شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

هیتر ظرفشویی lg

هیتر ظرفشویی lg از قطعات سخت افزاری مهم این دستگاه است. ماشین های ظرف شویی نیز همانند هر دستگاه دیگری از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و یکی از مهمترین این قطعات، هیتر است. هیتر یا Heater مسئولیت داغ کردن آب داخل دستگاه را بر عهده دارد تا دستگاه ظروف را با آب گرم بشوید. در صورت خرابی آن شست و شوی صحیح و اوصولی دستگاه زیر سوال می رود و ظروف به خوبی شسته نمی شوند. برای تعمیر هیتر ظرفشویی lg باید از افراد متخصص و کاربلد مرکز معتبر تعمیرات ال جی کمک بگیرید. در غیر این صورت احتمال اینکه مشکلات بیشتری برای دستگاه شما حادث شود، بسیار زیاد است.

نشانه های خرابی هیتر ظرفشویی lg

خرابی هیتر ظرفشویی lg با علائم گوناگونی می تواند همراه باشد. اینکه هر دستگاه الکترونیکی و مکانیکی دچار اختلال و ایراد شود، طبیعی و عادی است. کاربر آگاه باید این علائم را به خوبی بشناسد و برای تعمیر به موقع وارد عمل شود. خرابی هیتر ظرفشویی lg همراه است با پیغام ها و ارور های متعدد که گویی دستگاه با کاربر خود در حال سخن گفتن است. به این ترتیب اختلال شناسایی می شود و برای رفع آن اقدامات ویژه انجام خواهد شد. وقتی هیتر درست کار نکند، آب به خوبی گرم نمی شود و در نتیجه ظرف ها به خوبی تمیز نمی شوند. با تکرار این مشکل در ماشین ظرف شویی باید به خرابی هیتر مشکوک شوید و در اسرع وقت از یک مرکز تخصصی و معتبر تعمیرات ظرفشویی ال جی کمک بگیرید.

تعمیر هیتر ظرفشویی الجی

ساختار هیتر ظرف شویی بسیار حساس و پیچیده است. به همین دلیل است که امکان تعمیر هیتر ظرفشویی بسیار کم و محدود است و عملا همیشه گزینه تعویض روی میز تعمیرکار قرار می گیرد. برای تعویض هیتر ظرفشویی lg نیز باید بسیار محتاط باشید. زیرا قطعه ای حساس و مهم است که کارایی درست ماشین ظرفشویی به آن بستگی دارد. این کار باید توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای انجام شود. در صورتی که این تعویض به خوبی و با رعایت اصول لازم انجام نشود، نه تنها مشکل هیتر و شست و شوی ظروف حل نخواهد شد، بلکه مشکلات بسیار دیگری برای دستگاه پیش می آید که جبران آنها گاهی بسیار هزینه بر و دردسر ساز است. لذا توصیه می کنیم که حتما از یک مرکز معتبر برای تعویض هیتر ظرفشویی lg کمک بگیرید.

تعویض هیتر ظرفشویی lg

برای تعویض هیتر ظرفشویی lg  به المنت هیتر ، پیچ گوشتی، انبردست و حوله نیاز است. تعمیرکار حرفه ای دستگاه را از منبع برق جدا می کند. شیلنگ آب را نیز جدا می کند. ظرفشویی را به پشت قرار می دهد و پنل پشتی دستگاه را باز می کند. هیتر ظرفشویی lg را در قسمت پشتی ظرفشویی پیدا می کند و با باز کردن پیچ های مربوطه، صفحه زیری دستگاه را جدا می کند. در این مرحله از تعویض، سنسور آنتی-فلود بیرون آورده می شود و پمپ و هیتر ظرف شویی باز می شود و هیتر جدید جایگزین می گردد.

نمایندگی lg

نمایندگی lg یک نمایندگی معتبر و مجاز است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این نمایندگی بر اساس نیازمندی ها و تقاضا های کاربران تمهیداتی اندیشیده شده است که هر کدام بخش مهمی از تقاضاهای رایج مشتریان را برطرف می سازد. نمایندگی lg در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ال جی، امکانات و تسهیلات بسیار متداولی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. کمپانی ال جی در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی الجی است. در نمایندگی رسمی lg همه سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. تضمین کیفیت و ارائه گارانتی های رسمی و شرکتی نشان از اقدامات و فعالیت های قانونی این نمایندگی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید و از پکیج های حمایتی موجود استفاده کنید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی  lg و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته