شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ

تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ جدید ترین محصول تصویری کمپانی سامسونگه که به تازگی معرفی شده. ظاهرا این تلویزیون مناسب جوانانی است که به گوشی هوشمند خود وابستگی زیادی دارن. اونچه این تلویزیون رو جالب تر از هر چیزی کرده، شکل عمودی اونه. خط تولید و طراحی تلویزیون در کمپانی سامسونگ در چند سال گذشته خیلی بیشتر از قبل فعالیت داشته و محصولات جالب و جذابی رو تولید و روانه بازار کرده. از نمونه هاش هم میشه به تلویزیون بسیار بزرگ دیواری (Wall TV) و تلویزیون هنری (Frame TV) اشاره کرد.

پر واضحه که کمپانی سامسونگ برای تولید محصولات بهتر و جذاب تر تلاش خیلی زیادی می کنه و همواره به دنبال اینه که یه محصول منحصر و خاص، حالا در هر حوزه ای، به کاربر ارائه بده. اگه از دید انصاف هم به این موضوع نگاه کنیم، باید اذعان کنیم که توی این مسیر موفق بوده و جذابیت های خیلی زیادی رو برای کاربرا  ایجاد کرده. تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ محصولی جدید از این کمپانی است که ظاهرا برای جوانان قرن 21 تولید شده. 

کاربری این دستگاه برای مصارف خانگی است از آن جهت بازار هدفش جوانان هستن که وابستگی آنها به گوشی های هوشمند بسیار زیاده. حالا این موضوع چه ربطی به فناوری این تلویزیون داره، در ادامه کارشناسان واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ  این موضوع رو براتون توضیح میدن.

تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ

طراحی تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ چگونه است؟

«سِرو» همان تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ است. این کلمه در زبان کره ای به معنی عمودی است. نمایشگر این تلویزیون یک نمایشگر عمودی ۴۳ اینچی QLED است که با اسپیکرهای ۴٫۱ کاناله ۶۰ واتی همه‌ ویژگی‌ های تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ مثل screen mirroring و Bixby رو داره. علت طراحی این دستگاه به صورت عمودی این بوده که برای محتوای صفحه‌ نمایش گوشی‌ های هوشمند مناسب باشه.

این دلیل ممکنه درست باشه؛ اما خیلی ها باور دارن که خیلی هم مهم نبوده که باعث بشه یه همچین نمایشگری تولید بشه. جالبه بدونین که کاربر میتونه این تلویزیون رو به صورت 90 درجه بچرخونه و به شکل افقی و یه تلویزیون معمولی ازش استفاده کنه؛ چون هیچ یک از برنامه‌ های تلویزیونی متداول برای نمایشگر های عمودی ساخته نمیشن و این قابلیت میتونه بخش دیگه ای از نیاز کاربرا رو تامین کنه.

داشتن چنین ویژگی ای به معنای زدن دو هدف با یه تیره. یعنی اینکه کاربر هر وقت بخواد از حالت عمودی و هر وقت هم که بخواد از حالت افقی دستگاه استفاده میکنه. پس خریداران این تلویزیون علاوه ‌بر یه تلویزیون معمولی، یه تلویزیون عمودی هم خریدن.

اینو بخون حتما به کارت میاد : چرا تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد؟

تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ کِی وارد بازار میشه؟

بر اساس آمار و اطلاعاتی که در دسترسه احتمالا تلویزیون ۴۳ اینچی عمودی سامسونگ تا پایان ماه آینده با قیمت ۱۸۹۰۰۰ وون (تقریباً ۱۶۰ دلار) در بازار کره‌ جنوبی عرضه میشه. اینکه این دستگاه برای خارج از بازار کره هم تولید میشه یا نه، هنوز مشخص نیست. 

این خبر نشون میده که سامسونگ برای تولید نمایشگر های جدید برنامه ویژه ای داره و قصد داره که کم کم علایق شخصی همه‌ مشتریانش رو پاسخ بده. روش کار سامسونگ اینه که در دنیای واقعی بیرون، ایده ها رو پیدا میکنه و بر اساس اون نمایشگری تولید میکنه که با وجود داشتن ویژگی های متفاوت، تجارت جدیدی برای مصرف کننده ایجاد کنه.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در زمینه فروش، پس از فروش و تعمیرات، بهترین و با کیفیت ترین خدمات رو ارائه میده. از همین جهته که میگیم توی نمایندگی سامسونگ میتونین انبوهی از خدمات مفید و کاربردی رو با بالاترین کیفیت دریافت کنین. همه خدمات و سرویس های نمایندگی سامسونگ تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبره. می تونین برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

امتیاز شما به این نوشته