شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تکنولوژی بکاررفته در آل‌این‌وان جدید لنوو

آل‌این‌وان جدید لنوو مدل IdeaCentre AIO 520 یک کامپیوتر رومیزی با کارایی‌های فوق‌العاده است. این سیستم قادر است تمامی کارهای موردنیاز شما را با سرعتی عالی و کارایی بالا انجام دهد.

کامپیوتر همه‌کاره‌ی لنوو با تکنولوژی منحصر به‌فرد Anti glare تنها آل‌این‌وان touch با صفحه نمایش ضد انعکاس نور است. این ویژگی سبب عدم ورود نورهای مزاحم شده و از خستگی چشم‌ها جلوگیری می‌کند. از سرعت و قدرت بالای این محصول در کنار طراحی چشم‌نواز آن نمیشود غافل شد.

تکنولوژی بکاررفته در آل‌این‌وان جدید لنوو

ویژگی‌های سخت‌افزاری آل‌این‌وان جدید لنوو

آل‌این‌وان جدید لنوو مجهز به پردازنده‌ی نسل Intel Core i7 است. این پردازنده استاندارد جدیدی برای عملکرد کامپیوترهای رومیزی ارائه داده است. همچنین در این دستگاه حافظه Intel Optane استفاده شده است.

این حافظه یک شتاب‌دهنده هوشمند سیستم به شمار می‌‌رود.این حافظه تنها برای سیستم پردازنده‌ی نسل Intel Core i7 ساخته شده است. فناوری جدید اینتل سبب میشود شما سرعتی بی‌نظیر در اجرا برنامه‌ها در این سیستم داشته باشید.

در این کامپیوتر به جهت استفاده از کارت گرافیک پیشرفته AMD Radeon 530  شاهد افزایش سرعت پردازش گرافیکی برای پخش ، نمایش و ویرایش ویدئو و عکس خواهید بود. همچنین این دستگاه دارای یک پورت USB 3.0 است که سرعت انتقال داده را تا ۵ گیگابایت در ثانیه را در اختیار کاربر قرار میدهد.

صفحه نمایش بدون لبه با رزولوشن بالا

صفحه نمایش کامپیوتر همه‌کاره لنوو دارای قابلیت ۱۰ لمسی میباشد. با این نمایشگر قادرید عمیلیت مکث، حرکت و بزرگنمایی را به راحتی انجام دهید. این قابلیت بیشتر در ویرایش انیمیشن، ویدیو و عکس کاربرد دارد. از دیگر قابلیت‌های مهم نمایشگر آل‌این‌وان جدید لنوو کیفیت بالا درکنار بدون لبه بودن آن است.

رزولوشن این نمایشگر ۱۹۲۰x1080 با کیفیت Edgeless Full HD است. با این صفحه نمایش شما قادرید ریزترین جزئیات عکس را نیز مشاهده کنید.

دستیار شخصی دیجیتال  Cortana

این دستیار دیجیتال کاربردی فوق‌العاده دارد.  Cortanaبه تمامی سوالات شما پاسخ میدهد. همچنین دارای قابلیتهایی نظیر باز کردن برنامه‌های کاربردی لازم، تنظیم یادآوری‌ها و همچنین قرار‌ملاقات‌ها از تقویم کاری شماست.

برای استفاده از این سیستم کافیست درخواست خود را در نوار جستجو تایپ کنید یا آن را با صدای بلند اعلام کنید. در حال حاضر  IdeaCentre AIO 520 به‌عنوان اولین AIO با ارائه Far Far Mic، امکان اجرای دستورات صوتی از طریق Cortana را تا فاصله پنج متری فراهم می‌کند.

وب‌کم با قابلیت مخفی شدن

وب‌کم ها همیشه برای کاربران استرس‌زا بودند. ممکن است شما در یک کنفرانس تلفنی شرکت کنید و فراموش کنید که دوربین وب‌کم خود را خاموش کنید. ممکن است اطلاعاتی را ناخواسته از محیط کار خود برای دیگران افشا کنید.

وب‌کم در آل‌این‌وان جدید لنوو به گونه ای طراحی شده که با یک فشار به بیرون می‌آید و با یک فشار به محل قبلی خود بازمیگردد. با این امکان شما قادرید از حریم خصوصی خود مراقبت کنید.

شناسایی چهره با Windows Hello

آل‌این‌وان جدید لنوو مجهز به دوربین مادون قرمز است که این سیستم را از سایر AIOها متمایز می‌کند. این دوربین فقط با اسکن چهره به windows hello اجازه ورود شما را به کامپیوتر در کمتر از ۲ ثانیه می‌دهد. همچنین هنگامی که از میز خود دور می‌شوید، Windows Hello متوجه عدم حضور شما می‌شود و به طور خودکار کامپیوتر شما را قفل می‌کند.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

به فراخر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بودن عیوب ایجاد شده در آل‌این‌وان لنوو، خدمات ارائه شده جهت تعمیر در نمایندگی لنوو متفاوت خواهد بود. در این مرکز خدمات در دو پارت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری به هموطنان گرامی ارائه می‌گردند.

در پارت «تعمیرات نرم افزاری لنوو» کارشناسان و مهندسان بخشِ نرم افزارِ مرکز تعمیرات All-in-one لنوو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با رفع عیوب و ایرادات نرم افزاری این دستگاه هستند.

در بخش «تعمیرات سخت افزاری لنوو» مهندسان سخت افزاری این مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با رفع و تعمیر اختلالات سخت افزاری آل‌این‌وان لنوو هستند. کاربران محصولات لنوو میتوانند جهت آشنایی هر چه بیشتر با واحدهای تعمیرات لنوو  به بخش زیر مراجعه نمایند.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته