شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر ال ای دی ال جی

اگر در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکالاتی در تلویزیون ال ای دی خود شده اید، می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی، اشکالات پیش آمده در آن را مرتفع سازید. کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر ال ای دی ال جی پس از بررسی دستگاه و طی روند عیب یابی، اشکالات پیش آمده در آن را شناسایی کرده و نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب آن اقدام می نمایند.

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید، می توانید از سرویس تخصصی تعمیر در محل ال جی استفاده نمایید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان ما خود در محل مورد نظر حضور می یابند و تعمیرات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر ال ای دی ال جی را بر روی آن پیاده می سازند.

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده در این سازمان را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مجموعه از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار باشند.

خدمات مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی

به تبع فراوانی اشکالاتی که در تلویزیون های ال ای دی ایجاد می شود خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی بسیار گسترده است.

شکستگی پنل (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی پنل تلویزیون (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل تلویزیون اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده تصویر می‌شود)، خرابی در تصویر (ایرادهایی مثل خطوط عمودی و یا پیکسل سوختگی که در اثر کارکرد و استهلاک دستگاه ایجاد می شود) و … بخشی از اشکالاتی است که در تلویزیون های ال ای دی ایجاد می شود و تعویض پنل یا تعمیر ال ای دی ال جی را ضروری می سازد.

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در تلویزیون های ال ای دی، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال ای دی LG در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است.

در صورت وجود یک پنل اصل جایگزین، برای صرفه جوئی در هزینه می توان بخش لیکوئید را تعویض نمود. (این در شرایطی است که آسیب وارد شده به پنل شدید نبوده و باعث اسیب دیدگی صفحات پولاریزه نشده باشد.)

تعمیر خرابی بک لایت تلویزیون ال ای دی ال جی

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در تلویزیون های LED، خرابی بک لایت است. در تعمیر ال ای دی ال جی، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود.

در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود. (در غالب تعمیرات بک لایت تلویزیون به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیر ال ای دی ال جی عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود).

شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه و یا سایر سرویس های تعمیرات تلویزیون ال جی به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی تعمیر ال ای دی ال جی

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون LG در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران تلویزیون های این برند، تیمی از زبده ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. بهره مندی مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی از «کارشناسان متبحر» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در تلویزیون های ال جی گردد.

در بخش تعمیر ال ای دی ال جی، کارشناسان با بررسی تعداد بی‌شماری از تلویزیون های ال ای دی و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیر به‌کار بسته‌‌اند.

شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر ال ای دی ال جی قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است.

تعمیر ال ای دی ال جی در محل

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در محل می تواند بهترین سرویس انتخابی برای کاربرانی باشد که به هر دلیل تلویزیون آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. تبدیل این گزینه به بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران، از آن روست که در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تعمیرکاران تلویزیون، خود، در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور می یابند.

در این سرویس، نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نبوده، و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب، در محل انجام می پذیرد. متقاضیان سرویس در محل ال جی می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون ال جی در محل را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید.

کارشناسان بخش سرویس «تعمیرات تلویزیون ال جی در محل» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون ال جی

کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی قادر به تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما ال جی، تلویزیون ال ای دی ال جی، ال سی دی ال جی، تلویزیون‌های هوشمند ال جی، و تلویزیون اولد ال جی هستند.

کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون lg با حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی تعمیرات و کنفرانس های بین المللی مرتبط با این حوزه، با مدل‌های گوناگون تلویزیون های ال جی و عملکرد آن‌ها آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموخته‌اند.

اگر شما نیز کاربر یکی از تلویزیون های ال جی هستید می توانید در صورت افت عملکرد دستگاه و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر و یا حتی خرابی بخشی از آن، با مرکز تعمیر ال ای دی ال جی و یا سایر واحدهای موجود در این مرکز تماس بگیرید.

تعمیرات ال جی

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد. این کارشناسان به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه‌های ال جی را یافته‌اند.

دوره‌های آموزش تخصصی مذکور با حضور اساتید بین ‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیرات ال جی برگزار می‌گردند. مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند.

بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی ازجمله در تعمیر ال ای دی ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در این مرکز کیفیت اولیه خویش را بازیابد. همچنین کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی / تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تخصصی تلویزیون شارپ / تعمیرات تخصصی تلویزیون توشیبا

امتیاز شما به این نوشته