شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

راهنمای خرید یخچال فریزر

در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید یخچال فریزر را به صورت جامع به شما عزیزان ارائه دهیم. یک باور قدیمی بر این مبنا وجود دارد که هرقدر محصول گران تری بخرید، کیفیت بهتری را به شما ارائه می دهد. این قانون نانوشته به هیچ عنوان در مورد یخچال فریزر صدق نمی کند. برای خرید یخچال معیار های بسیاری وجود دارد که قیمت یکی از کم اهمیت ترین آنها به شمار می رود. گران ‌ترین یخچال اگر در فضای آشپزخانه ‌ی شما جا نگیرد، بدون استفاده خواهد بود.

یخچال در مدل های متنوع تولید و عرضه شده است و همین مساله موجب شده که انتخاب این محصول برای کاربران مشکل باشد. در ادامه این مقاله، نکاتی را در مورد ویژگی های هریک از انواع این محصول به شما عزیزان ارائه داده و در مورد معیارهای خرید یخچال فریزر با شما صحبت خواهیم کرد. راهنمای خرید یخچال فریزر به شما کمک می کند که با توجه به سطح نیاز و نوع کاربری خود، بهترین یخچال را از میان گزینه های موجود انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید یخچال فریزر

معیارهای خرید یخچال فریزر

همانطور که اشاره کردیم، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی است که یخچال های خود را در چندین مدل متنوع با قابلیت های مختلف تولید و عرضه نموده است. نام همواره به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی مطرح بوده و سامسونگ با این کمپانی در رقابتی همیشگی بوده است.

برای بسیاری از کاربران انتخاب برند سامسونگ یا ال جی برای خرید یخچال فریزر مشکل می باشد. از این رو در این مطلب مقایسه یخچال فریزر ال جی و سامسونگ ، محصولات هر دو شرکت را با هم مقایسه کرده و اطلاعاتی را به شما کاربران عزیز ارائه می دهیم. پس از مطالعه این مطلب و انتخاب برند ، باید معیارهایی را مد نظر قرار دهید. مهم ترین معیارهای خرید یخچال فریزر عبارتند از:

1. ابعاد یخچال فریزر مناسب

یکی از مهم ترین مواردی که برای خرید یخچال فریزر باید مد نظر قرار دهید، ابعاد این محصول است. شما باید با توجه به اندازه آشپزخانه خود، مدل یخچال تان را انتخاب کنید. چنانچه فضای یخچال محدود باشد، عملکرد دستگاه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین شما باید با توجه به مساحت محیطی که یخچال در آن قرار می گیرد، یکی از یخچال فریزرهای مجود را انتخاب و خریداری نمایید تا حد اکثر کارایی را به شما ارائه دهد.

پیشنهاد سایت : آموزش تنظیم دمای یخچال

2. قیمت یخچال فریزر مهم ترین معیار خرید یخچال

قیمت یکی دیگر از مواردی است که باید در خرید یخچال فریزر مورد توجه قرار گیرد. البته همانطور که در بخش های قبلی ذکر کردیم، بالا بودن قیمت این محصول لزوما به معنای کیفیت بهتر آن نیست؛ اما شما باید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید یخچال مورد نظرتان نمایید. یخچال های ساید بای ساید که به تکنولوژی های جدید تری هم مجهز شده اند، معمولا گران تر از سایر مدل ها بوده و مدل های دو قلو نیز قیمت نسبتا بالایی دارند. یخچال فریزر های کمبی یا بالا و پایین جزء ارزان قیمت ترین مدل های این محصول به شمار می روند و به سبب فضای کمی که اشغال می کنند و نیز امکانات خوبشان، در شمار محبوب ترین مدل های یخچال فریزر محسوب می گردند.

3. توجه به قابلیت های مهم یخچال فریزر

یکی دیگر از معیار های خرید یخچال فریزر ، توجه به قابلیت هایی است که این محصول به شما ارائه می دهد. یخچال عمدتا با آخرین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند و قابلیت ها و امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می نمایند. این قابلیت ها استفاده از یخچال فریزر را برای شما راحت تر کرده و کاربری آن را افزایش می دهند. به عنوان مثال، یخ ساز یکی از امکاناتی است که تنها برخی از مدل های محدود از جمله ساید بای ساید به آن مجهز شده اند.

همچنین فناوری جدیدی تحت عنوان دور این دور (Door-in-Door) وجود دارد که امکان دسترسی به بطری های نوشیدنی، آبمیوه ها و … را از طریق محفظه ای جداگانه برای کاربران فراهم نموده است. به این ترتیب در بسیاری موارد، نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نبوده و می توان از طریق این قابلیت، به مواد مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

انواع یخچال فریزر

پس از توجه به معیار های ذکر شده و مشخص نمودن آنها برای خرید یخچال فریزر ، می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. یکی از انواع یخچال فریزر ، مدل ساید بای ساید است. این مدل جزء پیشرفته ترین مدل های یخچال است و به فناوری های مدرن و جدیدی مجهز شده است. چنانچه از مواد تازه و فریزری به یک اندازه استفاده می ‌کنید، این گزینه می ‌تواند مناسب شما باشد. در نظر داشته باشید که به دلیل تقسیم عمودی یخچال از وسط، پهنای فضای داخلی شما در هر دو بخش یخچال و فریزر باریک خواهد بود و امکان نگهداری موارد حجیم را نخواهید داشت.

مدل دو قلو یکی از محبوب ترین انواع یخچال فریزر است که برای خانواده های پر جمعیت گزینه مناسبی است. این مدل از ساید ‌بای ‌ساید حجیم تر بوده و دارای دو بخش یخچال و فریزر بزرگ و مستقل است. یخچال و فرزیر در این محصول به صورت مجزا در کنار هم قرار می گیرد و فضای بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یخچال کمبی یکی دیگر از مدل های یخچال فریزر است که به صورت بالا و پایین تولید شده است. در برخی از مدل ها یخچال بالا است و در برخی دیگر، فریزر در بالای دستگاه تعبیه شده است.

تعمیر یخچال فریزر

برای اینکه از تعمیرات یخچال خود در سطحی تخصصی اطمینان داشته باشید، می توانید به واحد تعمیر یخچال فریزر نمایندگی این شرکت مراجعه نمایید. تعمیرکاران فعال در این واحد، با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و دستگاه های روز دنیا، این دستگاه را به دقت بررسی کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند. کارشناسان مجرب تعمیر لوازم خانگی در این واحد حضور داشته و به کاربران این اطمینان را می دهند که تعمیرات انواع مدل های یخچال، در نهایت دقت و صداقت کاری انجام می گردد. به این ترتیب شما عزیزان می توانید از تعمیر محصول مورد نظر خود به تخصصی ترین شکل در نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیرات یخچال در تهران

تعمیرات یخچال در تهران یکی از سرویس هایی است که مرکز سخت افزار ایران به کاربران ارائه می دهد. این مرکز امکانی را برای کاربران فراهم کرده که برای ترمیم این محصول حیاتی و پر کاربرد، ناچار به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشند. در واقع با توجه به ابعاد و وزن یخچال، انتقال آن به مرکز تعمیرات امری محال به نظر رسیده و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی  امکان تعمیر یخچال در محل را فراهم کرده و به این ترتیب، تکنسین ها را به منزل کاربران اعزام می نماید. تعمیرکاران اعزامی، از بین زبده ترین تکنسین های حوزه تعمیر یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را دارا می باشند. کادر فنی تعمیرات یخچال در تهران به شما این اطمینان را می دهند که محصول مورد نظرتان را به بهترین شکل ترمیم نمایند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *