شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل لنوو

کارشناسان تعمیرات موبایل تهران در نمایندگی موبایل لنوو ضمن تخصص بالا و پشت سر گذاشتن دوره های عمومی و تخصصی بسیار، در ایران و خارج از ایران، به تمامی مشکلات این گوشی ها، اشراف کامل دارند.

معمولا دلیل مراجعه ی بسیاری از کاربران گوشی های موبایل لنوو به نمایندگی موبایل لنوو ، خرابی های متداولی چون، آسیب دیدگی صفحه ی نمایش، از بین رفتن حافظه، شارژ نشدن موبایل ، هنگ کردن دستگاه در طی انجام کار، آب خوردگی، اختلالات مربوط به آنتن دهی سیم کارت و بسیاری دیگر از مشکلات میباشد که نیازمند بررسی تخصصی دارد.

تعمیرکاران عمومی نمایندگی موبایل لنوو، پس از مشخص شدن نوع خرابی و در صورت رضایت کاربر، آن را به حوزه ی امدادی مربوطه میسپارند تا در زمانی کوتاه، نسبت به حل مشکل اقدام به عمل آید. نمایندگی موبایل لنوو پس از سال ها تجربه ی مرتبط و برخورداری از امکانات لازم، قادر است هر گونه مشکل در روند کار این گوشی ها را شناسایی و تعمیر کند. از این جهت جای هیچ گونه نگرانی برای کاربران گوشی های موبایل لنوو باقی نخواهد ماند. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین خدمات نمایندگی موبایل لنوو میپردازیم .

نمایندگی موبایل لنوو

خدمات نمایندگی موبایل لنوو

تعمیر و تعویض ال سی دی و گلس گوشی لنوو

شکستن و ترک خوردن ال سی دی در تمام گوشی ها و تبلت های هوشمند جزو اختلالاتی رایج به شمار میرود. خیلی از افراد چنین اتفاقی را تجربه کرده اند.  دلیل چنین مشکلی هم در اغلب موارد با بی احتیاطی کاربر ارتباط دارد. این مسئله سبب شده که تعویض ال سی دی گوشی های لنوو هم به یکی از رایج ترین خدمات تعمیر موبایل لنوو  تبدیل شود.

اگر صفحه نمایش گوشی شما ترک خورده اما همچنان قابل استفاده است، می‌توانید در همان حالت از دستگاه خود استفاده کنید یا ال سی دی آن را تعویض نمایید، اما اگر ال سی دی آن کاملا شکسته باشد، ملزم به تعویض آن خواهید بود که این خدمات با بالاترین سطح دقت و کیفیت از سوی این مرکز به شما ارائه میشود.

حل مشکل عدم شناسایی سیم کارت موبایل لنوو

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران گوشی های موبایل لنوو با آن مواجه شوند، مشکلات ناشی از سیم کارت میباشد. این مشکل ممکن است خود را به صورت نخواندن سیم کارت و یا عدم سرویس دهی خط تلفن در انواع  مدل های گوشی نشان دهد و گاهی دلیل اصلی آن، اختلالات نرم افزاری و گاهی هم مشکلات سخت افزاری مشخص و یا حتی نامشخص اتفاق بیفتد.

متخصصان دوره دیده و حرفه ای، نمایندگی موبایل لنوو ، با شناخت بالا نسبت به ساختار انواع این گوشی های موبایل ، جهت رفع تمامی مشکلات مربوط به سیم کارت آماده ی کمک رسانی به شما عزیزان میباشند. این سرویس ها با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی ارائه میگردد.

رفع ارور های مربوط به دوربین موبایل لنوو

معمولا کار نکردن دوربین گوشی  های لنوو و سایر گوشی های موبایل دنیا را میتوان به حساب برخی اختلالات سخت افزاری در این دستگاه ها گذاشت. در چنین مواقعی لازم است ابتدا مطمئن شوید که ایراد جدی است یا خیر؟

اگر با دست کاری درتنظیمات دوربین موبایل خود همچنان مشکل بر قوت خود باقی ماند، لازم است حتما به نمایندگی موبایل لنوو مراجعه کنید تا ادامه ی روند معاینه و بررسی به عهده ی متخصص مربوطه قرار بگیرد. تعمیر و مرتفع سازی مشکلات دوربین های گوشی لنوو یکی از تخصصی ترین اموری ست که در این نمایندگی دنبال میشود.

حل مشکل قطع و وصل شدن وای فای موبایل لنوو

یکی از مشکلاتی که بی شک باعث بروز نگرانی های بسیار در کاربران گوشی های موبایل لنوو میشود، مشکل مربوط به قطع و وصل شدن وای فای در این محصولات است. اگر با دست کاری در تنظیمات این گوشی ها، مشکل همچنان باقی ماند، لازم است با مراجعه به نمایندگی لنوو در تهران کارشناس تعمیر را در جریان خرابی موبایل خود قرار دهید. کارشناسان نمایندگی موبایل لنوو قادرند، این قبیل مشکلات را در زمانی کوتاه و با نهایت دقت و مهارت مرتفع سازند.

5/5(1 امتیاز)