شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی

ساخت نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی یکی از اقداماتیه که کمپانی ال جی در مسیر کاری خودش قرار داده. ایده ترکیب اجزای مختلف یک گوشی هوشمند با نمایشگر تب جدیدیه که خیلی از شرکت های سازنده گوشی های موبایل درگیر اون هستن و حالا نوبت کمپانی الجیه که یه همچین نمایشگری رو تولید کنه. تولیدکنندگان گوشی هر روز اجزای بیشتری از گوشی ها رو با نمایشگر ادغام میکنن که همین عامل منجر به کاهش ضامت گوشی و افزایش ظرافت و زیبایی گوشی ها شده. نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی یکی از جدیدترین ایده‌هاست که این کمپانی مطرح کرده. پیش تر ها شاهد ادغام صفحه لمسی با نمایشگر، ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر، جای دادن دوربین درون نمایشگر و ساخت نمایشگرهای پانچ شده و همچنین نمایشگرهای خمیده و بلندگوهای درون نمایشگر بودیم؛ اما حالا نوبت به نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی رسیده. هرچند ال جی شدیدا از طرح ابداعی خودش دفاع میکنه و داره کارهای زیادی روی اون انجام میده، اما بعیده که شاهد استفاده از نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی در فبلت V50 که در ماه می عرضه میشه، باشیم و ظاهرا LG V50 ThinQ 5G هم به دلیل آنتن‌های پرشمار 5G یه فبلت با ضخامت نه چندان کم باشه.

نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی

عیب نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی

تنها ایراد و عیب نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی، افزایش قیمت نمایشگره. با توجه به این موضوع که همین حالا هم نمایشگرهای ساده قیمت نجومی دارن،‌ پس وای به حال نمایشگرهایی که اجزای دیگه ای مثل سنسور اثر انگشت و آنتن 5G  هم داشته باشن. اما خب واقعیت اینه که این ایراد خیلی هم به جا نیست و نمیتونیم اونو یه عیب ذاتی بدونیم؛ چون اگه کاربر از گوشی خودش خوب مراقبت کنه، نه تنها مجبور نمیشه هزینه‌های گزافی برای تعمیر پرداخت کنه، بلکه تماما از ظرافت و سبک بودن گوشی خودش هم میتونه لذت ببره.

مزایای نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی

با ادغام اجزای مختلف با نمایشگر، فضای داخلی گوشی کمتر اشغال میشه و میشه بخش‌ های دیگه ای رو توی نمایشگر جای داد یا از باتری ‌های بزرگتری استفاده کرد. نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی برای رسیدن به همین اهداف وارد فاز تولید شده اند. مهندسان ال جی در طراحی این نمایشگر، صفحات نازک آنتن 5G گوشی رو به پشت نمایشگر چسباندند. در حالی که هم اکنون گوشی‌ های 5G به 30 آنتن برای اتصال به این شبکه نیاز دارن و این تعداد آنتن منجر به افزایش ضخامت گوشی میشه. اما ساخت نمایشگر ادغام شده با آنتن 5G ال جی اگه باعث بهبود پوشش دریافتی امواج بشه، میتونه راهی کاربردی برای اشغال فضای کمتری از داخل گوشی باشه. این درحالیه که الجی اعلام کرده میتونه صفحات آنتن 5G رو پشت گوشی هم نصب کنه تا با این روش سطح صفحات آنتن افزایش پیدا کنه و دنبال اون گیرندگی گوشی نیز بهبود پیدا کنه.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی درگاهی امن و ایمنه که همه محصولات ال جی رو حمایت و پشتیبانی میکنه. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ال جی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و مفیدی رو در اختیار کاربرای تهرانی و شهرستانی قرار میده. هر کاربر میتونه بنا بر شرایط اختصاصی خودش از یکی از پکیج های موجود استفاده کنه. در نمایندگی رسمی ال جی همیشه تلاش می کنیم که رضایت کاربران و مشتریان عزیز از هر جهت تامین بشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

[us_carousel columns=”3″ items_quantity=”6″ items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته