شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

کولرگازی پرتابل سامسونگ

کولرگازی پرتابل سامسونگ یک مدل از انواع کولر های گازی است که کمی متفاوت تر از سایر مدل ها عمل می کند. یک کولر یک تکه است. در کولر گازی  Portable کمپرسور در داخل دستگاه است و کمپرسور جداگانه ای وجود ندارد.

این مدل از کولر گازی مجهز به دو عدد موتور است که یکی از بالا عمل انتقال جریان هوای خنک را انجام می دهد و دیگری از پایین و پشت دستگاه خروج جریان گرم ناشی از کمپرسور را را بر عهده دارد؛ لذا این دستگاه نیاز به لوله ای شبیه لوله بخاری (لوله خرطومی پلاستیکی) دارد تا باد داغ ناشی از کمپرسور را به بیرون منتقل کند. کولرگازی پرتابل سامسونگ برای مغازه ها و مکان ها کوچک مناسب است.

برای تولید گرما در فصل زمستان از هیتر برقی استفاده می کند. برای تعمیر کولر گازی از هر مدلی باید از یک مرکز معتبر و استاندارد کمک بخواهید.

کولرگازی پرتابل سامسونگ

ویژگی های کولر گازی Portable سامسونگ

مزایای کولر گازی پرتابل:

  • ایجاد سرمایش مطلوب و بدون رطوبت
  • مانع از ورود هوای آلوده بیرون به داخل می شود
  • سهولت در انتقال و جابه جایی راحت
  • کولرگازی پرتابل سامسونگ بی نیاز به نصب و راه اندازی است
  • مجهز بودن به کنترل از راه دور و نمایشگر ال سی دی
  • فیلتر کولرگازی Portable سامسونگ قابل شستشو است
  • کولرگازی پرتابل سامسونگ قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد دارد
  • تعبیه کمپرسور در داخل کولرگازی منجر به حمل و نقل راحت و نصب آسان آن شده است

معایب کولر گازی پرتابل :

  • صدای کولرگازی پرتابل سامسونگ نسبتا زیاد است، زیرا کمپرسور در دورن آن تعبیه شده است. هرچند در مدل های جدید تر این مشکل تا حد زیادی حل شده است.
  • کمپرسور کوچک و قابل حمل این دستگاه باعث شده است که کولرگازی Portable سامسونگ فقط بتواند از متراژهای بیشتر از ۳۰ متر برای گرمایش و سرمایش پشتیانی کند.

تعمیر کولرگازی پرتابل Samsung

اگر کولرگازی پرتابل سامسونگ شما دچار مشکلاتی شده است، نگران نباشید. می توانید به کمک واحد تعمیرات کولر گازی سامسونگ، صفرتا صد خدمات عیب یابی و تعمیر و ترمیم این دستگاه را دریافت کنید. برای تعمیر درست کولرگازی پرتابل سامسونگ نیاز به تخصص و دانش داریم. هر چند ساختار این دستگاه از مدل های دیگر کولر گازی ساده تر است، اما باز هم پیچیدگی هایی دارد که تنها یک مرکز مجاز تعمیراتی و یک تعمیرکار معتبر و متخصص می تواند از عهده حل آن بر آید.

برای تعمیر کولرگازی پرتابل سامسونگ باید بتوانیم اجزای داخلی این دستگاه از جمله کمپرسور، موتور، خازن، برد، مدارات و … را بررسی و ارزیابی کنیم. ارورهای نمایش داده شده را ترجمه کنیم. در نهایت به درستی مسیر تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنیم.

تعمیر کولرگازی پرتابل سامسونگ

خدمات تعمیراتی کولرگازی پرتابل سامسونگ:

  • تعمیر و بررسی اجزای تشکیل دهنده کولرگازی Portable سامسونگ
  • تعمیر برد، پنل، کندانسور، مدار، ترموستات کولر گازی Portable سامسونگ
  • تعمیر اتصالی سیم های برق کولر گازی پرتابل سامسونگ
  • تعمیر و بررسی آی سی ها و قطعاتی که به موتور فرمان عملکرد می دهد
  • گاز رسانی به کولر گازی Portable سامسونگ

فروش کولر گازی پرتابل سامسونگ

اگر هر یک از مدل های کولرگازی پرتابل سامسونگ را مناسب شرایط اختصاصی خود دیده اید، می توانید از طریق نمایندگی رسمی کولر گازی سامسونگ آن را تهیه کنید. به این ترتیب می تواند ازخدمات پس از فروش اصل و شرکتی بهره مند شوید و خرید خود را تا همیشه بیمه کنید. در این مرکز امکاناتی نظیر مشاوره های تخصصی قبل از خرید برای کاربران فراهم است تا بتوانند با در نظر گرفتن مهمترین فاکتور ها در خرید، به کمک کارشناسان فروش، بهترین گزینه را انتخاب و تهیه کنند.

نمایندگی کولرگازی سامسونگ

نمایندگی کولرگازی سامسونگ افتخار دارد اعلام کند که تکیه گاه اصلی و رسمی تمامی کاربران سامسونگ است. این نمایندگی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد. همه کارکنان این مجموعه، اصول مشتری مداری را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند.

خدماتی نظیر نصب و راه اندازی کولر گازی سامسونگ، سرویس های مشاوره ای پیش از خرید، عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود. برای اطلاع از سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ مرکزی است که با هدف تامین شرایطی راحت تر برای کاربران این کمپانی راه اندازی شده است. این نمایندگی با برنامه ریزی ها دقیق و مدون تلاش می کند در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خدمات بسیار ویژه ای را ارائه دهد. امکانات و تسهیلات بسیار گسترده ای را فراهم کرده است که در کنار خدمات پس از فروش اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار می گیرد تا تامین کننده هر گونه نیاز آنها باشد.

مدیریت نمایندگی سامسونگ در راستای تحقق اهداف و شعارهای مشتری مداری خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. همه خدمات و سرویس های مورد نظرتان را در سطحی تخصصی از تنها نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران دریافت نمایید. برای آگاهی از این خدمات تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

3.5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *