شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی مکانی است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، کولر گازی مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. کولرهای عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را انجام می دهند.

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی با تجهیز فضای خویش به حضور زبده ترین کارشناسان فروش و خدمات پس از آن، توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران خویش ارائه نموده و تمامی نیازهای آنان را برطرف سازد. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش کولر گازی ال جی می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی ال جی اتخاذ کنند.

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی

راهنمای خرید کولر گازی ال جی

کارشناسان نمایندگی فروش کولر گازی ال جی پیشنهاد می کنند پیش از اقدام به خرید این دستگاه نکات و موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

نکته اول

پیش از اقدام به خرید اطلاعات نسبتاً جامعی را نسبت به انواع کولرهای اسپیلت، کولرهای پنجره ای و کولرهای ایستاده کسب نمایید. توضیحات بیشتر درباره مزایا و معایب کولر گازی پرتابل و سایر انواع کولر گازی در بخش های دیگر سایت قابل دسترسی می باشد.

(مدلهای دیگری نیز از این دستگاه وجود دارد لیکن غالب کاربرد در کشور ما از این سه نوع است).

نکته دوم

اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپیلت ال جی را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است.

اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت این دستگاه افزوده و آن را گرانترمی کند.

نکته سوم

توجه به نوع کمپرسور کولرهای گازی نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا در کولرهای گازی کمپرسورها نقش بسزایی دارند.

در کولرهای امروزی کمپرسور روتاری پرکاربردترین است و انواع اسکرول با وجود آنکه عملکرد بهتری دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته چهارم

در باب خرید کولر گازی توجه به میزان قدرت خنک کنندگی آن پیش از خرید بسیار مهم است. برآورد این مسئله نیاز به دانش و تجربه کافی دارد از این رو بهتر است پیش از اقدام به خرید از مشاوره ها و راهنمایی های یک کارشناس در این زمینه بهره مند گردید.

زیرا انتخاب یک کولر گازی بدون توجه به این نکته سبب می گردد تا یا با عدم کارایی کافی دستگاه مواجه گردید یا به دلیل ظرفیت بالای دستگاه از سرما یخ بزنید!

نکته پنجم

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده یا عدم استفاده از اینورتر در دستگاه است. کولرهایی که از اینورتر استفاده می کنند با کاهش مصرف انرژی سبب میگردند تا کاربر هزینه کمتری بابت برق پرداخت نماید. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند.

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلا همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش ‌از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق دستگاه به‌‌شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع است که باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده ‌است.

تعمیرات کولر گازی ال جی و دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات ال جی را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی در ایران با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. دیگر واحدهای تعمیرات ال جی در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند.

نمایندگی ال جی در ایران تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی به کاربران خویش ارائه می دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده با آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_quantity=”6″ items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”130″ columns_number=”7″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h4″ content_size=”small” number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

اخبار نمایندگی فروش کولر گازی ال جی

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی ، تمامی مدلهای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. کاربران گرامی با حضور در این مرکز می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، کولر گازی مناسب خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش این دستگاه بهره مند گردند.

کارشناسان ما به دلیل سالها تجربه در امر تعمیر و فروش کولرهای گازی ال جی توانایی ارائه تخصصی ترین مشاوره ها و اطلاعات مورد نیاز را به خریداران این محصول دارند و می توانند با دانش و تخصص خویش تجربه یک خرید هوشمندانه را برای خریداران فراهم سازند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از کولرهای گازی ال جی را دارید پیشنهاد ما به شما حضور در نمایندگی فروش کولر گازی ال جی و کسب اطلاعات پیش از خرید است.

دریافت مشاوره های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در نمایندگی فروش کولر گازی ال جی سبب می گردد تا کاربر دستگاهی را خریداری نماید که بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای وی داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی برترین گزینه به شمار آید. بخشی از اطلاعات مورد نیاز نیز از طریق بخش اخبار ال جی و مقالات در اختیار شما قرار داده شده است.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ round_images=”true” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی فروش کولر گازی ال جی و مقالات مرتبط

مسائل و نکات دیگری نیز وجود دارد که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش مقالات ال جی آنها را مشاهده نمایید. نکاتی چون: توجه به میزان مصرف برق، دقت به EER، توجه به میزان پرتاب باد، اهمیت دادن به میزان صدای کولر، فیلتر داشتن یا نداشتن کولر جهت تهویه هوا، خرید کالای با ضمانت یا بدون ضمانت و … .

شما کاربران گرامی می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خویش را (اعم از اطلاعات تخصصی و عمومی) با حضور در نمایندگی فروش کولر گازی ال جی کسب نمایید.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ round_images=”true” taxonomy_category=”%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” carousel_arrows_offset=”1rem”]

جدیدترین کولر گازی ال جی و دیگر محصولات

کمپانی ال جی در سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز نمود و به تولید رادیو، تلویزیون، ماشین لباس شویی و کولر و دستگاه های تهویه هوا پرداخت. تشکیل گروه ال جی نتیجه ادغام دو شرکت کره ای لاکی  و گلداستار بود. قبل از تغییر نام شرکت به ال جی لوازم خانگی با برند لاکی و لوازم الکترونیکی با برند گلداستار توسط شرکت وارد بازار می شدند. از سال ۲۰۰۵ نام ال جی در لیست ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار دارد و این شرکت توانسته رشد ۱۴ درصدی را برای خود به ثبت برساند.

ال جی بزرگترین تولید کننده پنلهای پلاسما در جهان است. کمپانی ال جی اکنون در تولید محصولات مختلف از جمله یخچال، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ ، موبایل ، مانیتور، اسپیلت و… فعالیت دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات ارائه شده توسط این کمپانی و ویزگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر یک از آنها به بخش محصولات ال جی در نمایندگی فروش کولر گازی ال جی مراجعه نمایید. در این قسمت تازه ترین محصولات ال جی هم زمان با تولید وعرضه به بازار معرفی خواهند شد.

[us_carousel post_type=”us_portfolio” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” show_title=”true” show_link=”true” show_categories=”true” column_width=”200″]

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی ال جی

کارشناسان فعال در حوزۀ تعمیرات ال جی می‌بایست علاوه بر آشنایی با عملکردِ کلی هریک از دستگاه‌ها، اطلاعات جامعی نیز در باب قطعات ریز و درشت این تجهیزات و کارکرد هر یک داشته باشند. دارا بودن چنین مهارت‌ هایی (یعنی تسلط بر ویژگی‌های فنی یک دستگاه) سبب میگردد تا در صورت بروز نقص و عیب در دستگاه، علتِ این نقص به سرعت شناسایی شده و اقدامات لازم جهت رفع آن انجام گیرد.

تشخیص درست، به‌هنگام و صحیح علت افتِ عملکرد دستگاه، ضمن آن‌که از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری می‌کند، از تحمیل هزینه‌های دوچندان به صاحب دستگاه پیشگیری می‌کند. مرکز تعمیرات ال جی طی سالهای اخیر تمامی پارامترهای ضروری جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات را در درون ساختار خویش فراهم ساخته و توانسته است لبخند رضایت را بر لب کاربران بنشاند.

شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در نمایندگی فروش کولر گازی ال جی از سرویس های ارائه شده بهره مند گردید. در صورت وجود هر گونه پرسش، ابهام و دل‌نگرانی، کارشناسان ما با صبر و شکیبایی در بخش سوالات متداول تعمیرات ال جی پاسخگوی شما خواهند بود. راه های برقراری ارتباط با ما در وب سایت درج گشته است.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ round_images=”true” taxonomy_category=”%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84″ carousel_arrows_offset=”1rem”]
5/5(1 امتیاز)