شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

داغ کردن تلویزیون سامسونگ و راه حل ها

[us_separator size=”custom” height=”32px”][us_separator size=”custom” height=”32px”]

کاربران انواع مختلف تلویزیون سامسونگ معمولا از بروز مشکلی رایج در این دستگاه گلایه می کنند که موحب نگرانی آنها شده و بعضا کارکرد دستگاه را نیز مختل می نماید. داغ کردن تلویزین سامسونگ، اختلالی است که محدود به مدل خاصی نبوده و در بیشتر مدل ها مشاهده می شود. در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی دلایل این مشکل، روش هایی را برای رفع آن به شما کاربران محترم ارائه دهیم. برای رفع این مشکل همکاران ما در بخش تعمیرات تلویزیون نمایندگی سامسونگ، اقدام به بررسی قطعات و عیب یابی آنها می نمایند. وقتی مشخص شد که دلیل بروز مشکل چیست، اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر انجام می گردد. با سامسونگ زون امروز همراه باشید.

داغ کردن تلویزیون پلاسما

پیش تر نیز اشاره کردیم که داغ کردن تلویزیون سامسونگ در بسیاری از مدل های این دستگاه رایج است. مدل های پلاسما در این میان بیشترین میزان داغ شدن را دارند و کاربران خود را به دردسر می اندازند. دلیل رواج این مشکل در این مدل، این است که تولید نور در این دستگاه توسط پیکسل های نمایشگر انجام می شود. در واقع بخش‌هایی از پیکسل تلویزیون های پلاسما نور سفید مورد نیاز برای دیده شدن پیکسل را فراهم می کنند؛ این مساله به تنهایی باعث چند برابر شدن گرمای تولید شده در تلویزیون می شود. البته ولتاژ بالای مورد نیاز برای تغذیه پنل تلویزیون پلاسما هم نیاز به مدارات خاصی با قطعات با توان بالا دارد که این قطعات هم تلفات گرمایی زیادی دارند. از این رو گرمای دستگاه بیشتر و بیشتر می شود. برای رفع مشکل داغ کردن تلویزیون سامسونگ در مدل پلاسما، می توانید با همکاران ما در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ارتباط باشید.

داغ کردن lcd

مشکل داغ شدن تلویزیون در مدل های ال سی دی سامسونگ هم رایج است. البته شدت مشکل در این مدل به مراتب کمتر از پلاسما است، اما باز هم قابل توجه است. دلیل این مساله تامین شدن نور بک لایت lcd توسط لامپ های فلورسنت است. به این ترتیب، اگر تلویزیون به مدت طولانی روشن بماند، تبادل حرارتی کافی در این دستگاه اتفاق نیفتاده و لامپ ها گرم می شوند. در اثر این افزایش دما، تلویزیون داغ شده و کاربران می توانند حرارت آن را احساس کنند. لازم است بدانید که در صورت برطرف نشدن مشکل داغ کردن تلویزیون سامسونگ در مدل ال سی دی، صفحه نمایش این دستگاه با مشکلات و خطرات جدی مواجه خواهد شد. لذا لازم است که در اسرع وقت نسبت به ترمیم و رفع این مشکل در یک تعمیرگاه معتبر اقدام نمایید. گفتنی است همکاران ما در نمایندگی رسمی سامسونگ، با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه می دهند.

داغ کردن تلویزیون led سامسونگ

خوشبختانه مشکل داغ کردن تلویزیون سامسونگ تا حدود زیادی در مدلهای جدید LED مرتفع شده است. نور بک لایت در این محصول به وسیله لامپ های ال ای دی ایجاد می شود و این امر باعث شده حرارت بسیار کمی در بخش بک لایت تلویزیون ایجاد شود. همچنین به دلیل تغییر مکان فلت های پنل از بالا به پایین، میزان استهلاک ال ای دی های سامسونگ به کمترین حد ممکن رسیده است. لازم است بدانید که برای ترمیم داغ شدن تلویزیون led سامسونگ در موارد نادر، همکاران ما در نمایندگی این شرکت شما را راهنمایی کرده و خدمات با کیفیتی را به شما عزیزان ارائه می دهند و فرایند تعمیر تلویزیون samsung  را در منزل شما انجام می دهند.

روش های رفع داغ کردن تلویزیون سامسونگ

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، برای رفع مشکل داغ کردن تلویزیون سامسونگ، باید ابتدا منشأ و قطعه معیوب شناسایی شود. سپس باید نسبت به تعویض و یا تعمیر آن قطعه اقدام گردد. بدیهی است که با تعمیر یا تعویض قطعه دارای مشکل، که عموما بک لایت، پنل و یا لامپ های فلورسنت هستند، مساله برطرف شده و شاهد کاهش دمای دستگاه خواهیم بود. تعمیرات هریک از مدل های تلویزیون سامسونگ در این شرایط متفاوت بوده و تعمیرکار باید از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. در غیر این صورت ممکن است دستگاه آسیب بیشتری دیده و مشکل اصلی آن نیز برطرف نشود. تکنسین های زبده و کار کشته نمایندگی مجاز samsung، مهارت و دانش فنی کافی برای بررسی دستگاه و رفع مشکل داغ کردن تلویزیون سامسونگ را دارا می باشند.

نمایندگی سامسونگ در کرج

مدیریت مرکز سخت افزار ایران ، در راستای تحقق اهداف مشتری مداری، نمایندگی سامسونگ در کرج را راه اندازی نموده است. این مرکز ضمن عرضه محصولات سامسونگ به شکل رسمی و اورجینال، تعمیرات تخصصی آنها را نیز انجام می دهد. ارائه خدمات تعمیر در محل برای محصولاتی همچون یخچال، لباسشویی و… یکی از سرویس های ویژه این مرکز برای کاربران کرجی می باشد. شما عزیزان ساکن استان البرز می توانند برای دریافت سرویس های مرتبط هریک از انواع لوازم خانگی، موبایل، تبلت، ماشین های اداری و… خود می توانید به نمایندگی سامسونگ در کرج مراجعه کنید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته