شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

باتری موبایل lg

باتری موبایل یکی از قطعات سخت افزاری موبایل است که وظیفه ذخیره و نگهداری انرژی را بر عهده دارد تا دستگاه بدون نیاز به برق و اتصال به منبع برق بتواند زنده بماند و کار کند. باتری در حقیقت یک قطعه شیمیایی است که انرژی شیمیایی را با استفاده از سلول گالوانیکی به الکتریکی تبدیل می کند. با تغییرات شیمیایی انرژی الکتریکی باتری ها آزاد می شود که در باتری موبایل و همه باتری های شارژی این فرایند می تواند چندین بار تکرار شود. در ادامه این مطلب به بررسی انواع مشکلات باتری گوشی ال جی و نکات مهم هنگام شارژ باتری خواهیم پرداخت که توسط کارشناسان واحد تعمیر موبایل ال جی گردآوری شده است.

تعمیر باتری موبایل ال جی

بررسی انواع مشکلات باتری موبایل LG

  • باتری ورودی دارد یعنی باتری گوشی را روشن نمی کند، اما شارژ می شود
  • باتری موبایل کامل شارژ نمی شود
  • تخلیه سریع باتری موبایل
  • دیتکت نشدن و عدم شناسایی باتری گوشی توسط دستگاه
  • باتری خروجی دارد یعنی موبایل توسط باتری روشن می شود، اما باتری شارژ نمی شود

روش های درست شارژ کردن باتری موبایل LG

  • در هنگام شارژ باتری موبایل ال جی  گوشی را خنک نگه دارید
  • وقتی شارژ باتری موبایلتان به ۲۰ تا ۱۰ در صد رسید، دستگاه را به شارژر متصل کنید
  • گوشی را همواره خنک نگه دارید، زیرا هر چه دما بالاتر رود، سرعت فرسودگی باتری گوشی LG بیشتر می شود.
  • وقتی باتری موبایل LG به طور کامل شارژ شد، آن را از حالت اتصال به شارژ خارج کنید.
  • باتری موبایل خود را ۱۰۰ شارژ نکنید
  • هر زمان که می توانید باتری گوشی ال جی به شارژر متصل کنید

این مقاله را از قلم نیندازید: علت داغ شدن موبایل ال جی چیست؟

تعمیر باتری موبایل LG

شارژ و دشارژ کامل باتری موبایل

اگر باتری لیتیوم یونی تلفن همراه شما نمی‌تواند شارژ را به خوبی نگه‌ دارد و به سرعت شارژ خالی می‌کند، روش شارژ و دی شارژ کامل باتری گوشی را متحان کنید. به این معنی که یک بار شارژ باتری موبایل LG را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را حداقل تا ۴۸ ساعت به شارژ، متصل نگه دارید. حداقل ۱ بار در ماه، این ترفند را برای باتری لیتیوم یونی موبایل انجام دهید.

سعی کنید حرفه ای عمل کنید

باتری موبایل LG با توجه به قطب مثبت و منفی‌ از دستگاه جدا کنید. یک سیم USB بلا‌استفاده را انتخاب کرده و سر کوچک‌تر آن(B) را قطع  کنید. اکنون یک سیم قرمز (قطب مثبت) و یک سیم سیاه (قطب منفی) را خواهید دید. سر بزرگ‌تر سیم USB را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود اتصال دهید؛ سیم قرمز را به قطب مثبت و سیم سیاه را به قطب منفی باتری خود وصل کنید؛ احتمالا پس از مدتی باتری گوشی ال جی شروع به شارژ شدن می‌کند.

تعمیر باتری موبایل LG را فراموش کنید

وقتی با اجرای دو روش بالا موفق به تعمیر باتری موبایل LG نشدید، بهتر است تعمیر این قطعه را فراموش کنید و به فکر تعویض باشید.

تعمیر موبایل LG

موبایل یکی از تجهیزات هوشمندی است که کمپانی LG برای تولید و طراحی و عرضه آن مسیر اختصاصی و انحصاری خود را پیش می گیرد. اگر شما کاربر یکی از مدل های گوشی LG هستید و هم اکنون با این دستگاه دچار مشکلاتی شده اید، لازم نیست نگران باشد.

در واحد اختصاصی و حرفه ای موبایل LG همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بررسی و ارزیابی می شود و در نهایت مسیر درست برای اجرای تعمیر گوشی موبایل ال جی انتخاب و عملیاتی می شود. در این واحد هر گونه نگرانی درباره کیفیت تعمیرات موبایل LG بی مورد است، زیرا تعمیرکاران بهترین مسیر و مناسب ترین قطعه را برای بازگشت سلامت دستگاه انتخاب می کنند و ضمانت های لازم نیز به کاربران ارائه می شود.

واحدهای تعمیرات LG

برای تعمیر هر یک از محصولات LG از مسیر اختصاصی آن وارد شوید. جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، کولرگازی، اجاق گاز، مانیتور، موبایل، تجهیزات جانبی تلفن همراه و سایر محصولات ال جی تعمیرگاه های اختصاصی وجود دارد که هر کدام به کمک کارشناسان و تعمیر کاران زبده و ماهر اداره می شود. هر یک از این واحد های تعمیرات ال جی به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز است که مسیر تعمیر و عیب یابی را برای تعمیرکاران هموار می کند.

نمایندگی LG

نمایندگی LG درگاه امن و مورد اطمینانی است که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات LG فعالیت دارد. این نمایندگی با ارائه خدمات منحصر به فرد به کاربران lg توانسته است رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان خود را جلب کند. در این نمیاندگی می توانید از سرویس ها و تسهیلات ویژه و مدرن استفاده کنید.

می توانید به کمک خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی که توسط کارشناسان ارشد LG ارائه می شود.، مسیر درست را انتخاب و طی کنید. مشتری مداری از اصول اولیه و مهم نمایندگی مجاز LG است. مدیریت و پرسنل نمایندگی ال جی همواره تلاش می کند، برای ارائه خدمات منحصر به فرد همه جوانب را بسنجد تا بتواند پاسخگوی خوبی برای کاربران LG  باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با این نمایندگی تماس بگیرید.

4.6/5(5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *