شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

نمایندگی تعمیرات تلویزیون را به عنوان یک نهاد جامع و کامل بدانید که در حوزه تعمیرات انواع تلویزیون ها از هر مدل و از هر برندی فعالیت دارد. این مرکز امن ترین و مورد وثوق ترین مرکزی است که می توانید دستگاه معیوب خود را به آن بسپارید و نگران هیچ موضوعی نباشید. کیفیت تنها رمز موفقیت و مراجعه مکرر کاربران این نمایندگی است. امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای در این نمایندگی فراهم است که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران را تامین می کند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون samsung  به خوبی دریافته است که بیشتر کاربران این دستگاه درگیر چه نوع مشکلاتی هستند و برای رفع آنها برنامه ریزی دقیق انجام داده است. می توانید اطلاعات تکمیلی در تعمیر تلویزیون را فقط با یک تماس به دست آورید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون

رفع مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون

روشن و خاموش شدن خود به خود تلویزیون یکی از مشکلات غیر متداولی ست که ممکن است به چند دلیل برای برخی از تلویزیون ها رخ دهد. قطع شدن تصویر تلویزیون در حالی که پخش صدا همچنان ادامه دارد می‌تواند به بخش‌های مختلفی مربوط شود. این بخش ها خود از قطعات حساس و بی شماری تشکیل شده است. به طور کلی معمول ترین دلیل بروز این مشکل، قطع شدن نور بک لایت است.

اختلالات مختلفی به خرابی بک لایت منجر میشوند. تعمیر این قطعه و رفع مشکلات آن، نیازمند تخصص، مهارت و تجهیزات است که خوشبختانه کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ از آن برخوردار هستند. شما عزیزان میتوانید در صورت مواجهه با چنین مشکلی، در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات و سرویس های تعمیر و پشتیبانی با مناسب ترین شرایط بهره مند گردید.

تعمیر پرش تصویر تلویزیون سامسونگ

پرش تصویر یکی از مشکلات دردسر ساز در انواع تلویزیون است که اگر چه احتمال وقوع آن بالا نیست اما نگرانی های زیادی را در پی دارد. در مواقعی که با مشکل پرش تصویر تلویزیون روبرو شوید، توصیه میشود در ابتدا motion interpolation را غیر فعال کنید. چرا که این حالت باعث افزایش فریم ویدیو و تاری تصویر می شود.

همچنین نرم افزار یا دستگاه‌های پخشی مختلف را امتحان کنید این امر میتواند به رفع مشکل پرش تصویر بیانجامد. همچنین میتوانید فایل یا دیسک ویدیویی مختلف را امتحان کنید. چنانچه مشکل همچنان به قوت خود باقی ماند میتوانید از خدمات و سرویس های تخصصی نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ بهره مند گردید.

تعمیر آداپتور تلویزیون سامسونگ

منبع تغذیه یا آداپتور تلویزیون سامسونگ فارغ از مدل، ممکن است به دلایل مختلفی از قبیل گذشت زمان، با مشکلاتی مواجه شود که عملکرد آن را با اخلال روبرو کند. امروزه مدارات منبع تغذیه و مادربرد روی یک برد طراحی می‌شوند. در حالی که در مدل‌های قدیمی‌تر در ماژول جدا طراحی می شدند. تعمیر آداپتور منبع تغذیه نیازمند دانش و مهارت ویژه است. تیم تعمیرات تلویزیون سامسونگ ضمن برخورداری از تخصص و تجربه ی لازم و امکانات و لوازم مورد نیاز، این آمادگی را دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن هر گونه خرابی و اختلال در این بخش را شناسایی و مرتفع سازد.

رفع مشکل چشمک زدن تلویزیون سامسونگ

یکی از اختلالاتی که کاربران تلویزیون های سامسونگ ممکن است با آن مواجه شوند، مشکل چشمک زدن دستگاه تلویزیون است. چشمک ها بر اساس تعداد و شکل شان ممکن است دلایل مختلف داشته باشند. چشمک زدن تلویزیون میتواند به دلایلی نظیر خرابی کابل lvds ، خرابی پنل تلویزیون، خرابی بک لایت و … رخ دهد. کادر تعمیر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، این آمادگی را دارد تا تخصصی ترین سرویس های تعمیر و پشتیبانی در این خصوص را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون

  • تعمیر برد پنل تصویر و برطرف کردن عیوب مرتبط به آن
  • تعمیر برد سوئیچ که بیشترین خرابی را در تلویزیون دارد
  • عیب یابی برد دیتا (مین برد)
  • تعمیر ورودی و خروجی صدا و تصویر
  • عیب یابی اسپیکر و بلندگوها (عیب یابی خش خش صدا)
  • عیب یابی شاسی تلویزیون
  • تعمیر برد اینورتر INVERTER در نمایندگی تعمیرات تلویزیون
  • عیب یابی و تعمیر مادربرد تلویزیون
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی
  • تعمير گيرنده ديجيتال در مدار تلویزیون
  • تعمیر برد آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعمير قطعات SMD الکترونیک مدارات
  • تعمير چیپ ها و آی سی های اصلی تشکیل دهنده برد تلویزیون
  • عیب یابی پاور سوئیچینگ تلویزیون ها
  • عیب یابی برد های ولتاژ
  • ولتاژ گیری و فرکانس گیری برد در نمایندگی تعمیرات تلویزیون
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی صدا

سرویس در محل تعمیر تلویزیون سامسونگ

همه ما به خوبی می دانیم که با خرابی تلویزیون سوای دغدغه تعمیر و ترمیم آن، اینکه دستگاه را چگونه به مرکز تعمیراتی منتقل کنیم، مشکل بزرگی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در نمایندگی تعمیرات تلویزیون، سرویس تعمیر در محل تلویزیون را راه اندازی کنیم. با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست دستگاه خود را حمل و جابه جا کنید. تعمیرکار مربوطه برای ارائه خدمات مورد نظر در محل شما حاضر می شود و هر آنچه را که برای بازگشت سلامت دستگاه لازم باشد، انجام می دهد.

به این ترتیب نه تنها ریسک حمل و جابه جایی این دستگاه را متحمل نشده اید، بلکه در هزینه ها و زمان شما هم صرفه جویی شده است و شخصا نیز بر روند اجرای تعمیرات دستگاه خود نظارت داشته اید. تنها کافی است برای دریافت انواع خدمات سرویس در محل تلویزیون در تماس خود، تمایل استفاده از این سرویس را عنوان کنید و منتظر بمانید تا پس از انجام هماهنگی های اولیه در اسرع وقت، تعمیرکار در محل شما حاضر شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

برای تعمیر تلویزیون سامسونگ خود می توانید روی دانش و تخصص متخصصان این مرکز با خیال راحت و آسوده حساب کنید. در این مرکز از بهترین و به روز ترین امکانات و ابزارآلات در زمینه عیب یابی، ترمیم و تعمیر تلویزیون استفاده می شود. تکنسین ها به دلیل واکاوی و آنالیز مدل های مختلفی از تلویزیون سامسونگ از جمله ال سی دی، ال ای دی، پلاسما، هوشمند و … به خوبی با ساختار این دستگاه آشنایی دارند و می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهند.

به علاوه در این مرکز آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال در اختیار است که تضمین کننده سرویس تعویض است. در هر صورت با هر مشکلی که در تلویزیون خود دارید، می توانید به این نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید و بهترین و امن ترین خدمات را دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ تکیه گاه امنی برای همه کاربران سامسونگ است. در این نمایندگی بخش های متعددی تعبیه شده است که هر کدام وظایف مربوط به خود را بر عهده دارند. واحد فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء از جمله این واحد هاست که هر کدام در زمینه خاصی سرویس های ویژه ارائه می دهند. از آنجا که کمپانی سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن فعالیت دارد، نیازمند یک مرکز خدمات رسانی مقتدر و معتبر است که بتواند همه این حوزه ها را پوشش دهد.

در این مرکز می توانید از امکانات و تسهیلات بسیار متنوعی در زمینه فروش و خدمات پس از آن دریافت کنید. تنها نمایندگی سامسونگ در ایران در بخش تعمیر، با بهره ‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی است که به هر دلیل ممکن است در محصولات سامسونگ ایجاد شده باشند. برای دریافت جزئیات بیشتر پیرامون سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *