شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

کاهش وزن و ضخامت در آیفون 2019

آیفون 2019 با نمایشگر اولد جدید، وزن و ضخامت کمتر عرضه میشه.

آیفون های جدید حسابی سر و صدا کردن و مثل همیشه، کلی طرفدار پیدا کردن. حالا جالبه بدونین که اپل در مورد گوشی جدیدش هم اطلاعاتی رو فاش کرده و اولین نکته ش اینه که این مدل ها قراره باریک تر و البته ضخیم تر از مدل های قبلی باشن. دلیل این کاهش وزن و ضخامت در مدل های جدید آیفون اینه که قراه از نمایشگر های جدید اولد در اونها استفاده بشه. این نمایشگر قراره با  ماژول تاچ ترکیب بشه و به این ترتیب، طراحی گوشی های جدید رو کمی تغییر بدن. با اپل زون امروز همراه باشین تا جزئیات بیشتری رو در مورد کاهش ضخامت آیفون 2019 بررسی کنیم.

کاهش ضخامت آیفون 2019

ساختار متفاوت آیفون های 2019

خب همونطور که گفتیم، اپل تصمیم داره یکی از مدل های آیفون 2019 رو به نمایشگر های OLED جدید مجهز کنه که این کار باعث میشه ساختار این محصول کمی متفاوت تر از مدل های قبلی بشه. بر اساس گزارشی که منتشر شده، نمایشگر جدید انعطاف پذیر تره و تاچ یکپارچه ای داره که اونو از سایر نمایشگرهایی که اپل تا به حال ازشون استفاده کرده، متمایز میکنه. جالبه بدونین این صفحه نمایش های فعلی آیفون، از یک لایه‌ ی حساس به لمس جداگانه، در قسمت بالای نمایشگر استفاده می ‌کنن. حالا اگه این لایه حساس به لمس، با نمایشگر های اولد جدید یکپارچه سازی بشن، شاهد کاهش ضخامت آیفون 2019 و کم شدن وزن این دستگاه به میزان قابل توجهی خواهیم بود.

نقش سامسونگ در کاهش ضخامت آیفون 2019

شاید براتون جالب باشه بدونین که کمپانی سامسونگ نقش اصلی رو در طراحی متفاوت آیفون های سال 2019 ایفا میکنه. چطوری؟ خب فناوری موسوم به  Y-Octa که در نمایشگر های اولد جدید به کار رفته، تحت انحصار سامسونگ هست. یعنی به بیان روشن تر، باید بگیم این شرکت، مسئولیت تولید نمایشگر OLED انعطاف ‌پذیر لمسی یکپارچه‌ ی اپل رو به عهده گرفته. بر اساس توافقی که صورت گرفته، سامسونگ دیسپلی الان تنها تامین کننده ی نمایشگرهای OLED برای آیفون 10، آیفون XS و آیفون XS Max محسوب میشه و از این به بعد هم قراره فناوری Y-Octa رو به این کمپانی ارائه بده تا شاهد کاهش ضخامت آیفون 2019 باشیم.

نمایندگی مجاز اپل

این روزا مراکز زیادی هستن که خدمات حوزه ی فروش و تعمیر محصولات اپل رو ارائه میدن. متاسفانه بعضی از این مراکز، از نیاز کاربران سوء استفاده می کنن و بدون مجوز فعالیت می کنن. به همین دلیل هم امکان پیگیری قانونی تخلفات احتمالی وجود نداره و سرویس دهی هم کیفیت لازم رو نخواهد داشت. این در حالیه که نمایندگی مجاز اپل، ضمن برخورداری از مجوزهای لازم، به صورت رسمی و قانونی به ارائه خدمات می پردازه. این مرکز که تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کنه، آخرین محصولات apple رو به صورت رسمی به فروش می رسونه و در زمینه ی تعمیرات تخصصی هم حرف های زیادی برای گفتن داره. به دلیل حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته، هر کدوم از انواع آیفون، آی مک، مک بوک، آیپد، اپل واچ و … در نمایندگی رسمی اپل، به تخصصی ترین شکل ترمیم میشن. پرسنل نمایندگی مجاز اپل در مسیر تحقق اهداف مشتری مداری حرکت می کنن و تلاششون، در راستای جلب رضایت شما عزیزان هست.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته