شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر پاناسونیک

پرینتر در دنیای کنونی بدل به دستگاهی پرکاربرد و ضروری در امور روزمره و اداری گشته است. برخی از ما پرینترهای شخصی ای داریم که از آنها برای چاپ اسناد و فایل های گرفته شده از دنیای مجازی استفاده می کنیم. بلیط ها، مقالات، تصاویر و… مطالبی هستند که ما -کاربران عادی- ممکن است جهت چاپ آنها ناچار به استفاده از پرینتر گردیم. برخی افراد هم هستند که بصورت حرفه ای و روزمره –به سبب موقعیت شغلی و … – با این دستگاه سر و کار دارند. در هر حال، ما چه کاربر عادی و چه کاربر حرفه ای این دستگاه باشیم، ممکن است روزی با خرابی و از کار افتادگی این دستگاه مواجه شویم.

در چنین وضعیتی بهتر است در صورتی  که آشنایی با ساختار این دستگاه نداریم، رفع خرابی های ان را به متخصصان این کار بسپاریم. مرکز تعمیر پرینتر پاناسونیک یکی از مراکز فعال و پیشرو در حوزه خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر پاناسونیک است که سرویس های خویش را براساس استانداردهای جهانی و اصول طرح شده از سوی کمپانی سازنده این محصول ارائه می دارد. تعمیرات پرینتر پاناسونیک در این مرکز با بکارگیری ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک و حضور در پارت تخصصی تعمیر پرینتر پاناسونیک سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

تعمیر پرینتر پاناسونیک

روند عیب یابی در مرکز تعمیر پرینتر پاناسونیک

در مرکز تعمیر پرینتر پاناسونیک، پیش از هر اقدامی، با توجه به اظهارات کاربر –مبنی بر اینکه چه اشکالاتی در دستگاه بوجود آمده و … –روند عیب یابی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و متدهای این حوزه آغاز می گردد. پس از شناسایی اشکال پیش آمده، اقدامات مورد نیاز جهت رفع اشکالات و ایرادات دستگاه با صاحب دستگاه در میان گذاشته می شود تا در صورت تأیید وی، فرآیند تعمیر پرینتر پاناسونیک آغاز گردد. در مرکز تعمیر پرینتر Panasonic، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی پرینترهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد.

این امر سبب پیشگیری از دستکاری های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است. بعلاوه کارشناسان تعمیر پرینتر پاناسونیک با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تعمیرات پرینتر جوهرافشان و لیزری پاناسونیک

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر پرینتر پاناسونیک منحصر به مدل و نوعی خاص نیست و صاحبان کلیه پرینترهای جوهرافشان، لیزری، سیاه و سفید، چند کاره و .. پاناسونیک می توانند با مراجعه به این مرکز اشکالات ایجاد شده در دستگاه خویش را مرتفع سازند.

تعمیرات پرینتر جوهرافشان پاناسونیک

تعمیرات پرینتر جوهرافشان یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک است که در پارت مجزای خویش، به دست تعمیرکاران متخصص و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کاربران این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نقص و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر جوهرافشان پاناسونیک مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. غالب تعمیرات و سرویس های انجام شده در مرکز تعمیر پرینتر پاناسونیک –جز در مواردی خاص- مشمول گارانتی و ضمانت است. مواردی نظیر تعمیر کارتریج و شارژ کارتریج دارای گارانتی نیست و پس از اتمام کار، دستگاه در حضور مشتری تست می گردد.

تعمیرات پرینتر لیزری پاناسونیک

تعمیرات پرینتر لیزری پاناسونیک یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در در این مرکز است. سرویس های مرتبط با این دستگاه در پارت مجزای خویش، با استفاده از سازگارترین تجهیزات و به دست زبده ترین تعمیرکاران انجام می پذیرد. کاربران و دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات پاناسونیک و حضور در پارت تعمیرات پرینتر لیزری تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء، ترمیم این دستگاه را دریافت نمایند. جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده گارانتی گشته است. تعمیرات سایر پرینترهای پاناسونیک اعم از پرینتر لیزری سیاه و سفید، پرینتر لیزری رنگی، پرینتر چند کاره، پرینتر قابل حمل، پرینتر سه بعدی و … نیز در این مرکز انجام میشود.

روش های نگهداری از پرینتر پاناسونیک

مدیریت مرکز تعمیر پرینتر پاناسونیک به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: نصب درایور پرینتر

برخی از بهترین روش های نگهداری از پرینتر پاناسونیک:

  • از استفاده طولانی مدت از پرینتر پرهیز کنید.
  • در صورت استفاده از پرینترهای لیزری به نکات مهم در نگهداری از کارتریج ها توجه کنید. (دمای هوا، محیط نگهداری و شرایط بسته بندی کارتریج و …)
  • این دو حالت منجر به گیر کردن کاغذ در پرینتر می شود: خاموش کردن پرینتر در حین پرینت و باز کردن پرینتر در زمان پرینت.
  • استفاده از کاغذ مخصوص هر دستگاه (به ویژه در صورت استفاده از کاغذهای گلاسه)
  • به حداکثر وزن کاغذ مورداستفاده در درایور پرینتر توجه فرمایید.
  • از برچسب های با کیفیت استفاده کنید .
  • برچسب ها را بصورت مستقیم چاپ کنید .
  • در هنگام تعویض قطعات و باز کردن پرینتر مواظب باشید .
  • دفترچه تعمیرات و راهنمای پرینتر را مطالعه نمایید.
  • چنانچه هنگام پرینت کردن صدای فن خنک کننده پرینتر شنیده شد (این موضوع بیشتر در فصل گرما اتفاق می‏افتد) بهتر است استفاده از آن را متوقف کنید.
    با یک استراحت کوتاه (حداقل ۱۰ دقیقه) پرینت را از سر بگیرید.
  • درون پرینتر را همیشه تمیز کنید.
  • از کاغذهای مرغوب استفاده کنید .
  • کاغذها را قبل از استفاده فوت نکنید.
  • پرینتر خود را در محیط مرطوب قرار ندهید.
  • پهنای سینی کاغذ را به شکلی تنظیم کنید که با لبه کاغذ مماس باشد و حداکثر نیم میلیمتر از سمت چپ و راست با کاغذ فاصله داشته باشد.
  • هنگام استفاده از کاغذهای سنگین حتماً نوع کاغذ را در درایور تعریف کنید تا پرینتر وزن کاغذ را بداند و سرعت حرکت کاغذ را تنظیم کند.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و صاحبان دستگاه های پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در سه بخش ارائه می گردد. بخش نخست، واحد فروش پاناسونیک  است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء کیفیت محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند.

پارت دیگر این مجموعه، مرکز آموزش تعمیرات محصولات پاناسونیکاست که تخصصی ترین مباحث مرتبط با آموزش تعمیرات کپی پاناسونیک و سایر دستگاه های این برند را به متقاضیان ارائه می دهد. شایان ذکر است در ارتباط با تجهیزات سنگینی چون دستگاه کپی، تعمیر پرینتر پاناسونیک و …، امکان ارائه خدمات با استفاده از سرویس در محل پاناسونیک امکان پذیر است. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *