شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گوشی Z6 پرو لنوو معرفی شد

گوشی Z6 پرو لنوو یکی از جدید ترین محصولات کمپانی لنوو است که به دوربین HyperVision و قابلیت اتصال به شبکه 5G مجهز است. با توجه به زمینه های فعالیت کمپانی لنوو، این کمپانی اکنون تمام تلاش خود را کرده است تا در حوزه تولید موبایل محصولی با کیفیت و شایسته کاربران ارائه بده و با این محصول قدرت تولید و تکنولوژی تولید خودش رو به رخ رقبا بکشه.

با وجودی که اکثر گوشی‌ های هوشمند لنوو، حداقل یک‌ ماه قبل از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلونا اسپانیا معرفی شدند، اما ظاهرا لنوو می خواد در آینده‌ نزدیک گوشی هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه‌ 5G معرفی کند.

گوشی Z6 پرو لنوو در حالی قابلیت اتصال به شبکه 5G رو داره که این شبکه مزایای خیلی زیادی رو برای کاربرا به ارمغان میاره و منجر به این امر میشه که این کمپانی با این محصول به دستاورد های کوتاه‌ مدت و طولانی ‌مدت خودش برسه.  چراکه نسل جدید اینترنت به احتمال بسیار زیاد تغییراتی در نحوه‌ اتصال کاربران به شبکه‌ اینترنت و نحوه‌ استفاده‌ اونا از اینترنت ایجاد میکنه.

چرا اینترنت 5G مهم است؟

با توجه به امکانات و سرعتی که اینترنت 5G داره، به راحتی می تونه از عکس ها و ویدئو های با کیفیت در فضا های مجازی پشتیبانی کنه. گوشی Z6 پرو لنوو با داشتن قابلیت اتصال به شبکه 5G به کاربر این امکان رو میده تا بتونه ویدئو ها و عکس‌ های با کیفیت خودش رو به راحتی به اشتراک بذاره. گوشی Z6 پرو لنوو در حالی به بازار معرفی میشه که نه ‌تنها قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ 5G رو داره؛ بلکه از دوربین جدید HyperVision با قابلیت تصویربرداری Hyper Video بهره میبره.

مهندسان لنوو تمام تلاش خودشون رو کردن تا با ساخت این گوشی و با تجهیز دوربین آن به تکنولوژی HyperVision ، معنای واقعی Hyper Video را به همه کاربرا نشون بده، چون معتقده که فعلا معنای واقعی چنین ویدئوهایی به ‌نمایش گذاشته نشده.

زمان عرضه گوشی Z6 پرو لنوو

طبق آمار و اخباری که درباره زمان عرضه گوشی Z6 پرو لنوو در دست هست، زمان زیادی تا عرضه نداره و خیلی لازم نیست که منتظر بمونیم. چون یه منبعی تاریخ عرضه رو ماه ژوئن(خرداد-تیر 98) اعلام کرده. به ‌نظر می ‌رسه که این گوشی هوشمند میتونه برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو های با کیفیت بالا در شبکه ‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار بگیره و به احتمال بسیار زیاد تجربه متفاوتی رو به ارمغان میاره.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو تمام محصولات لنوو رو حمایت و پشتیبانی میکنه. به این ترتیب لپ تاپ لنوو، موبایل لنوو، تبلت لنوو، کامپیوتر لنوو، آل این وان لنوو و سایر محصولات لنوو در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو توی نمایندگی مجاز لنوو خیلی راحت خدمات دریافت میکنن.

نمایندگی لنوو شعب متعددی توی تهران و البته استان البرز داره. همه کاربرا میتونن با توجه به محل سکونت خودشون از یکی از شعب این نمایندگی خدمات دریافت کنن. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی مجاز لنوو در بخش فروش و تعمیرات همراه با کارت گارانتی معتبره. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

5/5(1 امتیاز)