شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

سریع خالی شدن باتری مک بوک

سریع خالی شدن باتری مک بوک همیشه این سوال را در ذهن کاربران ایجاد می کند که چرا  باتری مک بوک سریع خالی می شود یا دقیقا چه مشکلی وجود دارد که باتری چنین دستگاه قدرتمندی نمی تواند شارژ و انرژی مورد نیاز را ذخیره کند. کاربران معمولا وقتی هزینه بیشتری برای خرید یک محصول پرداخت می کنند، انتظار ندارند یا بهتر است بگوییم کمتر انتظار دارند تا با اینگونه مشکلات روبه رو شوند. با این حال این مشکل، یکی از موضوعاتی است که کاربران را در شرایط مختلف درگیر خود کرده است. به همین دلیل مفید دیدیم که درباره آن گفت و گو کنیم.  در ادامه این بحث تلاش می کنیم به تعدادی از دلایلی که باعث می شود باتری مک بوک سریع خالی شود، اشاره کنیم. همراه ا باشید.

سریع خالی شدن باتری مک بوک

چک کردن برنامه ها برای رفع مشکل سریع خالی شدن باتری مک بوک

چک کردن برنامه ها می تواند در رفع مشکل سریع خالی شدن باتری مک بوک موثر باشد. اگر کِرسِر را روی آیکون باتری در OS X ببرید، لیستی از برنامه هایی که در حال استفاده از توان باتری هستند، مشاهده خواهید کرد. همیشه این امکان وجود دارد که برنامه هایی در این بخش باشند که به صورت دائمی در حال استفاده کردن از انرژی باتری هستند، حتی iTunes هم می تواند در این موضوع نقش داشته باشد؛ با خارج کردن برنامه های اضافه از حافظه (بستن آن) می توانید از هدر رفت شارژ باتری جلوگیری کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید، توجه به سلامت و سرعت دشارژ باتری در خرید مک بوک دست دوم از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه دستگاهی که قصد خرید آن را دارید در تست های معمول موفق نبود، بهتر است آن را نخرید. 

ریست کردن SMC

منظور از SMC، System Management Controller است. ریست کردن  SMC می تواند مشکل سریع خالی شدن باتری مک بوک را حل کند. اجرای این ریست خصوصا زمانی که یک آپدیت مخصوص SMC را انجام داده اید، بسیار ضروری است. بر روی Apple Menu رفته و مک بوک را شات داون کنید. کابل برق را وصل کرده و سپس کلیدهای Shift (سمت چپ) را به همراه کلیدهای Control ،Option و Power پیدا کرده و در یک زمان آنها را با هم بگیرید و رها کنید. منتظر باشید تا سیستم خاموش شود، سپس آن را مجددا روشن کنید.

حل مشکل خالی شدن باتری مک بوک

این مطلب را از دست ندهید: دلیل بون نشدن مک بوک چیست؟

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل درگاهی امن و ایمن است که تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات اپل را مورد بررسی قرار می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل خدمات شایسته و با کیفیت به همه کاربران ایرانی اپل ارائه می دهد. همه ما می دانیم که تمامی محصولات اپل دارای ساختاری منحصر و استثنایی هستند. به همین دلیل باید برای خرید و فروش و اجرای تعمیرات آنها وسواس بسیاری داشته باشیم. در نمایندگی رسمی اپل در بخش فروش می توانید از سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی قبل از خرید در مورد محصولات انحصاری اپل و توضیحات تکمیلی درباره شرایط استفاده از یک آیفون، آیپد و … در ایران استفاده کنید.

در بخش تعمیراتی نیز امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی برای کاربران در نظر گرفته شده است که هر سطحی از تقاضا و نیاز را پاسخ می گوید. با استفاده از امکانات و امتیازات ویژه نمایندگی انحصاری اپل هیچ کاربری از کاربران اپل در ایران بدون حل مشکل خود از نمایندگی رسمی اپل خارج نمی شود، زیرا بهترین و به روز ترین امکانات و تسهیلات برای کاربران اپل در این نمایندگی فراهم است.برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *