شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی سامسونگ در تهران

یکی از نمایندگی های رسمی کمپانی سامسونگ، نمایندگی سامسونگ در تهران است که همه سرویس ها و خدمات مربوطه به این کمپانی خوشه ای کره جنوبی را پوشش می دهد. این کمپانی با فعالیت بسیار وسیع خود در حوزه های مختلف، موفق شده است به نامی آشنا و البته قدرتمند و با کیفیت تبدیل شود که در هر عرصه ای از فناوری های جدید، حرفی برای گفتن دارد.

کمپانی سامسونگ یکی از ابرقدرت هایی است که علاوه بر فعالیت در حوزه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری، در زمینه تولید ماشین های اداری و تجهیزات هوشمند، صنایع پزشکی، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و … فعالیت گسترده دارد. به همین دلیل است که طیف گسترده ای از کاربران را حمایت می کند و نیاز های حوزه های مختلف علم و دانش را بر طرف می سازد. در نمایندگی سامسونگ تهران می توانید صفر تا صد خدمات مربوط به کمپانی سامسونگ را با یک تماس از بخش تماس با میای سایت دریافت کنید.

نمایندگی سامسونگ در تهران

خدمات نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

یکی از بخش های مهم در نمایندگی Samsung  در تهران، نمایندگی تلویزیون سامسونگ می باشد. در این بخش فروش و تعمیرات انواع مدل های LED  و LCD تلویزیون سامسونگ انجام می شود. محصولات اورجینال و با ضمانت نامه ی معتبر در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اگر تلویزیون سامسونگ شما دچار مشکل شد با مراجعه به این مرکز فرآیند عیب یابی و تعمیر تلویزیون شما آغاز می شود. مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون سامسونگ در این مرکز با استفاده از تجهیزات روز دنیا و دانش تکنسین های حرفه ای انجام می شود. روشن نشدن تلویزیون، قطع ناگهانی صدای تلویزیون، پیکسل سوختگی، برعکس شدن تصویر تلویزیون و … نمونه ای از مشکلاتی است که در زمان استفاده از تلویزیون سامسونگ ممکن است پیش بیاید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تمام سعی خود را در به کارگیری کارشناسان متعهد برای جلب رضایت شما کاربران گرامی نموده است.

نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران

برند سامسونگ یکی از مشهورترین برندها در تولید گوشی های هوشمند است. این کمپانی با عرضه موبایل های پیشرفته در صدد جلب مشتریان خود است. نمایندگی سامسونگ درتهران با توجه به استقبال بالای کاربران از گوشی های هوشمند سامسونگ ارائه ی سرویس های مختلف این گوشی ها را در اولویت قرار داده است.

سرویس هایی همچون فروش گوشی های هوشمند سامسونگ، مشاوره پیش و پس از فروش، تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ، عیب یابی و رفع مشکلات گوشی، تعویض قطعات با قطعات اورجینال، تعویض گلس و … . همکاران ما در شعب مختلف نمایندگی سامسونگ در تهران با تعهد در صدد جلب رضایت مشتریان ارجمند می باشند.

شعبات نمایندگی سامسونگ در مناطق 22 گانه تهران

نمایندگی سامسونگ در شرکت سخت افزاری ایران جهت رفاه شهروندان تهرانی ، 6 مرکز فعال در سطح شهر تهران راه‌اندازی کرده است. کاربران محصولات سامسونگ در تهران می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب نمایندگی از خدمات آن بهره‌مند شوند. برای استفاده از خدمات نمایندگی سامسونگ می‌توان از طریق تماس تلفنی با شعبه نزدیک محل سکونت خود، منتظر حضور متخصصان بود.

همچنین با مراجعه به هریک از این شعب می‌توان، به صورت حضوری با متخصصان ارتباط برقرار کرد. ما تمام خدمات مرتبط با هریک از محصولات سامسونگ را در مراکز نمایندگی سامسونگ تهران ارائه می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نزدیکترین نمایندگی سامسونگ به محل زندگی شما را معرفی کنیم.

نمایندگی مجاز سامسونگ تهران شعبه ستارخان

شعبه ستارخان ، نمایندگی مرکزی سامسونگ در ایران بوده و با تیم فنی مجرب و کارآزموده تنها منتظر تماس از سوی شما هستند. هدف این مرکز خدمت رسانی به مشتریان سامسونگ می‌باشد و جلب رضایت و اعتماد کاربران سرلوحه کار نمایندگی سامسونگ در ستارخان تهران است.

اگر در محدوده ستارخان زندگی می‌کنید، در رابطه با خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ نگران نباشید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمامی خدمات این مرکز به روز بوده و با توجه به استانداردهای جهانی صورت می گیرد.

نمایندگی رسمی سامسونگ تهران شعبه سعادت آباد

نمایندگی سامسونگ در سعادت آباد تهران، مناطق غرب تهران را پوشش می‌دهد. عزیزانی که در این منطقه سکونت دارند می‌توانند به آسانی خدمات سامسونگ را از نمایندگی سامسونگ در غرب تهران دریافت کنند. تعمیر و رفع ایراد محصولات سامسونگ از جمله تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، پرینتر، مانیتور، تبلت، موبایل، لپ تاپ و دیگر محصولات این شرکت، از جمله خدماتی است که متخصصان ما هر لحظه آماده ارائه آن به شما مشتریان سامسونگ هستند.

نمایندگی سامسونگ در تهران شعبه ولیعصر ؛ پرجمعیت‌ترین منطقه تهران

علاوه بر اینکه شهروندان زیادی در مرکز شهر تهران زندگی می‌کنند، بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی، مراکز آموزشی، خدماتی و ورزشی در این نقطه از شهر تمرکز یافته‌اند و از محصولات الکتریکی سامسونگ استفاده می‌کنند.

طبیعتاً با توجه به شلوغی مرکز شهر، کار برای مراجعه به نمایندگی سامسونگ در مناطق دیگر دشوار است و حضور تعمیرکاران را نیز با تأخیر مواجه می‌کند.

از این‌رو ایجاد نمایندگی سامسونگ در ولیعصر تهران ، با هدف کاهش زمان و هزینه کاربران و رفع مشکلات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گرفته است. دسترسی به این شعبه بسیار آسان بوده و به راحتی می‌توان با متخصصان فنی آن ارتباط برقرار کرد.

نمایندگی سامسونگ تهران ، شعبه پیروزی

نمایندگی سامسونگ در منطقه پیروزی آمادگی دارد تا مشکلات فنی اهالی شرق تهران را برطرف کند. نمایندگی سامسونگ شرق تهران متخصصان و فنی‌کاران توانمندی داشته و در روند تعمیر و رفع ایراد محصولات سامسونگ از علم روز استفاده می‌کند. تمام ایرادات فنی اعم از خرابی قطعات الکترونیکی، قطعات الکتریکی، قطعات مکانیکی و غیره در این شعبه توسط فنی‌کاران به بهترین شکل رفع می‌شوند. اگر در شرق تهران سکونت دارید، برای این منظور کافی است با شماره تلفن این شعبه تماس گرفته و از آنها بخواهید مشکل دستگاه شما را حل کنند.

واحد فروش نمایندگی سامسونگ تهران

با توجه به اینکه کمپانی سامسونگ در حوزه های مختلفی از صنعت و تکنولوژی فعالیت می کند، تجهیزات مختلفی نیز طراحی و تولید و عرضه می سازد. برای اینکه کاربری بتواند محصول مورد نظر خود را از کمپانی سامسونگ دریافت کند، نیاز دارد که از درگاه یک نمایندگی رسمی و قانونی وارد عمل شود. نمایندگی سامسونگ تهران این درگاه امن و مورد اطمینان است که حس دلنشین یک خرید ایده آل و دریافت خدمات پس از فروش منحصر و جاودانه را برای همه کاربران سامسونگ ممکن می سازند. نمایندگی سامسونگ تهران اذعان دارد که از معدود و محدود نمایندگی هایی است که می تواند صفر تا صد نیاز کاربران سامسونگ را در هر حوزه پاسخگو باشد.

مرکز پاسخگویی نمایندگی سامسونگ در تهران

در ساختمان اصلی نمایندگی SAMSUNG در تهران واحدی تمرکز یافته است که تنها در زمینه رفع مشکلات اولیه و ابتدایی فعالیت می کند. این واحد در اولین تماس کاربر، با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به او کمک می کند تا مشکل موجود را خودش برطرف سازد و تنها در صورت نیاز به مرکز مراجعه کند. به کمک واحد کال سنتر نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران می توانید درباره مشکلات خود با کارشناسان ما به گفتگو بنشینید و راه حل های اولیه را امتحان کنید. این واحد گوش شنوایی است برای همه کاربرانی که می خواهند از طریق یک مرکز معتبر و رسمی SAMSUNG مشکلات خود را در میان بگذارند و برای رفع آنها وارد عمل شود.

سرویس ها ویژه نمایندگی سامسونگ تهران

در نمایندگی سامسونگ در تهران انواع گوناگونی از سرویس ها و خدمات قابل دریافت است. در این نمایندگی می توانید در نخستین گام با دریافت سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات جامعی به دست آورید و با مقایسه نقاط قوت و احیانا نقاط ضعف دستگاه مورد نظر خود با نمونه مشابه در سایر برند ها، تصمیم درست و دقیقی با توجه به شرایط اختصاصی خود بگیرید. در نمایندگی SAMSUNG در تهران خدمات مربوط به سرویس در محل نیز تنها برای تامین رفاه حال کاربران راه اندازی شده است.

با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست برای سرویس و تعمیر دستگاه خود به تعمیرگاه و نمایندگی مراجعه کنید، بلکه با ثبت سفارش خود مبنی بر استفاده از خدمات سرویس در محل، تعمیرکار مربوطه با انبوهی از خدمات در محل مورد نظر شما حضور خواهد یافت. در نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران امکانات و تسهیلات بسیار ویژه ای تنها با هدف تامین رضایت کاربران فراهم شده است که می توانید با استفاده از آنها برای همیشه خرید خود را بیمه کنید.

واحد تعمیرات نمایندگی سامسونگ در تهران

هر محصول با هر درجه ای از کیفیت همیشه در معرض آسیب و صدمات احتمالی است. با وجود اینکه تمامی محصولات سامسونگ از درجه کیفی فوق العاده بالایی برخوردار هستند، باز هم همواره احتمال پیدایش اختلال و مشکل وجود دارد که عمده دلیل آن هم کاربری غلط کاربر و عدم آشنایی او با نحوه درست کاربری از دستگاه است. در چنین شرایطی تنها باید از طریق مراکز رسمی و قانونی برای دریافت سرویس های حوزه تعمیر و ترمیم وارد عمل شد که نمایندگی سامسونگ یکی از این مراکز مجاز و قانونی است.

در این نمایندگی می توانید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای خدمات حوزه عیب یابی و تعمیر و ترمیم را با بالاترین کیفیت دریافت کنید. در دپارتمان تخصصی تعمیرات سامسونگ در تهران واحدهای جداگانه ای وجود دارند که هر کدام تنها در حوزه اختصاصی خود فعالیت دارند. در این واحد ها ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته برای اجرای تعمیرات وجود دارد و به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی دسترسی دارد و به راحتی می تواند تضمین کند که خدماتی بی نظیر و ایده آل به کاربران ارائه خواهد داد.

4.7/5(4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *