شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

بلوتوث لپ تاپ سامسونگ

بلوتوث لپ تاپ سامسونگ یکی از کاربردی ترین بخش های این دستگاه می باشد. بلوتوث یک رشته بی سیم است که ارتباط کوتاه برد بین وسایل ارتباطی با تراشه های کوچک و اختصاصی بلوتوث برقرار می کند. بلوتوث یک روش بی سیم برای اتصال کامپیوتر با همه ی وسایل الکترونیکی می باشد.

وسایل مجهز به تراشه های بلوتوث حدود ۱۰ متر برد دارند و می توانند داده ها را در سرعت ۷۲۰ کیلوبایت در ثانیه به دستگاهی دیگر منتقل کنند. بلوتوث لپ تاپ سامسونگ ابزاری است که امکان جا به جایی فایل های گوناگون به سایر دستگاه های الکترونیکی را فراهم کرده است.

در ادامه به نحوه ی عملکرد بلوتوث لپ تاپ، دلایل اختلال در بلوتوث لپ تاپ و راه حل های رفع این مشکل می پردازیم.  مرکز تعمیرات لپ تاپ ، مشکلات بلوتوث لب تاپ شما را به صورت حرفه ای  رفع می نماید.

نحوه ی عملکرد بلوتوث لپ تاپ سامسونگ

جالب ترین نکته در مورد بلوتوث لپ تاپ ها آن است که به طور خودکار سایر دستگاه ها را شناسایی می کنند. نحوه ی عملکرد بلوتوث لپ تاپ به این شکل است که از طریق امواج رادیویی می  تواند داده ها را میان چند دستگاه جا به جا کند. همان طور که می دانید فرکانس های امواج رادیویی با استفاده از واحد هرتز محاسبه می شوند.

فرستنده ی این فرکانس ها Transmitter نام دارد امواج مورد نظر را در یک فرکانس خاص ارسال می کند و دستگاه گیرنده در همان طول موج اقدام به دریافت اطلاعات می کند. بد نیست بدانید نحوه ی عملکرد بلوتوث در تمام دستگاه هایی که از این ویژگی برخورردار هستند یکسان می باشد.

اختلال در بلوتوث لپ تاپ سامسونگ

اختلال در بلوتوث لپ تاپ سامسونگ اگر اتفاق بیفتد اجازه ی انتقال اطلاعات را به کاربر نمی دهد. این اختلال در بلوتوث لپ تاپ دلایل خیلی محدودی دارد که در این بخش آن ها را بررسی می کنیم. یکی از رایج ترین این دلایل عدم نصب درایور بلوتوث بر روی لپ تاپ می باشد. درایور بلوتوث، رابط بین ویندوز و لپ تاپ می باشد به همین دلیل نصب آن ضروری است.

برای اطمینان از نصب بودن این درایو بر روی dvice maneger کلیک کرده و درایو بلوتوث را چک کنید. اگر به رنگ زرد بود و تیک سبز رنگ نخورده بود به این معنی است که درایو مربوطه نصب نشده است.

دیگر دلایل اختلال در بلوتوث لپ تاپ سامسونگ

دومین دلیل به علت عدم دسترسی لپ تاپ به setting بلوتوث می باشد. در این مورد درایو بلوتوث لپ تاپ نصب شده است اما لپ تاپ نمی تواند تنظیمات درایو را پیدا کند. برای رفع این مشکل نیز باید به تنظیمات بلوتوث در لپ تاپ بروید و تنظیمات را اعمال کنید.

سومین دلیل نیز زمانی است که درایو بلوتوث نصب شده و لوگوی مربوط به آن در پایین صفحه نمایش داده می شود اما بلوتوث فعال نمی شود و کار نمی کند برای رفع این مشکل باز هم باید به تنظیمات بلوتوث لپ تاپ خود مراجعه کنید. به یاد داشته باشید اگر قادر به رفع مشکل نشدید حتما به نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه  کنید، تیم متخصص حاضر در این نمایندگی می توانند تمام عیوب دستگاه شما را برطرف کنند.

واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

واحد تعمیرات لپ تاپ سامسونگ با دسترسی به متخصصان و کارشناشان حرفه ای قادر است در کوتاه ترنی زمان تمام عیوب لپ تاپ را برطرف کنند. تمامی مدل های لپ تاپ سامسونگ در این مرکز قابل تعمیر می باشند. همچنین تعویض قطعات فرسوده ی لپ تاپ با جایگزینی نمونه ی اورجینال آن انجام می شود.

مشکلات لپ تاپ ها در دو بخش سخت افزاری و نرم  افزاری تقسیم بندی می شوند. ایرادات دستگاه از هر دسته ای که باشد در این مرکز قابل حل می باشد. همچنین اورجینال بودن تمام قطعات تعویض شده برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ تاکید بر مشتری مداری و تسریع انجام امور در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ دارای دو بخش خدمات فروش و خدمات پس از فروش می باشد. در بخش اول مشاوران متخصص ما به راهنمایی مشتریان جهت انتخاب بهتر محصولات می پردازند.

مشاوران حاضر در این نمایندگی سامسونگ به دلیل اطلاع داشتن از مشخصات فنی هر محصول به سادگی شما را راهنمایی می کنند تا خرید بهتری داشته باشید. بخش دوم در این نمایندگی شامل گارانتی و تعمیرات می باشد.

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات هر محصول در این واحد به صورت جداگانه انجام می شود. هر بخش دارای کارشناسان مربوط به همان دستگاه می باشد. واحد های تعمیرات سامسونگ ساز به روز ترین تجهیزات بهره مند هستند. متخصصان این واحد دارای جدیدترین اطلاعات در حوزه ی تعمیرات می باشند.

تمام قطعات استفاده شده برای تعمیرات سامسونگ دارای ضمانت می باشد. کارشناسان این واحد بعد از تعمیر دستگاه ابتدا آن را برای مشتری تست کرده و سپس دستگاه را کاملا سالم به کاربر تحویل می دهند.

به منظور بهره مندی از مقالات، اخبار و سایر مطالب مرتبط با شرکت سامسونگ به لینک های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته