شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

راهنمای کاربردی خرید ماشین ظرفشویی

کمپانی ال جی به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع لوازم خانگی شناخته شده است. این کمپانی در سالهای اخیر، تولید و عرضه انواع ماشین ظرفشویی را نیز به فهرست فعالیت های خود افزوده و در این عرصه موفق عمل نموده است. خرید ظرفشویی و انتخاب بهترین مدل از بین انواع متنوع این محصول، فرایند پیچیده ای است که نیاز به اطلاعات بالایی دارد. شما باید با انواع مدل های این دستگاه آشنا باشید و بر اساس بودجه و نیاز خود، مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید. با توجه به قیمت بالای ماشین ظرفشویی، بدیهی است که انتخاب اشتباه منجر به هدر رفت بودجه شما می شود. لذا لازم است که پیش از اقدام به خرید ماشین ظرفشویی، در مورد این محصول اطلاعات کاملی داشته باشید. با توجه به اهمیت این مساله، مطلب امروز ال جی زون را به ارائه راهنمای کامل خرید ظرفشویی اختصاص داده ایم. نکات و موارد مطرح شده به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و خریدی آگاهانه و به صرفه را تجربه کنید.

خرید ظرفشویی

انواع ظرفشویی ال جی

یکی از مهم ترین نکاتی که برای خرید ظرفشویی ال جی باید به آن توجه کنید، اطلاع از انواع مدل های این محصول است. ال جی تنوع محصول بسیار بالایی در این حوزه دارد و مدل های مختلف ماشین ظرفشویی را تولید و عرضه نموده است. بر اساس کاربری و قابلیت هایی که از این دستگاه مد نظر دارید، می توانید یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری نمایید. انواع ظرفشویی lg شامل موارد زیر می باشند:

ماشین ظرفشویی توکار

ماشین ظرفشویی توکار یکی از انواع لوکس این دستگاه است که در دیوار کار گذاشته می شود. این مدل فضای کمی را اشغال می کند و برای آشپزخانه های مدرن و پیشرفته بسیار مناسب است. ظرفشویی های تو کار ال جی یکی از پر طرفدار ترین انواع محصول هستند که به علت زیبایی و فضای می که اشغال می کنند، از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار می باشند.

ماشین ظرفشویی رومیزی

ظرفشویی رو میزی lg یکی از مدل های پر طرفدار این محصول است که روی کابینت و نزدیک سینک ظرفشویی در آشپزخانه قرار داده می ‌شود و جابجا کردن آن بسیار راحت می باشد. این مدل بیشتر مناسب یک خانواده کوچک و کم جمعیت است و ظرفیت پایینی دارد. اگر قصد خرید ظرفشویی از نوع ارزان و پر کاربرد دارید، مدل رومیزی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ماشین ظرفشویی ایستاده

پر طرفدار ترین نوع ظرفشویی، مدل ایستاده است. در راهنمای خرید ظرفشویی، مدل ایستاده به عنوان مناسب ترین نوع ماشین ظرفشویی برای خانواده های پر جمعیت معرفی می شود. هنگام خرید محصول بهتر است انواعی را انتخاب کنید که قابلیت شست ‌و شوی نصف ظرفیت را دارند. این بدان معناست که با پر کردن نصف ظرفیت ماشین، ظرف‌ها با مصرف آب و شوینده کمتری شسته خواهند شد.

نکات مهم خرید ظرفشویی

پیش از خرید ظرفشویی ، بهتر است این نکات را مورد توجه قرار دهید:

فیلتر آب

لکه های روی ظروف، جزء رایج ترین مشکلاتی است که کاربران به تکنسین های تعمیر ظرفشویی در نمایندگی ال جی گزارش می دهند. دلیل این مسئله آب های فیلتر نشده ای است که در خانه ها وجود دارد و کمی کیفیت شست و شوی ظرف ها را پایین می آورد. بنابراین یکی از مهم ترین نکات و معیارهای خرید ظرفشویی ، وجود سیستم فیلترینگ در دستگاه است. این سیستم لکه ها را از بین برده و موجب افزایش سرعت پاک شدن چربی از روی ظروف می گردد.

تعداد سبدها

دومین معیار خرید ظرفشویی ، تعداد سبد های موجود در دستگاه است. مدل هایی که تعداد سبد کم تری دارند، برای برخی از ظروف مثل قاشق و چنگال جا ندارند. هرچه تعداد سبدهای دستگاه بیشتر باشد، چیدن ظروف در دستگاه راحت تر بوده و کاربری آن راحت تر می باشد.

قابلیت ضد عفونی

برخی مدل های ظرفشویی، فاقد سیستم ضد عفونی کننده هستند و کاربران را ناچار می کنند که در هر شستشو، از مواد آنتی باکتریال استفاده کنند. مدل های جدید تر ظرفشویی ال جی به تکنولوژی های نوین و پیشرفته ضد عفونی کننده مجهز شده اند و کار شما را برای تمیز کردن فضای دستگاه راحت تر می کنند. در هنگام خرید ظرفشویی حتما به این ویژگی دقت کنید.

براق کننده

سیستم براق کننده یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین تکنولوژی هایی است که در ماشین ظرفشویی به کار برده شده است. این سیستم به گونه ای طراحی شده که وقتی ظروف شسته می شوند، یک مایع براق کننده روی ظروف تمیز ریخته می شود تا تمیزی آن ها با براق شدن بیشتر به چشم بیاید. این مسئله باعث می شود ظروف شما سر میز شام و نهار حسابی بدرخشند و حس خوبی را منتقل کنند. توجه به این نکته پیش از خرید ظرفشویی ، به شما کمک می کند که شاهد شست و شوی بهتر و تمیز تر ظروف خود باشید.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی ، یکی از مراکز مجاز و معتبر برای ارائه ی خدمات مربوط به محصولات این شرکت می باشد. این مرکز با هدف ارائه ی سرویس های متنوعی در زمینه ی فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش کلیه ی تولیدات کمپانی ال جی راه اندازی شده است. بخش های مختلف این نمایندگی، ضمن بهره گیری از تجربه و تخصص مثال زدنی کارکنان خبره ی خود، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه می دهند. واحد فروش و تعمیرات ال جی ، با ارائه خدماتی متمایز به کاربران، در جلب رضایت این عزیزان موفق عمل کرده است. شما کاربران محترم می توانید برای خرید و یا تعمیر انواع مدل های لوازم خانگی، موبایل، تبلت، لپ تاپ و … این برند، می توانید به نمایندگی رسمی ال جی مراجعه نمایید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
5/5(1 امتیاز)