شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر جت پمپ ظرفشویی

تا به حال چیزی در مورد جت پمپ ماشین ظرفشویی شنیدین؟ این قطعه توی مدل های جدید ظرفشویی تعبیه شده و وظیفه ش اینه که با کنترل کردن آب ورودی به دستگاه، عملکرد اون رو بهتر کنه. جدید بودن این قطعه باعث شده که تعمیراتش هم نیاز به دانش روز تعمیرات ظرفشویی داشته باشه و تعمیرکارهای ناشی یا نابلد، نتونن از عهده ی ترمیم اون بر بیان. با توجه به نقش کلیدی و مهم جت پمپ ظرفشویی در عملکرد این دستگاه، تعمیر اون در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، تحت نظارت برجسته ترین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی انجام میشه. همین مساله باعث شده که قطعه ی مورد بحث در این مرکز به خوبی بررسی بشه و ایرادهای اون در اسرع وقت برطرف بشن. با این وجود، ما توی این مطلب، نکات و موارد کاربردی رو در مورد جت پمپ ماشین ظرفشویی بهتون ارائه می دیم تا ضمن آشنایی با این قطعه، بتونین تعمیراتش رو راحت تر انجام بدین؛ ما رو تا انتهای مقاله همراهی کنین.

جت پمپ ظرفشویی

عملکرد جت پمپ ماشین ظرفشویی

خب همونطور که اشاره کردیم، جت پمپ ظرفشویی، یه تکنولوژی جدید و خلاقانه هست که بسیاری از ماشین های ظرفشویی سامسونگ از اون برخوردار هستن. این فناوری، مجموعه ای کامل و کارآمد برای شستشوی ظروفه که کارکرد دستگاه رو کامل تر و با کیفیت تر میکنه. نکته ی ویژه در مورد جت پمپ اینه که محصولاتی که دارای این قطعه هستن، مصرف برق کمتری نسبت به سایر مدل ها دارن. کاهش مصرف برق دستگاه به این دلیله که فناوری مورد بحث، فشار آب رو کنترل و تنظیم میکنه و آب رو در دستگاه به چرخش در میاره. به این ترتیب، آب به راحتی به همه بخش های داخلی ظرفشویی می رسه و دستگاه برای این منظور نیاز به انرژی بیشتری نداره. جالبه بدونین که در مدل های جدید تر ظرفشویی samsung، جت پمپ و هیتر آب با هم ادغام شدن و این مساله باعث شده آب با سرعت بیشتری گرم بشه. حالا یه نکته ی دیگه اینه که جت پمپ ظرفشویی تو بیشتر موارد قابل تعمیر نیست و در صورت خرابی یا از کار افتادن، باید اونو تعویض کرد. فرایند تعویض این قطعه، نیاز به تخصص بالایی داره و باید با دستگاه های به روز و پیشرفته انجام بشه. کارشناس های مجرب نمایندگی تعمیرات سامسونگ، هم مهارت کافی برای انجام این کار رو دارن و هم از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا در روند تعویض جت پمپ استفاده می کنن.

روند تعمیر جت پمپ ظرفشویی

برای تعمیر جت پمپ ظرفشویی ، باید شناخت کافی در مورد قطعات و بخش های مختلف اون داشته باشین؛ در غیر این صورت ممکنه اشتباه کنین و به سایر قطعات هم آسیب برسونین که اینطوری، هزینه ی تعمیرات کلی افزایش پیدا میکنه. کارشناسان ارشد نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، برای ترمیم یا تعویض این قطعه، اول در موتور دایرکت پرچ موتور رو از قسمت پرچ جدا میکنن و لاله ی پرچ جدا شده رو از داخل هسته بیرون میارن. در مرحله ی بعد، پوسته موتور رو جدا کرده و بلبرینگ ها رو از جا در میارن. اگه پوسته دچار زنگ زدگی شده باشه، محل این زنگ زدگی رو سمباده میزنن و با اسپری رنگ نقره ایی رنگ می کنن. بعد یه بلبرینگ جدید که در بالایی داره رو جایگزین بلبرینگ آسیب دیده میکنن و به این ترتیب، مشکل دستگاه رو به صورت کامل برطرف میکنن.

تعمیر جت پمپ در محل

برای تعمیر یا تعویض جت پمپ ظرفشویی ، لازمه که این دستگاه باز بشه و تعمیرکار به موتور دسترسی داشته باشه. انتقال این دستگاه به تعمیرگاه، معمولا مشکلات و دردسرهایی داره و البته کلی وقت از شما میگیره. نمایندگی مجاز سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، با هدف کاهش این دردسرها، شرایط تعمیر جت پمپ ظرفشویی در محل رو برای کاربرای عزیز مهیا کرده. شما کاربران محترم میتونین ضمن برقراری تماس با نمایندگی مذکور و گزارش مشکل به همکاران ما، خدمات ترمیمی رو در اسرع وقت در محل مورد نظرتون دریافت کنین. تیم تعمیراتی این مرکز، با همراه داشتن مجموعه ای از ابزار و قطعات مورد نیاز به محل اعزام میشن و ماشین ظرفشویی شما رو با دقت وارسی میکنن. بعد، فرایند تعمیر قطعه ی مورد بحث به شکل تخصصی و حرفه ای در حضور خود شما انجام میشه و می تونین ماشین ظرفشویی سامسونگ تون رو مثل روز اول از تکنسین ها تحویل بگیرین.

تعمیرات سامسونگ در تهران

به عنوان یکی از تخصصی ترین بخش های نمایندگی سامسونگ، باید به واحدهای تعمیرات سامسونگ در تهران اشاره کنیم. این واحدها، در راستای جلب رضایت مشتری ها به تجهیزاتی مجهز شدن که نمونه ی اونها رو در کمتر مرکزی مشاهده می کنیم. همچنین کادر فنی مشغول در واحدهای تعمیرات samsung ، از بین کارشناس های دوره دیده انتخاب شدن و قادر به ارائه خدمات تخصصی به مشتری های عزیز هستن. هر کدوم از تولیدات این کمپانی چند منظوره، در واحدهای تعمیرات سامسونگ در تهران به شکل تخصصی بررسی و عیب یابی میشن. بعد با استفاده از تجهیزات ذکر شده، تعمیرات اونها در سطح کیفی مثال زدنی انجام میشه. به این ترتیب، میتونین از ترمیم بی نقص و اصولی محصول مورد نظرتون در نمایندگی مجاز سامسونگ اطمینان کامل داشته باشین.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته