شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل الجی

نمایندگی موبایل الجی یک مرکز معتبر و مرجع رسمی موبایل ال جی است که همه مدل های مختلفی تلفن همراه  lg را حمایت و پشتیبانی می کند. در این نمایندگی رسمی این فرصت را خواهید داشت که از میان مدل های مختلف گوشی همراه الجی، مدلی را که با شرایط اختصاصی شما سازگاری بیشتری دارد، انتخاب و تهیه کنید.

نمایندگی موبایل الجی با متمرکز کردن تمام حواس خود روی انواع تولیدات کمپانی ال جی در زیمنه تلفن همراه، تکیه گاهی امن و ایمن برای هر کاربری است که برند lg را برای خرید یک گوشی تلفن همراه انتخاب کرده است.

در نمایندگی موبایل الجی امکانات و تسهیلاتی فراتر از خدمات پس از فروش شرکتی فراهم است. این نمایندگی با احترام به اجرای طرح رجیستری، به کاربر اطمینان می دهد که محصولی اصل را از مسیر اصل و مطمئن خریداری خواهد کرد.

واحد تعمیرات موبایل الجی

برای تعمیر گوشی ال جی یک واحد اختصاصی و مجزا در نظر گرفته ایم. در این واحد مجزا و منفک همه تجهیزات لازم برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر موبایل الجی را فراهم ساخته ایم. در واحد تعمیرات نمایندگی موبایل الجی تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و متعهد فعالیت می کنند. هر کدام در زمینه کاری خود سال ها تجربه طولانی و طلایی دارند و به خوبی با ساختار درونی انواع مدل های موبایل ال جی آشنا هستند.

به کمک دستگاه های عیب یابی مدرن و پیشرفته، ریشه یابی دقیقی از ایراد موجود انجام می دهند و مسیر درست تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا می کنند. همچنین در این واحد اختصاصی از نمایندگی موبایل الجی، آرشیوی مجهز و معتبر از قطعات جانبی lg وجود دارد که در زمینه تعویض قطعه کمک رسان تعمیرکاران و البته کاربران است. همه خدمات در واحد تعمیرات موبایل با ضمانت نامه کتبی و معتبر ارائه می شود.

نمایندگی فروش موبایل الجی

اگر تصمیم گرفته اید یکی از مدل های موبایل lg  تهیه کنید، می توانید به کمک کارشناسان فروش در نمایندگی موبایل الجی از صحت تصمیم خود مطمئن شوید. در این نمایندگی می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای قبل از اقدام به خرید، از امکانات، ویژگی ها و مشخصات دستگاه انتخابی خود، مطلع شوید. آن را با نمونه ای شما به در سایر برند ها مقایسه کنید.

فاکتورهای مهم در خرید از جمله نوع نیاز، سلیقه و بودجه را در خرید خود لحاظ کنید و در نهایت دستگاهی را انتخابی و خریداری کنید که از هر جهت با شرایط اختصاصی و اقتصادی شما هم خوانی داشته باشد. به علاوه در نمایندگی موبایل الجی خواهید توانست از امکانات و تسهیلات بسیار گسترده تری نیز بهره مند شوید. برای اطلاع از طرح های ویژه نمایندگی فروش موبایل الجی تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

خدمات نمایندگی موبایل الجی

  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر و تعویض سوکت شارژر موبایل الجی
  • تعمیر چیپ ست گوشی ال جی
  • تعمیر حافظه گوشی ال جی
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر و تعویض گلس موبایل الجی
  • عیب یابی،تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی ال جی
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر و تعویض تاچ موبایل lg
  • عیب یابی و تعمیر مشکلات نرم افزاری تلفن همراه ال جی
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری موبایل الجی
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر و تعویض باتری تلفن همراه lg

تعمیرات الجی

کمپلنی lg در صنایع مختلفی از تکنولوژی و فناوری های جدید فعالیت دارد. این کمپانی محصولاتی نظیر انواع و اقسام یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، اجاق گاز، تلویزیون، سینمای خانگی، دستگاه پخش فیلم، تبلت، موبایل، و تجهیزات وابسته به آن و … را تولید و روانه بازار می کند.

 هر یک از این محصولات با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، در معرض آسیب ها و صدمات و مشکلات مختلفی هستند. برای تعمیر هر یک از این محصولات می توانید از تعمیرگاه تخصصی lg کمک بگیرد. در واحد تعمیرات ال جی، بخش های مجزا و مستقلی فراهم است که به کمک دانش تعمیرکاران و با استفاده از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته تمامی خدمات حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیر را ارائه می دهند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی الجی یک تکیه گاه امن و مطمئن است که به کمک آن خواهید توانست همه سرویس ها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش را دریافت کنید. این نمایندگی افتخار دارد به عنوان تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران اعلام کند که هیچ نیازی از هیچ کاربر ال جی با مراجعه به این نمایندگی بی پاسخ باقی نخواهد ماند.

اصل مشتری مداری از اصول مهم و از رئوس کار نمایندگی ال جی است. مشتری، محوری ترین و تنها انگیزه ادامه حیات یک نمایندگی موفق است. برای اطلاع از طرح های گوناگون نمایندگی مرکزی ال جی تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از زبان کارشناسان مربوطه جویا شوید.

امتیاز شما به این نوشته