شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

تسمه یکی از مشکل ساز ترین قطعات ماشین لباسشویی است که هر از گاهی معیوب و بعضا پاره شده و نیاز به تعویض دارد. فرایند تعویض این قطعه کار چندان سختی نیست و به سادگی می توانید خودتان آن را انجام دهید. البته پیش از آن باید با محل قرار گیری تسمه در دستگاه و روش های صحیح تعویض آن آشنا شوید تا در مراحل کار با مشکل مواجه نشوید. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ با استفاده از قطعات و تجهیزات جدید و با کیفیت، تسمه این محصول را تعویض می کنند. به این ترتیب عملکرد عادی را به ماشین لباسشویی شما باز می گردانند. در ادامه این مطلب نیز فیلم آموزش تعویض تسمه لباسشویی را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا با تماشای آن، نکات بیشتری را در این مورد فرا بگیرید.

آموزش تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

آموزش مراحل تعویض تسمه لباسشویی

برای تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ ، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از باز کردن دستگاه و دسترسی به تسمه، آن را از یک طرف گرفته و کمی به طرف جلو بکشید .
  2. تسمه و پولی را با هم در جهت عکس حرکت عقربه های ساعت بچرخانید .
  3. حرکت تسمه و پولی بزرگ را ادامه دهید تا تسمه آزاد شود .
  4. تسمه را از جای خود خارج کنید .
  5. تسمه جدید را جای گذاری کنید.
  6. برای سوار کردن تسمه جدید، ابتدا تسمه را روی پولی سر موتور قرار داده و به طرف بالا بکشید.
  7. یک طرف تسمه را روی پولی بزرگ بگذارید و تسمه و پولی را با هم در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید .
  8. حرکت چرخش تسمه و پولی بزرگ را تا جایی ادامه دهید که برای ادامه حرکت پولی بزرگ نیاز به فشار بیشتری باشد .
  9. همزمان با نگه داشتن دست خود روی تسمه ، فشار بیشتری روی آن وارد کنید تا روی پولی بزرگ قرار گیرد.
  10.  بررسی کنید که تسمه شل نباشد و بتواند دیگ را به حرکت در بیاورد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

تعمیرات لباسشویی سامسونگ یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی این شرکت می باشد. وظیفه ی این کار که در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی انجام می شود، برعهده ی تعمیرکارانی است که از دانش فنی و البته تجربه ی بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند. این افراد، از تجهیزات پیشرفته ی موجود در واحد تعمیرات نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران استفاده می کنند. آن ها هرگونه اقدام مورد نیاز برای ترمیم انواع مدل های لباسشویی را در تخصصی ترین سطح ممکن به انجام می رسانند. اقداماتی همچون تعمیر و تعویض قطعات و نیز سرویس انواع مدل های این دستگاه، در نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ به تخصصی ترین شکل انجام می گردد.

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ ، خدمات و سرویس های مرتبط با فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت بزرگ و پر طرفدار را به کاربران محترم ارائه می دهد. این مرکز توانسته در طول سالها فعالیتش، در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کند. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند. فروش جدیدترین محصولات Samsung به صورت اورجینال، تعمیرات سامسونگ و نیز سرویس های گسترده ی پس از فروش، اصلی ترین خدمات ما هستند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ، از آنها بهره مند شوید.

3/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *