شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

لپ تاپ لنوو مدل Z51-70

خدمات و سرویس های لپ تاپ لنوو مدل Z51-70 توسط واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو در نمایندگی لنوو انجام می شوند. این لپ تاپ لنوو در واقع نسل پیشرفته  تر مدل Z5070 است، ولی ویژگی ها و برتری های زیادی نسبت به آن دارد که از جمله  آن باید به پردازنده نسل پنجم اینتل 5th Generation Intel® Core™ Processorst، پردازنده گرافیک قدرتمند AMD Radeon Radeon R9 M275 4.0GB، نور پس زمینه کیبورد، اسپیکرهای حرفه ای و پیشرفته جی بی ال، طراحی جدید تاچ پد و پورت کارآمد یو اس بی 3.0 اشاره کرد. در تست های انجام شده کیفیت این مدل بسیار بالاتر از نسل قبلی خودش بوده است. در مجموع باید بگویم که Z5170 لنوو یه دستگاه خوب برای گیمرهای حرفه‌ای، و ایده‌آل برای طراحان و گرافیست‌ها است که قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی دارد. برای تعمیر لپ تاپ لنوو مدل Z51-70 هم در بخش نرم افزار و هم در بخش سخت افزار، باید بررسی ها و ارزیابی های دقیقی از ایراد و اختلال موجود انجام بشه و طبق اون مسیر تعمیر و ترمیم انتخاب بشه.

لپ تاپ لنوو مدل Z51-70

خدمات سخت افزاری لپ تاپ لنوو مدل Z51-70 

سخت افزار بخش مهمی از هر سیستم رایانه ایه که وظایف مهمی انجام می دهد. باتری، ال سی دی، کیبورد، تاچ پد، اسپیکر ها و … از جمله بخش های سخت افزاری هر لپ تاپه که ممکن است درگیر ایرادات مختلفی شود. گاهی ممکن است ال سی دی دچار شکستگی شود یا دکمه های کیبورد دیگر عمل نکنند یا اینکه باتری لپ تاپ دیگر انرژی را ذخیره نکند و نتواند دستگاه را بدون اتصال به برق روشن نگه دارد. هر کدام از این مشکلات توسط تکنسین های سخت افزار نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو بررسی می شوند و در نهایت تعمیر لپ تاپ لنوو مدل Z51-70 در بخش سخت افزار با امینت بالا و کیفیت برتر انجام می شود. گاهی در همین قطعات سخت افزاری، مشکلات نرم افزاری ایجاد می شود که مانع از عملکرد صحیح سخت افزار است. در هر صورت این عیب یابی و ارزیابی صحیح است که باعث می شود مشکل به درستی شناسایی شده و مسیر تعمیر هم انتخاب و اجرا شود.

سرویس نرم افزاری لپ تاپ لنوو مدل Z51-70

نرم افزار در حقیقت جان و روح قطعات سخت افزاری است. در صورتی که همه قطعات سخت افزاری سالم و صحیح باشند، اما نرم افزاری روی سیستم نصب نباشه، به این معنی است که سیستم نمی تواند کاری از پیش ببره و بلااستفاده میشه. پس نرم افزار هم به اندازه سخت افزار در یک سیستم هوشمند و رایانه ای اهمیت دارد. مشکلات متعدد و متنوعی ممکن است برای نرم افزار هر سیستمی پیش بیاید. برای تعمیر لپ تاپ لنوو مدل Z51-70 در بخش نرم افزار، جایی برای نگرانی وجود ندارد. چون نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو برای بررسی ها و تعمیرات نرم افزاری از تکنسین های نرم افزارکار کمک می گیرد. این افراد در حوزه نرم افزار تخصص دارند و همه مشکلات این حوزه را شناسایی و برطرف می کنند. نصب نرم افزار های سیستمی، پایه و کاربردی، بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ، به روز رسانی و نصب مجدد سیستم عامل و … از جمله خدمات نرم افزاری است که در مورد لپ تاپ لنوو مدل Z51-70 ارائه می شود.

این مقاله را از دست ندهید: صدا نداشتن لپ تاپ لنوو

سرویس لپ تاپ لنوو Z51-70

عمده دلایل خرابی لپ تاپ لنوو مدل Z51-70

  • ورود ضربات شدید به لپ تاپ
  • گرمای بیش از حد
  • تکان های شدید در زمان روشن بودن لپ تاپ
  • انجام محاسبات سنگین
  • نفوذ ویروس
  • اتصال اشتباه به پریز برق
  • نفوذ گرد و غبار
  • نفوذ مایعات و فشار سنگین

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو تمام محصولات لنوو رو حمایت و پشتیبانی می کند. همه کاربران می توانند در مورد لپ تاپ لنوو، موبایل لنوو، تبلت لنوو، کامپیوتر لنوو، آل این وان لنوو و سایر محصولات لنوو در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو توی نمایندگی لنوو خدمات دریافت کنن. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی لنوو در بخش فروش و تعمیرات همراه با کارت گارانتی معتبره. نمایندگی لنوو با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و خدمات و سرویس های خیلی متنوع و زیادی رو به کاربرانش ارائه میده. این نمایندگی با داشتن شعب متعدد در تهران و استان البرز دریافت خدمات رو برای کاربرا ساده و سریع کرده. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته