شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گلکسی A8 و A8 Plus

جدیدترین گوشی های هوشمند معرفی شده در سری A سامسونگ، گلکسی A8  و A8 Plus  هستند. اگر چه گوشی های سریA  سامسونگ، در واقع به گوشی های میان رده مشهور هستند اما به نظر می رسد که در تولید گلکسی A8  و A8 Plus این مسئله کنار زده شده است و گلکسی A8  و A8 Plus به لحاظ امکانات و فناوری، فاصله چندانی با پرچمدار سامسونگ ندارند.

احتمالاً قیمت نسبتاً بالای این دو دستگاه، کاربر را با این فکر درگیر گند که پرداخت دو میلیون برای یک گوشی میان رده چندان عاقلانه نیست اما آگاهی از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دو دستگاه، و تفاوت اندک‌شان با پرچمدار سامسونگ، این مسئله را منتفی می کند. گلکسی ای ۸ و گلسی ای ۸ پلاس می توانند گوشی های پرطرفداری برای سال ۲۰۱۸  باشند اگر آن ها را در کنار یک میان رده قرار ندهیم و ارزش هزینه  بالاتری برای آنها در نظر بگیریم.

گلکسی A8 و A8 Plus

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی A8  و A8 Plus

چرا گلکسی A8  و A8 Plus بخریم؟

گلکسی A8  و A8 Plus  از جهات بسیاری انتظارات ما از یک گوشی میان‌رده را برآورده می‌کنند. طراحی مدرن، بدنه‌ی خوش‌ساخت، نمایشگر Super AMOLED، دوربین سلفی بسیار خوب، کاربرپسند بودن، عملکرد مطلوب، امکانات مناسب، شارژدهی بسیار عالی، از مواردی هستند که نیاز به وجود آنها در یک گوشی میان رده احساس می شود و دو گوشی گلکسی A8  و A8 Plus  همه اینها را در خود جای داده اند.

خرید این گوشی به ویژه به اشخاصی پیشنهاد می شود که طرفدار پر و پا قرص محصولات سامسونگ و به ویژه گوشی های هوشمند سامسونگ هستند اما در حال حاضر، به هر دلیل تمایلی به پرداخت هزینه زیاد برای خرید گوشی‌ای مانند گلکسی اس ۸ پلاس یا گلکسی نوت ۸ را ندارند. اگر چه در کار با گلکسی A8  و A8 Plus  نباید انتظار حس و تجربه ای نظیر نوت ۸ را داشت اما به هر حال این دو گوشی به خوبی می توانند حس استفاده از یک گوشی سامسونگی خوب و کارآمد را به کاربر انتقال دهند.

در حال حاضر این گوشی ها با قیمتی نزدیک به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رود که آن را در رده قیمتی گوشی‌هایی مانند Mate10  و کمی ارزان‌تر از گوشی‌ای مانند Galaxy S8 قرار داده که انتخابش را به طور حتم با مشکل مواجه می‌کند.

دوربین گلکسی A8  و A8 Plus

در دنیای امروز، به ویژه برای کاربران ایرانی، دوربین تلفن همراه، یکی از بخش هایی است، که نقش قابل توجهی در تصمیم نهایی کاربر، در خرید یا عدم خرید گوشی ایفا می کند. از این رو در معرفی گلکسی  A8و A8 Plus تصمیم گرفتیم تا بخش مجزایی را به این بخش از دستگاه اختصاص دهیم.

آنچه که در A8  و A8 Plus قابل توجه است تعبیه‌ی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آنهاست. سامسونگ در حالی از وجود یک دوربین در پشت دوربین استفاده کرده که به‌کارگیری دوربین دوگانه در پشت گوشی‌های هوشمند یک ترند در بازار به شمار می‌رود.

البته گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس چندان با دوربین دوگانه بیگانه نیستند و این گوشی از وجود دوربین دوگانه به‌عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد. برخی از ویژگی های برجسته که در ارتباط با دوربین گلکسی A8  و A8 Plus قابل ذکر است عبارت است از:

  • دوربین گلکسی A8 و A8 Plus قادر به تشخیص چهره‌ی افراد است و از تغییر فوکوس با لمس در کنار HDR پشتیبانی می‌کند.
  • دوربین اصلی این دو گوشی ویدیو‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی یا ۱۰۸۰Pو نرخ ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت می‌کند.
  • در دوربین سلفی شاهد استفاده از دو سنسور کنار هم هستیم که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/9 می‌شود. در صورت مشکل در تنظیمات دوربین می توایند با تکنسین های  تعمیرات دوربین گوشی سامسونگ مشورت کنید. 
  • در کار با دوربین های این دو گوشی تفاوت چندانی در رزولوشن دوربین اصلی با نسل پیش احساس نمی شود.
  • تغییرات در لنز دوربین باعث شده است عملکرد ای ۸ و ای ۸ پلاس در محیط‌های با نور کم، بهتر شود.
  • اپلیکیشن دوربین سامسونگ از قابلیتی با عنوان Live Focus بهره می‌برد که در مورد گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس این ویژگی به دوربین سلفی اختصاص پیدا کرده است.
  • ویژگی‌های مرتبط با واقعیت افزوده نیز در A8  و A8 Plus وجود دارد. با استفاده از افکت‌های واقعیت افزوده، کاربران می‌توانند بدون نیاز به سایر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها، تنها از طریق اپلیکیشن دوربین، انواع افکت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده را که این روزها طرفداران زیادی دارد، مورد استفاده قرار دهند.
  • قابلیت Beauty Effect ویژگی دیگر دوربین سلفی است که با استفاده از آن و در هنگام ثبت تصاویر سلفی، می‌توان تغییراتی در جهت زیباتر شدن چهره به کار برد.
  • از دیگر مدهای عکاسی باید به امکان ثبت تصاویر غذا در حالت Food Mode اشاره کرد.
دوربین گلکسی A8 و A8 Plus

تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که توسط برترین کارشناسان این حوزه و در پارت تخصصی خویش انجام می پذیرد. دارندگان گوشی های سامسونگ از جمله گوشی های گلکسی  A8و A8 Plus می توانند با بروز هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

تعمیرات گوشی سامسونگ در این مرکز با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.‌

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ و رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های این برند اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح شهر می‌باشد لیکن با توجه به پیشروی سامسونگ در ساخت و تولید دستگاه‌های جدید، تعمیرات انجام شده در این راستا نیز می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن آشنایی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و فنآوری‌های روز دنیا، دانش فنی مورد نیاز را کسب کرده باشند.

عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات سامسونگ، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر در مرکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود.

از این رو پیشنهاد ما به شما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز، جهت انجام تعمیرات سامسونگ از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تخصصی سامسونگ در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ راهرو موفق به کسب رضایت هموطنان گشته است. نمایندگی سامسونگ چه در عرضه محصولات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است.

نمایندگی سامسونگ به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد و خدماتی لایق نام کاربرن ایرانی سامسونگ را به ایشان عرضه نماید.

تعمیرات گوشی سامسونگ، تعمیرات لپ تاپ سامسونگ و .. برخی از خدمات ارائه شده دراین مرکز است. حوزه‌ی فعالیت نمایندگی سامسونگ، تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات سامسونگ از جمله موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… می‌باشد.

امتیاز شما به این نوشته