را ندارد و مناسب کیفیت بالای این پردازنده قوی نیست. مشکل نقص مک بوک پرو ۱۵ اینچی اپل بسیار جدی است و همواره این احتمال وجود دارد که به به سایر بخش های سخت‌افزاری و نرم افزاری این دستگاه آسیب ها و صدمات جدی وارد کند.

مشکل مک بوک پرو ۱۵ اینچی چیست؟

آنچه مسلم است استفاده از پردازنده فوق پیشرفته و قدرتمند Core i9  اینتل در مک بوک پرو ۱۵ اینچی است که توان پردازشی بسیار بالایی دارد. این پردازنده فوق قوی به یک خنک‌کننده فوق قدرتمند هم نیاز دارد تا مانع از داغ شدن و صدمه رساندن به دستگاه شود.

ظاهرا کمپانی اپل در بخش فن و خنک کننده این مدل از مک بوک خود، به خوبی و قدرتمندی سابق ظاهر نشده است.

تعمیر مک بوک

تعمیر مک بوک در واحد اختصاصی این محصول انجام می شود. این واحد ها به دستگاه ها و ابزارآلات مدرن و پیشرفته مجهز هستند. اپل تعمیرکاران در حوزه تعمیرات مک بوک سابقه طلایی و درخشان دارند و می توانند بهترین خدمات در زمینه عیب یابی، تعمیر و ترمیم را ارائه دهند. همه سرویس ها همراه با ضمانت نامه رسمی و کتبی است.

واحد ها تعمرات اپل

آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بود، اپل واچ و اپل تی از جمله محصولات اپل هستند که هر کدام در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شوند. برای تعمیر هر یک از این محصولات واحدی جداگانه در نظر گرفته شده است. هر واحد تعمیرات اپل به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز است و برای ارائه خدمات در حوزه نرم افزار و سخت افزار آمادگی کامل را دارد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش به صورت گسترده فعالیت دارد. این نمایندگی رسمی و قانونی است. همه مقررات درون مرزی و برون مرزی را رعایت می کند. خدمات پس از فروش اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار می دهد. امکانات و تسهیلات بسیار متنوع دیگری نیز برای آنها در نظر گرفته است.

در تنها نمایندگی اپل در ایران می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان، درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات جامعی به دست آورید؛ آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود و فاکتور های اساسی در خرید، اقدام به خرید کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در واحد فروش اپل جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته