شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی یک نمونه ایده آل و کاربرپسند از  سری یخچال های ال جی است. هیچ آشپزخانه ای را بدون یخچال نمی توان پیدا کرد. بدون یخچال فریزر هیچ آشپزخانه ای کامل نیست . با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری و قابلیت های مختلف به دنیای لوازم خانگی و رقابت شدید سازندگان، صنعت لوازم خانگی از جمله تولید یخچال، تحت تاثیر قرار گرفته و پیشرفت سریعی را تجربه کرده است.

حال که خرید یخچال فریزر تا این اندازه لازم و ضروری است چه چیزی بهتر از یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی. ساید بای ساید ها یخچال هایی در ابعاد بزرگ هستند که با یک خط عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم می شوند و کاملا به هم چسبیده اند. یخچال های ساید بای ساید ال جی به دلیل طراحی متنوعی که دارند، در حوزه ی تعمیرات یخچال ال جی نیز به وسواس بیشتری نیاز دارند.

ساید بای ساید ال جی

علت نام گذاری ساید بای ساید ال جی

یخچال های کنار در کنار  یا side by side  الجی از یک یخچال و یک فریزر جداگانه و چسبیده به هم تشکیل شده است . ساید بای ساید ال جی نه تنها زیبایی خاصی دارد و حس مدرنیته و لوکس بودن را به محیط آشپزخانه القا می کند، بلکه با اختصاص دادن دو بخش مجزا به یخچال و فریزر فضای بسیار وسیعی برای ذخیره و نگهداری موادغذایی داخل یخچال و فریزر را فراهم کرده است.

تعویض فیلتر یخچال ال جی در محل

تعویض فیلتر یخچال ال جی ، به جهت حساسیت بالای کار، نیازمند تخصص و تجربه ی بسیار است. این فیلترها انواع مختلفی دارند و تفاوت ساختاری شان، چنین حساسیت هایی را مضاعف نموده است. از آن جا که فیلترها نقش بسزایی در کارایی حداکثری یخچال ایفا میکنند، لازم است مشکلات و خرابی آن ها در اسرع وقت مورد بررسی دقیق کارشناس قرار بگیرد. متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی، با تکیه بر تجربه و شناخت بسیار بالای خود نسبت به ساختار این تجهیزات، قادرند تعویض فیلتر یخچال ال جی را ظرف مدت بسیار کوتاهی به انجام برسانند.

گفتنی است این خدمات برای آسایش هر چه بیشتر کاربران، در محل نیز ارائه میگردد. شما عزیزان نیز در صورت تمایل به دریافت خدماتی نظیر تعویض فیلتر یخچال ال جی ، میتوانید با برقراری تماس با مشاوران ما، از اعزام کارشناس مربوطه به محل مورد نظر خود، اطمینان حاصل فرمایید. لازم به ذکر است، که این سرویس نیز مانند سایر سرویس های ارائه شده از سوی این مرکز، با گارانتی و ضمانت نامه ی کتبی نیز همراه خواهد بود.

مدل های مختلف side by side  الجی

ساید بای ساید ال جی در مدل های مختلفی طراحی ، تولید و عرضه می شوند. این یخچال ها هر کدام فوت های مختلفی دارند و طبق فوت مورد نظر سایز آنها بالا و پایین می شود. از لحاظ طراحی و قرار گرفتن درب ها در کنار هم و استفاده از تکنولوژی های مختلف نیز با هم تفاوت های ساختاری و ظاهری دارند. به طور کلی کمپانی ال جی، ساید بای ساید خود را آمیخته با نوآوری و کارایی به کاربران پیشنهاد می‌کند.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید : تعویض سنسور یخچال ال جی

ویژگی های ساید بای ساید ال جی

نوآوری Door-in-Door یا همان درب دولایه در ساید بای ساید ال جی، امکان دسترسی راحت‌تر به فضای بیشتری از یخچال را فراهم می‌کند. درب کوچکی که روی درب اصلی یخچال تعبیه شده با فشار اندک باز می‌شود و دیگر نیازی به باز کردن مکرر درب اصلی یخچال نیست و مقدار بسیار کمتری از هوای سرد از یخچال خارج شود. این ویژگی موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

موتور های کم مصرف اینورتر inverter، لامپ های کم مصرف led برای تامین روشنایی داخلی، محفظه های مخصوص نگهدارنده میوه و سبزی fresh balancer،  مجهز بودن به یخ ساز و آبریز بر روی بدنه، کنترل پنل لمسی، فیلترهای بهداشتی قدرتمند از بین برنده ی بو و باکتری و قارچ، سیستم خنک کننده دوگانه جریان چند گانه هوا و بسیاری موارد دیگر ویژگی های جذاب و مفید ساید بای ساید ال جی هستند که دل هر کاربری را ربوده است.

فروش ساید بای ساید ال جی

اگر قصد خرید ساید بای ساید ال جی را دارید، می توانید از نمایندگی یخچال ال جی کمک بگیرید. در این نمایندگی انواع مختلفی از سایدهای ال جی قابل تهیه هستند. کاربر این امکان را دارد که در یک جلسه مشاوره ای رایگان و تخصصی کمک کند و با در نظر گرفتن ویژگی های هر مدل و نوع نیاز خود و با توجه به قدرت اقتصادی خود یک مدل از ساید بای ساید ال جی را انتخاب و خریداری کند.

تعمیر ساید بای ساید ال جی

اگر به هر دلیلی side by side  الجی دچار نقص و خرابی شد، جای هیچ نوع نگرانی نیست. می توانید  از تعمیرکاران مجرب در واحد تعمیرات ساید بای ساید ال جی کمک بگیرید. در این واحد خدمات سرویس در محل به کاربران ارائه می شود؛ زیرا همواره حمل و جابه جایی دستگاه بسیار مشکل و در پاره ای موارد نیز غیر ممکن است. تعمیرکار مربوطه در محل حاضر می شود و هر آنچه را که برای تعمیر ساید بای ساید ال جی و بازگشت سلامت آن لازم باشد، انجام می دهد.

نمایندگی یخچال ال جی

یخچال یک نمونه بسیار پر طرفدار از محصولات لوازم خانگی کمپانی ال جی است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید و عرضه می شود. این محصول پرطرفدار ممکن است گاهی با مشکلات و اختلالاتی رو به رو شود. عمده دلیل این اشکالات و اختلالات هم کاربری غلط کاربران و عدم آگاهی از استفاده صحیح از امکانات مختلف یخچال ال جی است.

در نمایندگی یخچال ال جی همه مدل های این محصول به فروش می رسد و برای همه مدل های مختلف یخچال ال جی خدمات پس از فروش گسترده و مفید فراهم است. کافی ست تماس بگیرید و  جزئیات بیشتر را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی درگاهی امن و مطمئن است. این نمایندگی هم در حوزه فروش و هم در حوزه پس از فروش به صورت حرفه ای فعالیت دارد. برای اینکه بتوانید از خدمات متنوع و گوناگون تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران بهره مند شوید، کافی است به این نمایندگی مراجعه کنید. نمایندگی مجاز ال جی اصل مشتری مداری را از اصول مهم خود می داند و همواره تلاش می کند برای رعایت حقوق مشتریان خود از هیچ کوششی دریغ نکند.

در این نمایندگی می توانید از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای استفاده کنید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما در فروشگاه مرکزی ال جی جویا شوید.

تعمیرات ال جی

کمپانی ال جی در صنایعی مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی ال جی است. این کمپانی در حوزه لوازم خانگی در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، اسپلیت، ماکروفر، تلویزیون، دستگاه پخش فیلم، سینمای خانگی و … فعالیت می کند. هر یک از این محصولات با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، باز هم ممکن است در معرض آسیب ها و اختلالاتی قرار بگیرند.

در واحد تعمیرات ال جی تعمیرگاه ها به صورت مجزا و مستقل راه اندازی شده اند. ابزار و تجهیزات مدرن در اختیار تکنسین ها قرار دارد. خدمات و سرویس هایی مطمئن و با کیفیت در زمینه عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض به کاربران ارائه می شود.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی الجی و محصولات آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *