شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

جدیدترین تلویزیون اولد ال جی

جدیدترین عضو تلویزیون ال جی به تازگی از سوی این کمپانی خوشنام و محبوب روانه بازارهای جهانی شده است. این عضو جدید را می توان محصولی مقرون به صرفه نامید که با وجود برخورداری از رزولوشن فول اچ دی از HDR پشتیبانی نمی کند. جدیدترین تلویزیون مقرون به صرفه این کمپانی کره ای A7 نام دارد که با نسخه قدیمی سیستم‌عامل WebOS یعنی نسخه ۲.۰ که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، عرضه شده است.

جدیدترین تلویزیون اولد ال جی

ویژگی ها تلویزیون جدید oled ال جی

شرکت کره‌ای ال جی، در طول سالهای اخیر، تلویزیون‌های اولد متعددی با رزولوشن فول اچ دی به بازار عرضه کرده است که غالب آن‌ها به دلیل طراحی های منحنی وار چندان مورد استقبال واقع نشدند. از این رو شرکت ال جی در طراحی تلویزیون اولد A7، منحنی بودن را کنار گذاشته و این دستگاه را با صفحه نمایش کاملاً تخت عرضه کرده است.

در این تلویزیون‎، از بلندگوهای استریوی ۲۰ واتی استفاده شده است. برای اینکه ال‌جی A7 با قیمت پایین‎تری به بازار عرضه شود، شرکت ال‌جی رزولوشن نمایشگر را از ۴K  به فول اچ‌ دی ۱۰۸۰p کاهش داده است.

  • زاویه دید خوب
  • صفحه نمایش ۵۵ اینچی
  • قیمت ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ یورو
  • نمایش رنگ‌های مشکی به شکلی عالی است
  • پاسخ‌گویی تلویزیون در مدت زمان بسیار کوتاه
  • طراحی مناسب
  • عدم پشتیبانی از محتوای HDR
  • عدم پشتیبانی از رزولوشن ۴K
  • دارا بودن «کیفیت تصویر خوب»

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی آشنا شوید. در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات ال جی (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) محصولات ال جی (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین محصولات ال جی) و پاسخگویی به سوالات متداول ال جی ( حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

امتیاز شما به این نوشته