شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ

آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ ، یکی از خدماتی است که نمایندگی سامسونگ ، در راستای آگاه سازی کاربران خود ارائه می دهد. اگر چه فرآیند عیب یابی، نیازمند تخصص و تجربه بوده و افراد غیر متخصص قادر به انجام آن به صورت کامل نیستند، اما با مطالعه ی این مطلب می توانید اطلاعات مفیدی را در این خصوص کسب نمایید. برای بهره مندی از خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون سامسونگ و همچنین کسب اطلاعات و مشاوره برای عیب یابی تلویزیون می توانید از طریق راه های درج شده در بخش تماس با مای وبسایت ، با کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

شناخت قطعات تلویزیون، وظیفه ی هر قطعه در عملکرد تلویزیون و آشنایی با علائم خرابی این دستگاه، پیش نیازهای اصلی آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ می باشد. با ما همراه باشید.

آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ

علائم خرابی تلویزیون سامسونگ

یکی از مهم ترین مباحث در آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ ، علائم و نشانه های خرابی این محصول است. مهم ترین این علائم عبارتند از: روشن و خاموش شدن تلویزیون، قطع شدن صدای تلویزیون ، روشن شدن تلویزیون با تاخیر زیاد، ایجاد هاله ی سیاه روی تصویر تلویزیون، دوتایی شدن تصویر تلویزیون، قطع شدن تصویر، عدم خروج تلویزیون از حالت استندبای و … .

توجه داشته باشید که هریک از این علائم، نشان دهنده ی بروز مشکل در یکی از قطعات یا بخش های این دستگاه بوده و در فرآیند آموزش عیبب یابی تلویزیون سامسونگ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قطعات مهم در عیب یابی تلویزیون سامسونگ

پیش تر نیز اشاره کردیم که شناخت قطعات در آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ ، اهمیت بسیار زیادی دارد. وقتی شما قطعات این دستگاه را به خوبی شناخته و با وظایف آنها آشنا باشید، با مشاهده ی علائمی که در بخش قبل عنوان شد، می توانید به راحتی محل آسیب دیده را شناسایی نمایید.

بدین ترتیب، عیب یابی را تا حدودی انجام داده و در زمان مناسب می توانید اقدام به تعمیر تلویزیون خود نمایید. پنل، مین برد، پاور، بک لایت، پنل، برد، اسپیکر و …، از جمله قطعات مهم در آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ به شمار می روند. به بیان دیگر، هر مشکل و اختلالی در عملکرد انواع تلویزیون، مربوط به نواقص یکی از این قطعات می باشد.

اهمیت شرح مشکلات در آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ

شرح مشکلات در آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ ، در برگیرنده ی اطلاعاتی در مورد ارتباط بین مشکل به وجود آمده با قطعات این دستگاه می باشد. در این بخش، به این مساله می پردازیم که هریک از اختلالات کارکردی تلویزیون، ناشی از مشکلات کدام بخش این محصول است. جالب است بدانید که مشکلاتی همچون روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، از مشکلات مین برد نشأت می گیرد.

تاخیر در روشن شدن نیز به دلیل ایرادات موجود در پاور اتفاق می افتد. هرگونه مشکل در بک لایت تلویزیون، می تواند منجر به ایجاد هاله ی سیاه در تصویر این دستگاه گردد. همچنین در آموزش عیب یابی تلویزیون سامسونگ، به دوتایی شدن تصویر که ناشی از نواقص پنل است نیز توجه می شود. برد تی کان، مسئول قطع شدن تصویر این دستگاه می باشد.

سوختن لامپی های درون بک لایت نیز می تواند به قطع شدن تصویر تلویزیون پس از گذشت چند ثانیه بینجامد. در نهایت باید گفت که عدم پخش صدا از تلویزیون سامسونگ نیز از بروز مشکلاتی جدی در اسپیکرهای این دستگاه حکایت دارد.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است.

در این نمایندگی، بخش های فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. در بخش فروش محصولات سامسونگ، تولیدات شرکت سامسونگ شامل: انواع گوشی، تبلت، کامپیوتر، ماشین های اداری، لوازم خانگی و … به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی samsung، مشاوره های بعد از فروش و گارانتی محصولات ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

در واحدهای تعمیرات سامسونگ ، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت سامسونگ، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند.

لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات سامسونگ، با گارانتی معتبر این نمایندگی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار حوزه ی محصولات سامسونگ، می توانید به این قسمت مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته