شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو، با آخرین تکنولوژی های روز و دستگاه های پیشرفته، برای ارائه بهترین کیفیت به کاربران ارائه می شود. مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در همه زمینه ها از جمله تعمیرات سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ لنوو فعالیت می کند و استفاده از تجهیزات پیشرفته و نظارت مجرب ترین تکنسین ها بر مراحل عیب یابی و تعمیر، این نمایندگی را به یکی از بهترین تعمیرگاه های لپ تاپ تبدیل کرده است.

متخصصان تعمیر لپ تاپ لنوو، در کمترین زمان، با توجه به سری هر لپ تاپ و ویژگی های آن، مشکلات احتمالی دستگاه را بررسی می کنند و پس از اعلام هزینه به مشتری، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، به تعمیر لپ تاپ می پردازند.

تعمیر لپ تاپ لنوو

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

کاربران لپ تاپ به خوبی می دانند که بسیاری اوقات، این دستگاه دچار مشکلاتی جزئی در عملکرد خود می باشد. به عنوان مثال ممکن است ناگهان هنگ کرده و پس از چند دقیقه مشکل برطرف شود. در برخی از موارد، مشکل یا خود به خود حل می شود و یا با انجام چند حرکت ساده، قابل رفع می باشد. اما  گاهی این مشکلات جدی تر بوده و نیاز به دخالت یک تعمیرکار حرفه ای دارند. 

تکنسین های فعال در نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران، تخصص و مهارت لازم برای رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ از قبیل خرابی هارد دیسک، خرابی رم، خرابی کارت گرافیک، خرابی مادربرد، سوختن cpu، مشکلات کیبورد، خرابی اسپیکر، خرابی ال سی دی، مشکلات شارژ و خرابی باتری، پاک شدن اطلاعات، کرش کردن سیستم، بالا نیامدن ویندوز، ویروسی شدن سیستم و … را دارا می باشند.

تعمیر لپ تاپ لنوو در تهران

مراکز نمایندگی لنوو در تهران، در شعبه های ستارخان، سعادت آباد، امیرآباد، فرجام، پیروزی و ولیعصر، تجریش و… برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان، به شما آماده اند. هنگامی که با مشکل مواجه شدید، تنها کافی ست که با یکی از شعبه های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو تماس بگیرید تا متخصصان ما در این مراکز، اقدامات لازم را برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ  شما انجام دهند.

تعمیر لپ تاپ  lenovo در کرج

گروه تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج، برای تعمیر لپ تاپ و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن، برای کمک به شما آماده است. نمایندگی لنوو کرج در شاهین ویلا قرار دارد و به نقاط مختلف استان البرز از جمله باغستان، هفت تیر، عظیمیه، رجایی شهر، مهرشهر، ماهدشت، کیانمهر، جهانشهر، محمدشهر، هشتگرد، اشتهارد، ملارد، گرم دره و مناطق دیگر، سرویس دهی می کند.

 در صورتی که لپ تاپ شما آسیب دیده یا دچار مشکل شده است و نمی توانید مشکل را با اقداماتی ساده برطرف کنید، نگران نباشید. چون تیم تخصصی مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کرج، با آخرین دستگاه ها و جدیدترین روش ها و همچنین به شکل تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، تعمیر دستگاه شما را انجام می دهند.

هزینه تعمیرات لپ تاپ لنوو

برای مشخص شدن دقیق هزینه تعمیرات لپ تاپ لنوو، ابتدا باید دستگاه و بخش های مختلف آن با دقت عیب یابی شوند. این کار، بر عهده ی تکنسین ها است و درواقع آنها با بررسی اجزای لپ تاپ و مشکلات آن، مشخص می کنند که کدام بخش ها یا قطعات آسیب دیده اند. سپس بر اساس نوع و شدت خرابی هر کدام از قطعات، مشخص می شود که کدام قطعه از کدام بخش نیاز به تعویض یا ترمیم دارد.

در اغلب موارد، هزینه برطرف کردن مشکلات نرم افزاری لپ تاپ لنوو و برندهای دیگر، بالا نیست اما اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، باید خود را برای پرداخت مبالغ بالا آماده کنید. متخصصان و تکنسین های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو، پس از عیب یابی دقیق، هزینه تعمیر دستگاه را به صورت تقریبی به شما اعلام می کنند. اما توجه کنید که این قیمت قطعی نیست و ممکن است با توجه به اقداماتی که انجام می شود، کاهش یا افزایش پیدا کند.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

شعب تعمیر لپ تاپ لنوو

شعب نمایندگی مجاز تعمیر لپ تاپ لنوو در تهران، کرج و مشهد و دیگر شهرستان ها واقع شده است. بیشترین تعداد این شعب در تهران هستند. در هر سه شهر، امکان بهره مندی از خدمات حضوری نیز وجود دارد. چنانچه در سایر استان ها و شهرستان های کشور زندگی می کنید و امکان مراجعه حضوری ندارید، کافی است با هماهنگی مجموعه، دستگاه خود را برای شعبی که پذیرش غیر حضوری دارند ارسال کنید. در این خصوص می توانید از اپراتورهای تلفنی مشاوره بگیرید.

خدمات تعمیر لپ تاپ لنوو

سرویس ها و خدماتی که توسط مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو ارائه می شود، بسیار متنوع و گسترده است. این سرویس ها پوشش دهنده بخش نرم افزار و سخت افزار است. هر لپ تاپی از جمله لپ تاپ لنوو به مرور زمان به سرویس های تعمیراتی چه در بخش نرم افزار و چه در بخش سخت افزار، نیاز پیدا خواهد کرد.

مهم این است که برای اجرای تعمیر لپ تاپ Lenovo به کجا و کدام مرکز مراجعه کنیم. ما به شما نمایندگی لپ تاپ لنوو را معرفی می کنیم. اینجا یک نمایندگی واقعی است که در بخش تعمیرات سرویس های بسیار متنوعی را ارائه می دهد. تنوع خدمات رسانی مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو تا جایی است که صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را برطرف کرده و دستگاه کاملا سالم را تحویل کاربر می دهد.

تعمیرات فن لپ تاپ لنوو

فن لپ تاپ لنوو یکی از اجزای سخت افزاری لپ تاپ است که در کارایی و کارکرد صحیح دستگاه تاثیر مسقیم دارد. اگر لپ تاپ لنوو شما داغ می کند و خاموش می شود و پس از مدت زمانی استراحت، دوباره به راحتی روشن می شود؛ احتمالا فن آن خراب شده است. در برخی از لپ تاپ ها دسترسی به فن از طریق پشت لپ تاپ ممکن است و می توان با باز کردن یکی از قاب های پشت لپ تاپ به فن و هیت سینک رسید.

برای تعمیر فن لپ تاپ Lenovo هرگز نباید با دست پره های فن را تکان داد و از گرفتن باد به داخل پره ها نیز باید پرهیز کرد. برای تعمیر فن لپ تاپ لنوو و دسترسی به این بخش لازم است اجزای مختلفی از دستگاه، حتی مادربرد را باز کنیم تا به فن برسیم. لذا حتما از یک مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ لنوو کمک بگیرید.

تعمیر هارد لپ تاپ لنوو

خرابی در هارد مشکلات زیادی پیش می آورد. یکی از این مشکلات کند شدن دستگاه است. بهتر است بلافاصله پس از مشاهده مشکلات این چنینی، برای رفع آن اقدام کنید. متأسفانه امکان نیاز به تعویض هارد بسیار بالا است. این در صورت بروز مشکلات سخت افزاری است.

گاهی هم ممکن است مشکل از نرم افزار و سیستم لپ تاپ باشد. در این مواقع، نیاز به طی کردن مراحلی است که تکنسین های نرم افزاری به خوبی در مورد آن اطلاع دارند.

تعمیر وای فای لپ تاپ لنوو

تعمیر وای فای لپ تاپ لنوو یکی از سرویس های تعمیراتی مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو است. یکسری اختلالات وجود دارند که اتصال لپ تاپ به وای فای را دچار مشکل می کنند. منظور ما از تعمیر وای فای لپ تاپ لنوو شناسایی مشکلات این قابلیت و عیب یابی آن است.

روش هایی همچون استفاده از Network Troubleshooter، ری استارت کردن روتر وای فای، قطع ارتباط وای فای و وصل مجدد از طریق ویندوز، اسکن کردن لپ تاپ برای ویروس و غیر فعال کردن آنتی ویروس از جمله روش هایی هستند که می توانند برای تعمیر وای فای لپ تاپ لنوو موثر باشند. در غیر این صورت حتما از مرکز تعمیر لپ تاپ Lenovo کمک بگیرید.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ لنوو

 ورود شوک فیزیکی به لپ تاپ، پرتاب یا سقوط لپ تاپ از ارتفاع، افتادن لپ تاپ به داخل مایعات، نوسانات برق، ریختن آب بر روی لپ تاپ، مشکلات چیپ گرافیک لپ تاپ و باز و بسته شدن بیش از حد درب لپ تاپ از دلایل خرابی ال سی دی لپ تاپ لنوو است. برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ Lenovo باید عیب یابی دقیقی انجام شود. مثلا اگر ال سی دی لپ تاپ دچار شکستگی و آسیب دیدگی فیزیکی شده باشد، باید تعویض شود.

اگر ال سی دی ضربه خورده باشد، احتمال آسیب به برد دستگاه وجود دارد که نهایتا منجر به بهم ریختگی پیکسل ها می شود. در مورد ریختن مایعات و نفوذ به لایه های صفحه نمایش ممکن است با کمی خوش شانسی به مانیتور آسیب جدی وارد نشود و بعد از کمی تامل اثرات آب یا مایعات از بین برود؛ در هر صورت مشکل و اختلال هر چه که باشد، باید در ابتدا مورد بررسی قرار بگیرد، ریشه یابی شود و نهایتا تعمیر اعمال گردد.

این مقاله را از دست ندهید: رفع مشکل آب خوردگی لپ تاپ لنوو

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ لنوو

مشکل کار نکردن کیبورد لپ تاپ لنوو معمولا به خاطر خرابی دکمه ها یا گیر کردن آن ها اتفاق می افتد. همچنین در صورت نفوذ مایعات یا تکان خوردن سوکت کیبورد در مادربرد این بخش نمی‌ تواند به درستی نسبت به ورودی ها واکنش نشان دهد. در مرکز تعمیرات لپ تاپ، ترمیم صفحه کلید شامل برطرف کردن تمام ایرادات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری می شود.

تعمیرکاران مجموعه پس از رفع اختلالات نرم ‌افزاری سیستم، به دقت بخش‌ های سخت ‌افزاری کیبورد را چک می ‌کنند. سپس قطعات معیوب ترمیم یا تعویض خواهند شد. گاهی کلیدهای تعبیه شده روی صفحه کلید به دلیل نفوذ رطوبت و… از کار می ‌افتند. در این شرایط امکان تعمیر لپ تاپ لنوو وجود ندارد، بنابراین کارشناسان بخش ‌های معیوب را با نمونه ‌های اورجینال تعویض می‌ کنند.

تعمیر لپ تاپ lenovo

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو

قاب لپ تاپ لنوو معمولاً بر اثر سقوط دستگاه یا وارد شدن ضربات به آن دچار شکستگی می ‌شود. گاهی اوقات  صدمات قاب تنها شامل یک ترک خوردگی ساده هستند، در حالی که بعضی مواقع به سایر قطعات هم آسیب می ‌رسد. اگر قاب نوت بوک شکسته شده باشد، باید بلافاصله برای تعمیر لپ تاپ لنوو اقدام کنید. زیرا سهل انگاری در این رابطه ممکن است باعث خرابی صفحه نمایش نیز شود.

در صورت شکستگی قاب، کارشناسان پیشه کمک می ‌کوشند تا قطعات شکسته شده را از طریق چسب‌ های مخصوص بچسبانند. البته این روش موقتی است و تنها برای شکستگی ‌های سطحی کاربرد دارد. راه دیگر برای ترمیم قاب لپ تاپ لنوو جوش دادن تکه‌ های آسیب دیده توسط تجهیزات پیشرفته است.

تعمیر لولای لپ تاپ لنوو

لولا از جمله قطعات مکانیکی نوت بوک های لنوو است که به مرور زمان و در اثر تحمل فشار و وزن زیاد مستهلک می‌ شود. چنانچه لولای دستگاه فرسوده باشد، امکان دارد کابل فلت پاره شود و صدمات جبران ناپذیری به بخش مادربرد وارد گردد. در صورت خرابی این قطعه حتی ممکن است قطعات پلاستیکی بدنه رایانه نیز خراب شوند. بنابراین لازم است در اسرع وقت جهت تعمیر لپ تاپ لنوو اقدام نمایید.

در چنین شرایطی تیم پیشه کمک با توجه به نوع ایرادی که در لولا وجود دارد، روش ‌های مختلفی را برای ترمیم آن برمی گزینند. به این صورت که گاهی قطعه را تعمیر و در مواردی نیز تعویض خواهند کرد. چنانچه شکستگی لولا وسیع باشد، امکان جوشکاری آن وجود ندارد، به همین دلیل تکنسین ‌ها اقدام به تعویض لولا می‌ کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: نصب و بروزرسانی کارت صدا لپ تاپ

تعمیر کارت شبکه لنوو

کارت شبکه وظیفه ایجاد ارتباط بین لپ تاپ لنوو و شبکه اینترنت را بر عهده دارد. بنابراین هرگونه ایراد در آن سبب می گردد که نتوانید به اینترنت متصل شوید. دقت کنید که کارت شبکه خراب نمی‌ شود، بلکه ایرادات این قطعه معمولا به دلیل مشکلات سیستم عامل یا نقص در اتصالات سخت‌ افزاری هستند.

چنانچه کارشناسان پیشه کمک به این نتیجه برسند که کارت شبکه ایراد سخت ‌افزاری پیدا کرده، اقدام به تعویض آن می‌ نمایند. تعویض این قطعه حساسیت زیادی دارد؛ زیرا ممکن است به بخش های مجاور هم صدمه برسد. لازم است توسط کارشناس تعمیر لپ تاپ لنوو انجام شود.

تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو

تمامی قطعات لپ ‌تاپ لنوو به طور مستقیم یا غیر مستقیم به بخش مادربرد متصل می ‌شوند. بنابراین دور از انتظار نیست که در صورت خرابی این قطعه مشکلات متعددی برای دستگاه پیش بیاید. در چنین شرایطی سیستم نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد، از این رو لازم است در اسرع وقت برای تعمیر لپ تاپ لنوو اقدام کنید.

خرابی مادربرد معمولاً در اثر نفوذ مایعات، نوسانات جریان برق یا ایرادات ناشی از چیپست رخ می ‌دهد. برطرف کردن این خرابی ها نیازمند دانش کافی و تجارب فراوان است، پس هیچ گاه به تعمیرکاران مبتدی اعتماد نکنید. در صورت خرابی مادربرد تکنسین ‌های پیشه کمک می کوشند با استفاده از تجهیزات پیشرفته اختلالات ایجاد شده در قطعه را رفع نمایند. اما اگر تعمیر این بخش امکان ‌پذیر نباشد، تنها راه چاره تعویض مادربرد لپ تاپ لنوو خواهد بود.

سوالات متداول کاربران تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیرات لپ تاپ لنوو و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو همواره همواره با خیل عظیمی از پرسشها روبرو هستند که به واسطه آنها کاربران گرامی خواستار توضیحاتی در باب شیوه های تعمیر و رفع برخی از اختلالات رایج در لپ تاپ های لنوو هستند.

از همین رو مهندسان این مرکز درصدد برآمده‌اند تا با تخصیص فضایی در وب‌سایت این مرکز به نام سوالات متداول تعمیرات تخصصی لنوو ، پاسخگوی پرسش‌های دریافت شده از سوی شما باشند. شما نیز می‌توانید پرسش‌های خود را با مهندسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در میان گذاشته تا در صورت امکان با بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی ارائه شده در این وب‌سایت، اشکالات دستگاه‌های خویش را رفع نمایید. با ما همراه باشید.

چرا لپ تاپ لنوو روشن نمی شود؟

روشن نشدن لپ تاپ از جمله مشکلاتی است که می تواند به دلایل نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شود. عواملی همچون خرابی منبع تغذیه یا پاور، قطع بودن اتصالات و کابل ها، خرابی شارژر یا باتری، نقایص هارد و کارت گرافیک و برخی مشکلات نرم افزاری، موجب روشن نشدن این دستگاه می شوند. برای تعمیر لپ تاپ لنوو در این شرایط باید بخش های ذکر شده بررسی شده و تعمیر یا تعویض شوند. چنانچه مسئله نرم افزاری باشد، با اصلاح تنظیمات و اقدامات این چنینی می توان مشکل را حل کرد.

چرا لپ تاپ lenovo به اینترنت وصل نمی شود؟

معمولا خرابی یا قطع شدن مودم، اصلی ترین دلیل وصل نشدن لپ تاپ ها به اینترنت است. اگر مودم یا روتر کاملا سالم است باید سراغ سیستم رفته و آنتی ویروس ها را چک کنید؛ گاهی فعال بودن این برنامه ها مانع از برقراری اتصال اینترنت می شود. رفع مشکلات درایور شبکه هم می تواند در رفع این مشکل تاثیرگذار باشد. اگر همچنان مشکل برطرف نشد، احتمالا ایراد از قطعات بوده و نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو به صورت تخصصی است.

علت صدا نداشتن لپ تاپ لنوو چیست؟

قطع شدن صدای لپ تاپ لنوو و سایر برندها ناشی از به هم ریختن تنظیمات، مشکلات موجود در تجهیزات جانبی و یا خرابی اسپیکر است. بنابراین اگر صدای لپ تاپ شما قطع شده است، اول تنظیمات آن را چک کنید. چنانچه از تجهیزات جانبی همچون اسپیکر و … استفاده می کنید، باید از سالم بودن آنها مطمئن شوید. خرابی پورت صوتی هم به عنوان یکی از دلایل صدا نداشتن لپ تاپ در نظر گرفته می شود. گاهی این مشکل با بروز رسانی درایور صدا برطرف می شود و گاهی هم باید سیستم عامل را آپدیت کنید. از طرفی در برخی موارد نیز آسیب سخت افزاری است و برای تعمیر لپ تاپ لنوو باید از تعمیرکاران و تکنسین های مجرب کمک بگیرید.

دلیل تیرگی بیش از حد و یا سیاه شدن کلی صفحه ی نمایش لپ تاپ لنوو چیست؟

فلت قطعه ایست که وظیفه ی انتقال تصاویر و داده های سیستم از مادربرد به صفحه ی نمایش را دارد. خرابی این بخش معمولا با اختلالاتی در تصویر همچون سیاه شدن صفحه لپ تاپ به صورت ناگهانی و یا سفید شدن آن، تیرگی بیش از حد، مشکی شدن کلی صفحه ی نمایش و ظهور خطوط افقی و عمودی در تصویر نمایان می شود. ترمیم و یا تعویض فلت باید تحت نظر تکنسین های ماهر حوزه ی تعمیر لپ تاپ لنوو و براساس میزان شدت اختلال موجود شکل گیرد. تمامی سرویس های تخصصی مرتبط با این قطعه با بالاترین سطح کیفی امکان پذیر در نمایندگی رسمی لنوو قابل دریافت می باشند.

چرا لپ تاپ لنوو ناگهان خاموش می شود؟

خرابی لپ تاپ در هر نوعی می تواند بسیار دردسرساز شود. امروزه این دستگاه ها به یکی از متداول ترین تجهیزات مورد استفاده در هر مکانی تبدیل شده اند که خاموشی ناگهانی آن ها می تواند مشکلات بسیاری را به دنبال داشته باشد. این موضوع براساس دلایلی متعددی پدید می آید، اما مهم ترین دلیل خاموشی ناگهان لپ تاپ لنوو قابلیت محافظت از خود و یا Self-Protecting است.

این ویزگی در مواقع بحرانی مختلفی چون وجود نقص فنی سخت افزار سیستم، اختلالات درایور کارت گرافیک، داغی بیش از حد لپ تاپ و یا حمله ی ویرویس های بدافزارهای گوناگون به طور اتوماتیک فعال شده و لپ تاپ را خاموش می کند. نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو با انجام مراحل تخصصی عیب یابی ضمن استفاده از دانش به روز کارشناسان مجرب، شما را در راستای رفع کلیه ی اختلالات ذکر شده به بهترین شیوه ی ممکن یاری می کند.

علت داغی بیش از حد لپ تاپ لنوو پس از کمی استفاده چیست؟

گاهی ممکن است تنها پس از کمی استفاده از لپ تاپ و گذشت مدتی کوتاه از روشن بودن سیستم، کاربر شاهد داغی بیش از حد دستگاه باشد. در چنین حالتی به احتمال زیاد با مشکلاتی در فن سیستم مواجه هستید. صحت فن لپ تاپ از جهت خنک سازی حرارت حاصل از پردازش ها و عملکردهای مختلف دستگاه حائز اهمیت است. بی‌توجهی به تعمیر فن و یا تأخیر در انجام این کار می تواند موجب بروز آسیب های جدی به سایر قطعات سیستم شما گردد. چرا که گرمای تولید شده توسط لپ تاپ ممکن است کارکرد بسیاری از قطعات داخلی را به خطر بیاندازد.

لپ تاپ های باکیفیت لنوو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است پس از چند سال استفاده دچار اختلال در روند کاری فن خود شوند. خرابی فن لپ تاپ در اکثر مواقع علاوه بر حرارت بیش از حد، با صدا دادن سیستم نیز پدیدار می شود. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو کلیه ی خدمات مرتبط با ترمیم و یا تعویض فن لپ تاپ های این برند را بر اساس معیارهای اصولی و استاندارد ارائه می دهد.

دیگر خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو

ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات لپ تاپ لنوو بخش عظیمی از بازارهای خدمات پس از فروش این برند را به خود اختصاص داده است. از همین رو کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ Lenovo در تلاشند تا با حضور در همایش‌ها و کنفرانسهای بین‌المللی و ملی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در لپ تاپ های لنوو آگاهی یابند. در ضمن از این طریق بهترین متدهای تعمیر را آموخته و در حین کار استفاده نمایند.

  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ لنوو
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ لنوو
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ لنوو
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ لنوو و نیز گشایش قفل لپ تاپ لنوو
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ لنوو به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ لنوو
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ لنوو
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ لنوو
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ لنوو (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ لنوو
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ لنوو (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات لپ تاپ لنوو در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ لنوو (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ لنوو
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ لنوو (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ لنوو (آداپتور لپ تاپ لنوو)
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ لنوو
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ لنوو
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ لنوو
4.7/5(8 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام بله خدمات ارتقا رم و هارد لپ تاپ انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *