شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ارورهای لباسشویی ال جی

ارورهای لباسشویی ال جی، بیانگر مشکلاتی است که در قطعات و بخش های مختلف این دستگاه ایجاد شده اند. در ماشین های لباسشویی قدیمی تر که فاقد صفحه نمایش هستند، اروری هم در کار نبود و کاربران با توجه به علائم دیگر در جریان مشکلات محصول خود قرار می گرفتند. اما مدل های جدید تر لباسشویی ال جی، دارای صفحه نمایش هایی هستند که کدهای خطا در آنها به نمایش در می آیند. به این ترتیب کاربران می توانند متوجه مشکلات دستگاه شده و در زمان مناسب اقدام به برطرف کردن این مشکلات نمایند. برای برطرف کردن هر کدام از این پیغام های خطا، باید معنای آنها را بدانید.

یعنی باید بدانید که هر پیغام به معنای بروز مشکل در کدام قطعه یا بخش دستگاه است. البته شما به عنوان یک کاربر عادی فرصت این را ندارید که از جزئیات همه ارورهای ماشین لباسشویی خود مطلع شوید و البته نیازی هم به این کار نیست. شما عزیزات می توانید رفع این مشکلات را به متخصصین مجرب تعمیر لباسشویی در نمایندگی ال جی بسپارید؛ این تکنسین ها ضمن اطلاع کامل از معنا و مفهوم این پیغام ها، تجربه و مهارت کافی برای رفع آنها را دارا می باشند. در این مطلب به معرفی برخی از اصلی ترین ارورهای لباسشویی ال جی و روش های برطرف کردن آنها خواهیم پرداخت.

ارورهای لباسشویی ال جی

انواع اروهای لباسشویی ال جی

در این بخش ضمن اشاره به هر کدام از ارورهای لباسشویی ال جی، به بررسی مفهوم آنها و نیز روش های برطرف کردن آنها خواهیم پرداخت:

ارور CE

ارور CE یکی از رایج ترین کدهای خطا در لباسشویی lg است که ورود جریان بیش از حد به مدار الکتریکی موتور را به اطلاع کاربران می رساند. برای رفع این مشکل باید  لباسشویی را به مدت 10 ثانیه از برق بکشید. سپس دستگاه را راه اندازی کرده و یک چرخه شست و شو را انتخاب کنید.

ارور CD

یکی دیگر از ارورهای لباسشویی ال جی ، خطای CD است. البته این پیغام به معنای بروز مشکل نبوده و پایان چرخه شست و شو را به کاربران اطلاع می دهد. با بیرون آوردن لباسها و یا فشار دادن دکمه ی START/PAUSE ، این ارور برطرف می گردد.

ارور CL

ارورCL نیز در بسیاری از مدل های ماشین لباسشویی ال جی نمایش داده می شود که به معنای فعال بودن قفل کودک می باشد. پیشنهاد کارشناسان ما در واحد تعمیرات ال جی برای رفع این ارور این است که دکمه قفل کودک را به مدت چند ثانیه نگه دارید.

ارور DE

چهارمین مورد از ارورهای لباسشویی ال جی، ارور DE است. قفل نشدن درب دستگاه منجر به صدور این پیغام در ماشین لباسشویی می شود. برای برطرف کردن این ارور، باید اول دستگاه را خاموش کنید. سپس دکمه ی START/PAUSE را برای 5 ثانیه نگه دارید. مجددا ماشین لباسشویی ال جی را به برق بزنید و آن را روشن نمایید.

ارور FE

خطای FE به این معناست که ماشین لباسشویی ال جی شما بیش از حد پر شده است. البته این مشکل به دلیل وجود یک نقص در شیر آب به وجود می آید. گاهی برای رفع این ارور لازم است که شیرهای دستگاه تعویض شوند.

ارور IE

یکی دیگر از ارورهای لباسشویی ال جی ، ارور IE است. این کد خطا به معنای این است که دستگاه قادر به نگه داشتن آب در مخزن نیست. دلایل این مشکل یا بسته بودن شیر آب است و یا شلنگ ورودی آب پیچ خورده است. انسداد فیلتر ورودی و سوپاپ ورودی آب گرم و سرد نیز در بروز این مشکل موثر هستند. بدیهی است که با برطرف کردن این موارد، ارور مربوطه نیز برطرف می گردد.

رفع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

مواردی که در بخش قبلی به آنها اشاره شد، برخی از مهم ترین ارورهای ظرفشویی ال جی بودند. البته راه حل های ارائه شده در بسیاری از موارد این اروها را برطرف می کنند. اما گاهی مساله جدی تر بوده و کدهای خطا با این راه حل ها برطرف نمی شوند. در این صورت باید برای رفع خطاهای ماشین لباسشویی ال جی خود به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نموده و از تکنسین های مجرب کمک بگیرید. بروز خطا در روند رفع این کدها می تواند منجر به بروز اختلالات جدی تر در دستگاه شده و آسیب های جدی را به قطعات و بخش های داخلی دستگاه وارد نماید. متخصصین مجرب ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در خدمت شما هستند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و ارورهای دستگاه شما را به صورت تخصصی برطرف نمایند.

تعمیرات ال جی در تهران

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت مشتریان، واحد تعمیرات ال جی در تهران راه اندازی شده است. انواع محصولات کمپانی ال جی از جمله لوازم خانگی، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، موبایل، تبلت و … در این واحد به صورت تخصصی و حرفه ای، بررسی و ترمیم می گردند. وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این واحد فراهم کرده است. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام در مورد محصولات ال جی خود، مشاوران ما در بخش تعمیرات ال جی در تهران برای رفع مشکل و ارائه راهنمایی های لازم در خدمت شما کاربران عزیز می باشند.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_slideby=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″]
1/5(1 امتیاز)