شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی را می توان در شمار فعالیت های تخصصی این مرکز به شمار آورد. لفظ تخصصی به این دلیل به کار برده می شود که تنها کارشناسان ماهر و دروه دیده در این زمینه، مراحل این فرآیند را انجام می دهند. همچنین از آنجا که ماشین لباسشویی از قطعات متعدد و البته پیچیده ای تشکیل شده، تعمیرات آن نیاز به ابزارآلات و دستگاه های ویژه ای دارد. 

قابل توجه کاربران گرامی، مدرن ترین تجهیزات مورد نیاز برای ترمیم این دستگاه در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی فراهم شده است. لذا شما عزیزان می توانید تعمیر لباسشویی ال جی خود را به همکاران ما سپرده و از رعایت استانداردهای جهانی در روند تعمیرات لباسشویی ال جی آسوده خاطر باشید. در ادامه، به ارائه توضیحات بیشتری در این خصوص می پردازیم.

تعمیر لباسشویی ال جی در محل

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

جهت تعمیر لباسشویی ال جی در تهران، می توانید با هریک از شعب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تهران در ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، پیروزی و یا فرجام تماس بگیرید. مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی در این شعب حضور دارند تا تخصصی ترین خدمات را به ساکنین مناطق شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز تهران ارائه دهند. پس از تماس با پیشه کمک، تیم تعمیر لباسشویی ال جی در منزل به آدرس شما آمده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات عملکردی این دستگاه را انجام می دهند. پس از آن می توانید مجددا بدون ایراد از لباسشویی خود استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی lg در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج، با بالاترین کیفیت توسط کارشناسان پیشه کمک انجام می شود. این مرکز به اقصی نقاط کرج، اعم از هشتگرد، نظرآباد، حصارک، گوهردشت، مهرشهر، عظیمیه، گلشهر، باغستان، بنیاد، کوی کارمندان، کوی مدرس، هفت تیر، ماهدشت، محمدشهر، فردیس، ملارد و …سرویس دهی می کند. کلیه خدمات تعمیر لباسشویی lg در کرج توسط مرکز سخت افزار ایران گارانتی شده و اصالت آنها تضمین می شود.

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

پیشه کمک در کنار شماست تا ضمن ارائه خدمات تعمیر لباسشویی lg در منزل، زحمات و هزینه های جابجایی این دستگاه را به حداقل برساند. در این سرویس، تعمیرکار به آدرس شما می آید و پس از عیب یابی دستگاه، آن را به بهترین شکل تعمیر می کند. به این ترتیب لازم نیست ماشین لباسشویی را جابجا کنید و احتمال آسیب دیدگی بیشتر آن در حین جابجایی به حداقل می رسد. برای دریافت این خدمات، با همکاران ما تماس بگیرید تا خدمات سرویس در محل به شما ارائه شود.

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، می توان به اقداماتی همچون رفع مشکل نشت آب، ترمیم روشن نشدن و خاموش شدن ناگهانی لباسشویی، پاک سازی فیلترها و لوله های تخلیه، رفع مشکل تمیز نشدن لباسها، برطرف کردن لرزش ماشین لباسشویی، رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین، تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه، تعمیرات هیدرواستات، رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی، برطرف کردن صداهای غیر عادی، تعمیرات تخصصی بلبرینگ و دینام، ترمیم یا تعویض موتور، تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال، نصب صحیح و اصولی انواع ماشین لباسشویی، تعمیرات در محل و … اشاره کرد. این خدمات دارای گارانتی معتبر پیشه کمک هستند که اصالت آنها را تضمین می کند.

رفع خطاهای لباسشویی ال جی

یکی از اقداماتی که برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و رفع مشکلات این دستگاه انجام می شود، رفع ارورهای آن است. ارورهای لباسشویی ال جی، نوعی هشدار هستند که به شما می گویند ایرادی در قطعات داخلی ایجاد شده است. یعنی ماشین لباسشویی زمانی کد خطا نشان می دهد که قطعات آن مشکل داشته باشند و یا یکی از عملکردها به درستی انجام نشود. اگر منشأ کد خطا به درستی تشخیص داده شود، می توان ضمن از بین بردن ارور، مشکل را نیز برطرف کرد.

تعمیر پمپ لباسشویی ال جی

یکی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر پمپ تخلیه یا تعویض این قطعه در صورت نیاز است. اگر ماشین لباسشویی آب را به درستی تخلیه نمی کند، احتمالا پمپ آن آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد. نکته بسیار مهم این است که در اغلب موارد امکان تعمیر پمپ لباسشویی ال جی و دیگر برندها وجود ندارد و حتما باید این قطعه را تعویض کرد. البته تعمیرکاران پیشه کمک نهایت تلاش خود را به  کار می بندند تا پمپ آسیب دیده را تعمیر کنند. در صورتی که نیاز به تعویض این قطعه باشد، پمپ جدید حتما اورجینال است تا بهترین عملکرد را در دستگاه داشته باشد.

تعمیر موتور لباسشویی lg

گاهی تنها با تعمیر موتور لباسشویی ال جی می توان بسیاری از مشکلات این دستگاه را برطرف کرد. خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، به هم ریختن چرخه های شستشو و مشکلاتی از این دست، در بیشتر موارد ناشی از خرابی موتور هستند.

تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اول اجزای موتور را به خوبی بررسی کرده و در صورت امکان، آنها را تعمیر یا تعویض می کنند. اما در صورتی که موتور سوخته باشد، راهی به جز تعویض این قطعه وجود نخواهد داشت. البته تعویض موتور لباسشویی lg و دیگر برندها جزو خدمات پر هزینه است؛ چرا که موتورهای اورجینال معمولا کمیاب بوده و قیمت بالاتری دارند.

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ال جی 

تعمیر و تعویض میکروسوئیچ هم یک روش موثر برای تعمیر لباسشویی ال جی و دیگر برندهاست. نکته ای که در مورد این قطعه وجود دارد این است که بسیاری از مشکلات ناشی از خرابی آن با مشکلاتی که به دنبال آسیب دیدگی دیگر قطعات ایجاد می شوند، مشترک هستند. به همین دلیل تعمیرکاران اول واشر را در حالت چرخش قرار می دهند و بعد درب را باز می کنند.

سپس پیچ گوشتی را به صورت کامل در داخل محرک میکروسوئیچ قرار می دهند. اگر در این حالت عملیات شستشو شروع شد در حالی که وقتی درب بسته است ماشین  کار نمی کند، ضمن اطمینان از خرابی میکروسوئیچ، این قطعه را تعمیر یا تعویض می کنند. معمولا این قطعه قابل تعمیر است و به ندرت پیش می آید که نیاز به تعویض کردن آن باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

مدیریت نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی ، گامی بسیار موثر برای جهت دهی یکپارچه به فعالیت ها و خدمات ارائه شده  برداشته است؛ کارکنان واحد تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی از مهارت و تخصص بالایی در حوزه کاری خود برخوردار هستند و هدف نهایی این واحد جلب رضایت کاربران محصولات ال جی است. یکی از ویژگی های شناخته شده نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در میان کاربران که جزء شاخصه های این مرکز به شمار می روند، کیفیت بالای خدمات نمایندگی ال جی است.

به دلیل حضور کادر فنی متخصص در بخش تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی کیفیت کار در این نمایندگی به حداکثر رسیده است. کاربران تنها با یک بار مراجعه، وجود این سطح از کیفیت و حرفه ای گری را تصدیق و تایید می کنند. همچنین همکاران ما تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا علی رغم تعداد بالای مراجعین، سرویس ها و خدمات مورد نیاز را در سریع ترین زمان ممکن به آنها ارائه نمایند. گفتنی است نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی برای تعویض قطعات این دستگاه، از قطعات یدکی اصل و شرکتی استفاده می کند و به این ترتیب، عملکرد محصول را به کیفیت اولیه باز می گرداند.

سوالات متداول کاربران لباسشویی LG

چرا لباس ها در لباسشویی ال جی به خوبی شسته نمی شوند؟

اگر بیشتر از ظرفیت دستگاه لباس به داخل لباسشویی ال جی بیندازید، قطعا لباس های شما به خوبی شسته نخواهد شد.

در مرحله ی بعد مقدار مواد شوینده را بررسی کنید. مواد شوینده باید متناسب با میزان لباسی که داخل ماشین لباسشویی ال جی قرار دارد، ریخته شود.

برای تمیزی بیشتر لباس ها مطابق با جنس لباس ها و میزان کثیفی برنامه ماشین لباسشویی را تنظیم کنید.

روش دیگر برای تمیزی بیشتر لباس ها در لباسشویی ال جی استفاده از کلید + RINSE است. با انتخاب این کلید یک دور به آبکشی لباس ها اضافه می شود که موجب تمیزی بیشتر لباس ها خواهد شد. در بعضی از مدل های لباسشویی ال جی کلید یاد شده، وجود ندارد.

چرا لباسشویی ال جی روشن نمی شود؟

در اولین قدم برای پیدا کردن مشکل روشن نشدن لباسشویی ال جی مطمئن شوید که پریز برق سالم است. به این منظور میتوانید دستگاه دیگری مثل سشوار را به پریز بزنید تا از سالم بودن پریز اطمینان پیدا کنید.

دوشاخه ی برق لباسشویی LG نباید کج و یا از حالت نرمال خارج شده باشد. بهتر است دوشاخه ی لباسشویی یه صورت مستقیم به برق وصل شود و از سه راهی برای اتصال برق به لباسشویی خودداری کنید.

اگر پس از بررسی موارد بالا همچنان لباسشویی شما روشن نشد، بهتر است تعمیر لباسشویی ال جی را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

لباسشویی ال جی تخلیه نمی کند، چه کنم؟

هنگامی که تخلیه ی آب لباسشویی LG با مشکل مواجه شود، پیغام  OEنمایش داده می شود. البته در مدل های قدیمی پیغام NO DRAIN نمایان می شود.

برای حل مشکل تخلیه ی آب ماشین لباسشویی LG فیلتر پمپ تخلیه تعبیه شده در قسمت پایینی دستگاه بررسی کنید. فیلتر پمپ تخلیه را باز کرده و کاملا تمیز کنید. شلنگ تخلیه را چک کنید که پیچ و تاب و یا گرفتگی نداشته باشد. امکان دارد محلی که آب لباسشویی خارج می شود دچار گرفتگی شده باشد. برای نصب شلنگ تخلیه، ارتفاع مجاز یعنی حداقل 60 سانتی متر و حداکثر یک متر رعایت شده باشد. انتهای شلنگ تخلیه به درون فاضلاب را چک کنید، سر شلنگ به آب نرسیده باشد.

در صورتی که مشکل تخلیه لباسشویی ال جی برطرف نشد نیاز به مراجعه تکنسین می‌باشد. تکنسین حرفه ای نمایندگی تعمیرات ال جی از نزدیک‌ ماشین لباسشویی شما را مورد بررسی قرار داده و پس از عیب یابی، مشکل را برطرف می کند.

چرا لباسشویی ال جی آبگیری نمی کند؟

پیغام  IE برای زمانیست که لباسشویی ال جی نتواند آبگیری بکند. البته در مدل های قدیمی پیغام NO INLET نشان دهنده ی عدم آبگیری لباسشویی ال جی است. برای حل این مشکل اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. شیر آب را چک کنید که باز باشد. فشار آب نیز مهم است. اگر فشار آب کم باشد ماشین لباسشویی LG نمیتواند آبگیری کند.
  2. مطمئن شوید شلنگ آب در پشت لباسشویی ال جی پیچ و تاب نداشته باشد که مانع رسیدن آب به دستگاه شود.

ماشین لباسشویی نه اخطار می دهد و نه آبگیری میکند، مشکل از کجاست؟ در این مواقع درب دستگاه را چک کنید که کاملا بسته باشد و کلید start را حتما زده باشید. توجه کنید در صورت انتخاب کلید TIME DELAY ماشین لباسشویی پس از پایان تاخیر زمانی شروع به کار خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی ال جی در کدام موارد ضروری است؟

از جمله مشکلاتی که لباسشویی را درگیر کرده و زمینه ساز تعمیر لباسشویی ال جی می گردد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم روشن شدن چراغ تایمر
  • کار نکردن لباسشویی
  • توقف کار دستگاه پس از پایان آبگیری
  • ورود آب به مخزن لباسشویی در حالت خاموش بودن دستگاه
  • نشت آب در لباسشویی
  • گرم نشدن آب مخزن لباسشویی
  • از کار افتادن موتور لباسشویی پس از اتمام عمل آبگیری
  • عدم تخلیه آب از داخل مخزن لباسشویی
  • لرزش شدید لباسشویی
  • توقف ناگهانی عملکرد لباسشویی در حین کار
  • عدم انجام عمل آبکشی در لباسشویی
  • کار نکردن دور تند لباسشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: چگونه ماشین لباسشویی ال جی را ریست کنیم؟

قطعات مورد بررسی در تعمیر لباسشویی ال جی

بدیهی است که هریک از مشکلات ذکر شده، در اثر بروز خرابی در یک یا چند قطعه لباسشویی به وجود می آید. قطعاتی همچون: سیم های برق، پریز برق، کلید قطع و وصل، میکروسوییچ، موتور تایمر، چرخ دنده ها، فیلترهای آب دستگاه، هیدرواستات، شیر مکانیکی دستگاه، لاستیک دور در، مخزن لباسشویی، کاسه نمد، ترموستات، المنت، پلاتین تایمر، تسمه لباسشویی، یاتاقان، بلبرینگ و خازن را می توان به عنوام مهم ترین قطعات مورد تعمیر در لباسشویی معرفی کرد. پس از بروز مشکل در عملکرد دستگاه، تعمیرکار با توجه به نوع اختلال ایجاد شده، در مورد اینکه کدام قطعه معیوب شده حدس هایی می زند.

سپس قطعه مورد نظر کاملا بررسی شده و در صورت اثبات خرابی، مورد تعمیرات تخصصی قرار می گیرد. فراموش نکنید که فارغ از نوع و شدت آسیب به وجود آمده، تعمیر لباسشویی ال جی باید حتما توسط افراد مجرب انجام شود؛ در غیر این صورت نه تنها دستگاه تعمیر نمی شود، بلکه باید منتظر بروز مسائل جدی تر در این محصول بود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی به منظور ارائه خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران گرامی راه اندازی شده است. این مرکز با دارا بودن سابقه ای درخشان در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، توانسته در طول سالیان اخیر به اولین انتخاب کاربران تبدیل شود. لازم به ذکر است که مدیریت نمایندگی lg، همواره در جهت کسب رضایت مشتریان تلاش کرده است؛ در همین راستا خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشد. برای خرید هریک از محصولات ال جی و اطمینان از اورجینال بودن آن، می توانید به مراکز فروش رسمی ایجاد شده توسط این نمایندگی مراجعه نمایید.

یکی از واحدهای اصلی نمایندگی ال جی، به تعمیرات لوازم خانگی ال جی این شرکت اشتغال دارد. در این واحد، تعمیر لباسشویی ال جی و محصولاتی همچون: اسپلیت، یخچال، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و … انجام می گردد. لازم به ذکر است که افرادی فرآیند تعمیرات را بر عهده دارند که از تخصص و تجربه لازم در این حوزه برخوردار بوده و خدمات مذکور را با کمترین درصد خطا به کاربران ارائه می دهند. در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات خود می توانید به واحد تعمیر لوازم خانگی ال جی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را به صورت تخصصی دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات ال جی

کارشناسان مجرب حوزه ی تعمیر در واحدهای تعمیرات ال جی به بررسی و تعمیر این محصولات می پردازند. انجام عملیات تعمیر با استفاده از به روزترین ابزار و روش های روز دنیا، خدمات این واحدها را به طرز قابل توجهی ارتقاء داده است. چنانچه لوازم خانگی، کولر و اسپلیت، گوشی و تبلت، دوربین و به طور کلی هریک از محصولات ال جی شما دچار مشکل عملکردی شد، با مراجعه به واحدهای تعمیرات این نمایندگی می توانید از تعمیر تخصصی آنها اطمینان حاصل نموده و شاهد فعالیت مجدد دستگاه خود باشید.

5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *