شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

درام پرینتر سامسونگ

درام پرینتر سامسونگ قطعه ای بسیار پر اهمیت در پرینتر است که در حکم قلب و روح پرینتر به شمار می رود. با شروع کار پرینتر، درام نیز شروع به کار می کند و تونر  را در جای اصلی خود روی برگه نقش می بندد. درام از جنس سلنیوم و مواد حساس به نور پوشیده شده است که مواد هادی الکتریسیته هستند.

این مواد رسانا با ایجاد الکتریسیته ساکن در درام و با تابیدن نور لیزر بر روی درام، تونر را با توجه به فرمانی که توسط نور لیزر ارسال می‌شود، بر روی کاغذ ترسیم می کند. مرکز تخصصی فروش و تعمیر پرینتر آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی به کاربران انواع مدل های پرینتر سامسونگ می باشد.

درام پرینتر سامسونگ

زمان تعویض درام کارتریج پرینتر سامسونگ

اولین و ساده ترین راه برای تشخیص زمان تعویض درام پرینتر سامسونگ این است که به هشدار های دستگاه توجه کنید. احتمالا پرینتر سامسونگ شما یک گزینه دارد که وقتی تونر کارتریج کم باشد، هشدار می دهد و چراغش روشن می شود. اگر پرینتر شما دیجیتالی باشد، این هشدار توسط یک نوشته همراه با صدا به اطلاع شما می رسد. در این زمان است که باید تعویض درام پرینتر سامسونگ را انجام دهید.

 اگر کیفیت چاپ در پرینتر سامسونگ  شروع به پایین آمدن کرد و اگر رنگ جوهر پرینتر شروع به محو شدن کرد یا خطوطی در پرینت مشخص شد، باید برای تعویض درام کارتریج پرینتر سامسونگ فکری کنید.

توجه داشته باشید که وقتی متوجه کاهش کیفیت درام پرینتر سامسونگ می شوید، مهم است که آن را در اسرع وقت تعویض کنید، زیرا استفاده کردن از درام فرسود و خراب، باعث خرابی هد پرینتر می شود و با خرابی هد هزینه بیشتری دامان شما را خواهد گرفت.

نشانه های خرابی درام پرینتر سامسونگ

  • خط افتادن بر روی پرینت
  • ایجاد خط و خش بر روی درام که باعث ایجاد علامت‌ها و اشکال ناخواسته بر روی کاغذ می‌شود
  • چاپ کمرنگ اسناد

تعمیر درام پرینتر سامسونگ

برای تعمیر درام پرینتر سامسونگ نیاز به بررسی ها دقیق و همه جانبه از دستگاه است. تعمیرکار مربوطه باید دستگاه را از جهات مختلف بررسی و ارزیابی کند و پس از ریشه یابی دقیق نسبت به تعمیر درام پرینتر سامسونگ یا تعویض آن اقدام کند.

در حقیقت این تعمیرکار و متخصص مجرب تعمیر پرینتر است که تصمیم می گیرد از میان دو گزینه تعویض درام پرینتر سامسونگ یا تعمیر آن، کدام مورد به صرفه تر است؛ هرچند که تعمیر درام پرینتر سامسونگ در مرکز تعمیرات سامسونگ با به کارگیری مدرن ترین ابزارآلات انجام می شود، اما باید با عیب یابی درست و دقیق و یافتن منشا دقیق عیب، مسیر درست را انتخاب کرد.

تعمیر پرینتر سامسونگ

پرینتر یکی از جمله محصولات کمپانی سامسونگ در حوزه ماشین های اداری و دفتری است. این محصول با توجه به اینکه موارد مصرفی بسیاری در سازمان ها، ادارات، مدارس و حتی منازل دارد، نیاز مند یک سری خدمات و سرویس های ویژه است تا دستگاه بتواند عملکرد درست خود را حفظ کند و به خوبی کار کند.

اگر پرینتر سامسونگ شما به هر دلیلی دچار اختلالات و مشکلاتی شده است، یا به سرویس ها دوره ای یا مواد مصرفی مرغوب نیاز دارد، از واحد تخصصی تعمیرات پرینتر سامسونگ کمک بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت خدمات مربوطه را دریافت کنید.

واحد های تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و دفتری و کالاهای هوشمند، مجموعه های اصلی فعالیت کمپانی سامسونگ است که هر کدام زیر مجموعه های مربوط به خود را دارند. برای تعمیر و ترمیم هر یک از این دستگاه های می توانید به دپارتمان تخصصی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید.

با ورود به این دپارتمان  با توجه به نوع مشکل دستگاه شما، به واحد مربوطه ارجاع داده می شوید. در آنجا  مشاوره ای تخصصی درباره تعمیر دستگاهتان خواهید داشت و پس از اینکه به خوبی در مورد چگونگی تعمیر و عیب یابی دستگاه خود توجیح شُدید، تصمیم می گیرید که کدام مسیر را بری بهبود وضعیت دستگاه خود انتخاب کنید. ابزار و دستگاه ها در هر یک از این واحد های تعمیراتی بسیار مدرن و پیشرفته است و به طور کلی تضمین کننده کیفیت خدمات است.

نمایندگی سامسونگ

کمپانی سامسونگ یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کمپانی ها در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل است که نمایندگی سامسونگ تمام تلاش خود را می کند تا با ارائه خدمات فروش و پس از فروش در زمینه تمامی محصولات سامسونگ تامین کننده همه نیاز ها و تقاضاهای کاربران باشد.

در نمایندگی رسمی سامسونگ می توانید به کمک امکانات و تسهیلات به روز و مدرن، سلامت خرید دستگاه خود را تضمین کنید. زیرا در این نمایندگی رسمی نه تنها خدمات پس از فروش اصل و شرکتی در اختیار کاربران قرار می گیرد، بلکه سرویس های ویژه از سوی تنها نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران نیز به کاربران ارائه می شود. این سرویس ها تنها برای تامین رفاه بیشتر کاربران سامسونگ طراحی شده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این خدمات و چگونگی بهره مندی از آنها، تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از همکاران ما جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *