شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ اپل

تعمیر لپ تاپ اپل در دپارتمان تخصصی اپل در تعمیرگاه اصلی و اختصاصی لپ تاپ اپل انجام می شود. لپ تاپ های اپل شاید البته شاید ظاهری مشابه با سایر لپ تاپ ها در سایر برند ها داشته باشند، اما در حقیقت ساختاری کاملا متفاوت دارند.

برای اجرای تخصصی  تعمیرات  لپ تاپ اپل باید تنها از اپل تعمیرکاران متخصص کمک بگیریم. تعمیرات لپ تاپ اپل در دو حوزه نرم افزار و سخت افزار انجام می شود. تشخیص مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بر عهده تعمیرکار متخصص در حوزه لپ تاپ اپل است.

تعمیر لپ تاپ اپل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

نمایندگی اپل خدمات متعددی را در بخش های مختلف در جهت فروش و مهمتر از آن تعمیرات لپ تاپ اپل ارائه می دهد. خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل مشمول کلیه زمینه هایی است که برای لپ تاپ اپل شما اختلال و مشکل به وجود می آورد.

تعمیرات و خدمات مرتبط با آن در این مرکز دارای ضمانت فعالیت می باشد و در صورت عدم رضایت مشتریان به درخواست آنها توجه ویژه می شود. کارشناسان و مهندسین متخصص این بخش برای ترمیم و تعمیر لپ تاپ و تعویض قطعات آسیب دیده با قطعات اورجینال دارای دانش و مهارت اختصاصی است.

تعمیرات لپ تاپ اپل در محل

تعمیر لپ تاپ اپل در محل

مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل دارای خدمات ویژه ای به نام تعمیر در محل است. تعمیر در محل لپ تاپ اپل به این صورت انجام می گیرد که کاربر لپ تاپ که با مشکل یا اختلال در دستگاه خود مواجه شده است با مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل تماس می گیرد. کارشناسان ما نسبت به اعزام تکنسین مربوطه اقدام می نماید.

دستگاه پس از بررسی و عیب یابی در محل استقرار آن یا در همان محل تعمیر شده و تحویل صاحب محصول داده می شود یا به دلیل نیاز به تعمیرات تخصصی تر به مرکز منتقل می شود. در این موضوع دو ویژگی حائز اهمیت است: کلیه ابزارآلات لازم به همراه تعمیرکار به محل ارسال می شود و دوم درصورت نیاز به انتقال دستگاه به مرکز هیچ هزینه ای بابت انتقال دریافت نمی شود. همچنین قابل ذکر است که کیفیت خدمات در محل با کیفیت خدمات در مرکز برابری می کند و هیچ جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

خدمات تعمیرات لپ تاپ اپل

ویژگی های خدمات تعمیر لپ تاپ اپل شامل تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد. در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل کارشناسان خبره با استفاده از دانش و آگاهی خود مشکلات پیش آمده برای لپ تاپ شما را بررسی می کنند و پس از عیب یابی و تشخیص درست به دست تکنسین های کارآزموده می سپارند. در این مرحله تعمیرکاران با بهره گیری از تخصص، تجربه و مدرن ترین و به روز ترین امکانات به تعمیر بخش مربوطه می پردازند. در صورت نیاز لپ تاپ به تعویض یک قطعه، آن را با قطعه باکیفیت و اورجینال معاوضه می کنند. از دیگر ویژگی های این مرکز ضمانت برای تمامی خدمات ارائه شده است.

کلیه فعالیت های انجام گرفته در این مرکز با تضمین کامی نمایندگی تعمیرات صورت می پذیرد. همچنین مشتری قبل از هر اقدامی در جریان همه اطلاعات مربوط به محصول خود قرار می گیرد. علاوه بر این این مرکز از معتبرترین مراکز تعمیراتی لپ تاپ می باشد که اعتبار آن تا کنون به تایید مشتریان رسیده است.

تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل

اگر صفحه کلید مک بوک به دلیل خرابی قطعات و بخش های داخلی درست کار نکند، باید آن را باز کرد. پیچ ها و اتصالات داخل کیبورد با ال سی دی مرتبط هستند و به همین دلیل تعمیرکار باید به خوبی آنها را بشناسد. باز و بسته کردن کیبورد و تعمیر این قطعه نیاز به مهارت بالا و استفاده از ابزار ویژه ای دارد.

بنابراین به هیچ وجه خودتان اقدام به این کار نکنید تا ال سی دی هم در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرد. در برخی موارد هم برای تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل با اقدامات بسیار ساده تری همچون تعویض کلیدها یا حتی اصلاح تنظیمات انجام می شود.

تعمیر CPU لپ تاپ اپل

گاهی باید برای تعمیر لپ تاپ اپل، پردازنده یا همان CPU را تعمیر یا تعویض کرد. خرابی این قطعه باعث بروز مشکلاتی همچون خاموش شدن ناگهانی دستگاه، کند شدن سیستم، داغ شدن و … می شود. بد نیست بدانید که مهم‌ترین عاملی که موجب خراب شدن پردازنده لپ تاپ می‌شود، گرمای بیش از حد است.

بنابراین اگر فن پردازنده که گرمای ناشی از فعالیت این قطعه را مهار می‌کند دچار مشکل شود، CPU در اثر گرمای زیاد آسیب می‌بیند. معمولا در بیشتر موارد امکان تعمیر cpu لپ تاپ اپل وجود دارد؛ با این حال گاهی شدت آسیب دیدگی این قطعه بالاست و حتما باید آن را با نمونه جدید جایگزین کرد.

تعمیر هارد لپ تاپ اپل

یکی از اقدام مهم در تعمیرات لپ تاپ اپل، تعمیر هارد است. بوت نشدن، هنگ کردن مداوم و ریستارت شدن مکرر، بخشی از نشانه های مهم خرابی هارد به شمار می روند. با توجه به این که تمام اطلاعات سیستم در هارد ذخیره می شوند، تعمیر به موقع این قطعه اهمیت بسیار زیادی دارد.

تیم تعمیر لپ تاپ اپل اول هارد این دستگاه را با دقت بررسی کرده و بر اساس نوع خرابی، اقدامات لازم برای تعمیر آن را انجام می دهند. چنانچه نیاز به بازیابی اطلاعات باشد، این کار با استفاده از دستگاه های پیشرفته و برنامه ها و متدهای مدرن انجام می شود. در صورت نیاز به تعویض هارد هم همکاران ما تنها از قطعه اورجینال استفاده می کنند.

  • عیب یابی و ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ اپل ( مکانیکی و الکترونیکی )
  • تعمیر و تعویض سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی اطلاعات و تست سلامت در واحد تعمیر لپ تاپ اپل
  • بررسی و کنترل همه اجزای لپ تاپ اپل از جمله اتصالات، فن ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل های اتصال
  • کنترل ولتاژ همه مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و غیره
  • روغن کاری همه فن ها به همراه شستشوی هیت سینک ( خنک کننده سی پی یو ) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ اپل
  • تخلیه گرد و غبار از همه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ اپل
  • اجرای تنظیمات همه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای لپ تاپ
  • تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ اپل
  • تعمیرات کیبورد لپ تاپ اپل
  • تعمیرات صفحه لمسی لپ تاپ اپل
  • ارتقاء لپ تاپ اپل در واحد تعمیر لپ تاپ اپل
  • تعمیرات درایو لپ تاپ اپل
  • تعمیرات هارد لپ تاپ اپل
  • تعمیرات قاب شکسته لپ تاپ اپل
  • تعمیرات بلندگو و اسپیکر لپ تاپ اپل در واحد تخصصی تعمیر لپ تاپ اپل
  • تعمیرات لولای شکسته لپ تاپ اپل
  • تعمیرات باتری مک بوک
  • اجرای تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ اپل
  • تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ اپل

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اپل

تعمیر لپ تاپ اپل به صورت نرم افزاری، برای برطرف شدن ایراداتی همچون ویروسی شدن، هنگ کردن، بوت نشدن و … انجام می شود. یعنی مشکلاتی که ناشی از خرابی قطعات نبوده و به ناهماهنگی ها و ایرادات نرم افزاری و سیستمی مربوط هستند. نکته ای که در خصوص تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ اپل وجود دارد، تفاوت سیستم عامل این دستگاه است. مک بوک ها از سیستم عامل مک پشتیبانی می کنند که در بسیاری از بخش ها با ویندوز متفاوت است.

به همین دلیل هم تعمیر لپ تاپ اپل نیاز به مهارت ویژه و تسلط کامل بر ساختار مک و تفاوت های آن با ویندوز دارد. اقداماتی همچون نصب و فعال کردن آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات مک بوک، رفع مشکلات اجرایی مک او اس، نصب سیستم عامل، رفع مشکلات بوت و مواردی از این دست، از جمله مهم ترین اقداماتی هستند که برای ترمیم نرم افزاری لپ تاپ های برند اپل انجام می شوند.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ اپل

گاهی مشکلات مک بوک فراتر از ایرادات نرم افزاری بوده و ناشی از خرابی قطعات هستند. در این صورت باید به فکر تعمیر سخت افزاری لپ تاپ اپل باشید که بسته به شدت آسیب دیدگی قطعات، شامل تعمیر و یا تعویض آنها می شود.

فن، اسپیکر، کیبورد، مادربرد، کارت گرافیک، ال سی دی، شارژر، پورت ها، فلت، باتری، تاچ پد، قاب، لولا، CPU، خازن ها، مدارها، آداپتور و … قطعاتی هستند که در عملیات تعمیر سخت افزاری لپ تاپ اپل بررسی شده و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض می شوند. دقت کنید که تعمیرات سخت افزاری نیاز به تخصص و ابزار مخصوص داشته و حتما باید توسط تکنسین های مجرب تعمیر لپ تاپ اپل انجام شود.

سوالات کاربران لپ تاپ apple

چرا باتری لپ تاپ اپل خالی می شود؟

یکی از مشکلاتی که کاربران لپ تاپ اپل با آن مواجه می شوند، خالی شدن باتری زودتر از زمان معمول است. به این معنی که مثلا اگر قبلا باتری تا 5 ساعت شارژ نگه میداشت، اکنون این زمان به 1 ساعت رسیده است. این مشکل یا ناشی از خرابی باتری است و یا مشکلات نرم افزاری. مثلا ممکن است یک بدافزار یا برنامه ویروسی در سیستم نصب شده باشد و منابع انرژی دستگاه را استفاده کند. کارشناسان تعمیر لپ تاپ اپل، دستگاه را با دقت بررسی و عیب یابی می کنند؛ سپس اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای حل این مشکل را انجام می دهند.

چرا لپ تاپ اپل بوت نمی شود؟

خرابی پاور یا کار نکردن اتصالات و کابل های آن یکی از دلایل بوت نشدن لپ تاپ اپل به شمار می رود. همچنین اگر مک بوک شما به یک دستگاه جانبی مثل پرینتر و … متصل است، وجود ایراد در هریک از این دستگاه ها یا درایور آنها، می تواند منجر به بوت نشدن سیستم شود. گاهی هم بوت نشدن مک بوک ناشی از نصب یک برنامه یا فایل معیوب است. برخی ناهماهنگی های نرم افزاری هم می توانند منجر به بروز این مشکل شده و شما را به دردسر بیندازند. به ندرت هم پیش می آید که بالا نیامدن سیستم مک بوک ناشی از مشکلات سخت افزاری باشد. در هر صورت بهتر است از یک تکنسین تعمیر لپ تاپ اپل برای عیب یابی و حل این مشکل کمک بگیرید.

 

چرا لپ تاپ اپل روشن نمی شود؟

روشن نشدن مک بوک از جمله مشکلاتی است که می تواند به دلایل نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شود. مواردی همچون معیوب شدن منبع تغذیه یا پاور، قطع بودن اتصالات و کابل ها، خرابی شارژر یا باتری، نقایص هارد و کارت گرافیک و برخی مشکلات نرم افزاری، موجب روشن نشدن این دستگاه می شوند. برای تعمیر لپ تاپ اپل در این شرایط باید بخش های ذکر شده بررسی شده و ترمیم یا تعویض شوند. چنانچه مسئله نرم افزاری باشد، با اصلاح تنظیمات و اقدامات این چنینی می توان مشکل را حل کرد.

چرا لپ تاپ اپل به اینترنت وصل نمی شود؟

معمولا خرابی یا قطع شدن مودم، اصلی ترین دلیل وصل نشدن لپ تاپ ها به اینترنت است. اگر مودم یا روتر کاملا سالم است باید سراغ سیستم رفته و آنتی ویروس ها را چک کنید؛ گاهی فعال بودن این برنامه ها مانع از برقراری اتصال اینترنت می شود. همچنین بد نیست که برای رفع مشکل وصل نشدن مک بوک به اینترنت، درایور شبکه را بررسی کرده و در صورت قدیمی بودن، نسخه جدید آن را دانلود و نصب نمایید. اگر همچنان مشکل برطرف نشد، به نزدیک ترین نمایندگی مجاز تعمیر لپ تاپ مراجعه کنید تا همکاران ما تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

علت صدا نداشتن لپ تاپ apple چیست؟

در صورت قطع شدن صدای مک بوک، پیش از هر کاری تنظیمات آن را چک کنید. چنانچه از تجهیزات جانبی همچون اسپیکر و … استفاده می کنید، باید از سالم بودن آنها مطمئن شوید. خرابی پورت صوتی هم به عنوان یکی از دلایل صدا نداشتن لپ تاپ اپل در نظر گرفته می شود. گاهی این مشکل با بروز رسانی درایور صدا برطرف می شود و گاهی هم باید سیستم عامل را آپدیت کنید. از طرفی در برخی موارد نیز آسیب سخت افزاری است و برای تعمیر لپ تاپ اپل باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

واحد های تعمیرات اپل

کمپانی اپل تولید کننده مجموعه های منحصر به فردی از تجهیزات هوشمند است که مسیری جداگانه برای طراحی، تولید و عرضه محصولاتش طی می کند. به همین دلیل است که به طور کلی تولیدات این کمپانی با سایر کمپانی ها متفاوت است.

برای اجرای تعمیرات اپل در حوزه آیفون، آی مک، آی پاد، آیپد، لپ تاپ و سایر محصولات کمپانی اپل، دپارتمان تخصصی اپل را راه اندازی کردیم. در این دپارتمان، تعمیرگاه های تخصصی را تعیبه کرده ایم که هر کدام در حوزه اختصاصی خود سرویس دهی می کنند. بنابراین تضمین می کنیم که خدمات حوزه تعمیرات و ترمیم و تعویض در این واحد ها کاملا اصل و اورجینال است و سلامت قطعی را به دستگاه شما باز خواهد گرداند.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل مرکزی جامع و فعال است که به طور کاملا اختصاصی و حرفه ای خدمات مربوط به کمپانی اپل را حمایت و پشتیبانی می دکند. در این نمایندگی همه امکانات برای کاربران اپل فراهم است تا در مسیر خرید هر یک از محصولات اپل ، به درستی گام بردارند.

نمایندگی رسمی اپل به طور کاملا مجاز و قانونی همه خدمات حوزه فروش و پس از فروش را ساپورت می کند. در این نمایندگی می توانید تجربه یک خرید دلنشین را به کمک خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی به دست آورید و از خدمات پس از فروش ایده آل و همیشگی بهره مند شوید. برای اطلاع از جزئیات تسهیلات و امکانات این نمایندگی تماس بگیرید.

 

5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *