شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک مجموعه ای تخخصی است که فقط در حوزه تلویزیون های پاناسونیک خدمات ارائه می دهد. این نمایندگی با همکاری و نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و خدماتی متنوع و کاربردی در حوزه فروش و تعمیرات در اختیار کاربرانش قرار می دهد. نمایندگی تلویزیون پاناسونیک تمام مدل های تلویزیون پاناسونیک را در فروشگاه خود دارد. همچنین در تعمیرگاه خود هم تمام مدل های تلویزیون پاناسونیک را تعمیر می کند. ما می دانیم که در شرایط اقتصادی کنونی، نه تنها خرید یک دستگاه تلویزیون نو، بلکه تعمیر تلویزیون هم کار سختی است که هزینه های زیادی را به کاربر تحمیل می کند و کاربر ناگزیر از پذیرش آن ها است. به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که در نمایندگی تلویزیون panasonic شرایطی را فراهم کنیم که تمام کاربران بتوانند با استفاده از این شرایط خدمات خوب و با کیفیتی را در حوزه فروش و تعمیرات دریافت کنند. این نمایندگی دغدغه حال حاضر مشتری ها و کاربران را به خوبی درک کرده و همه هم و غم خودش رو به کار گرفته تا بتواند از این دغدغه کم کرده و به کاربران کمک کند.

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

بعد از فروش، این خدمات پس از فروش و تعمیرات است که پر رنگ می شود. تعمیرگاه تلویزیون در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک به تجهیزات و ابزارآلات مدرن و پیشرفته مجهز است و تمام مشکلات نرم افزای و سخت افزاری تلویزیون های پاناسونیک را شناسایی و رفع می کند. واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک برای تامین رفاه بیشتر مشتریان خدمات تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل را هم راه اندازی کرده است. به این ترتیب مشتری دیگر مجبور نیست دستگاه خود را به تعمیرگاه بیاورد و این تکنسین است که همراه با ابزار و تجهیزات لازم به محل مورد نظر مراجعه می کند. تعمیرکاران در واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با استفاده از ابزار و تجهیزات برتر تعمیر و ترمیم، به راحتی ایراد دستگاه را ریشه یابی کرده و بعد مسیر تعمیر، ترمیم و تعویض را انتخاب و عملی می کنند. در واحد تعمیرات نمایندگی تلویزیون پاناسونیک هر تعمیرگاه مخصوص تعمیر بخشی از این دستگاه است. همه سرویس ها به صورت حرفه ای و تخصصی ارائه می شوند. ضمانت نامه معتبر و کتبی هم برای اطمینان از کیفیت تعمیرات به کاربر ارائه می شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

  • عیب یابی برد دیتا تلویزیون پاناسونیک
  • تعمیر ورودی و خروجی صدا و تصویر تلویزیون
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی صدار
  • عیب یابی اسپیکر و بلندگوها (عیب یابی خش خش صدا) تلویزیون پاناسونیک در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک
  • تعمیر برد اینورتر INVERTER در نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک
  • عیب یابی و تعمیر مادربرد تلویزیون پاناسونیک
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی DVI تلویزیون پاناسونیک
  • تعمیر پرش تصویر تلویزیون
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی RGB تلویزیون پاناسونیک
  • عیب یابی بخش ورودی و خروجی HDMI تلویزیون پاناسونیک
  • تعمير گيرنده ديجيتال در مدار تلویزیون پاناسونیک
  • تعمير قطعات SMD الکترونیک مدارات تلویزیون پاناسونیک
  • تعمير چیپ ها و آی سی های اصلی تشکیل دهنده برد تلویزیون در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک
  • عیب یابی شاسی تلویزیون پاناسونیک
  • رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

خدمات فروش نمایندگی تلویزیون پاناسونیک

فروش یکی از مهمترین بخش ها و حوزه هایی است که نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در آن سرمایه گذاری های کلانی انجام داده است. اگر فروش انجام نشود، خدمات پس از فروش هم انجام نمی شود و در نتیجه حیات نمایندگی تقریبا از بین می رود. برای همین هم باید برای حوزه فروش برنامه ریزی های خوبی انجام شود تا قدرت خرید کاربر حفظ شده و بتواند خرید داشته باشد و بعد از آن هم به دنبال خدمات پس از فروش بیاید. نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در بخش فروش این کار را صورت داده است.

خدمات و تسهیلات بسیاری را تدارک دیده که کاربر به کمک آنها  می تواند خرید مطمئن و خوبی را تجربه کند و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی هم بهره ببرد. در این نمایندگی همه اصول و قوانین برای خدمات رسانی صحیح رعایت می شود. به همین دلیل است که به راحتی بهترین خدمات پس از فروش اصل و شرکتی را در اختیار کاربران قرار می دهیم. خرید از این نمایندگی مساوی است با بهره مندی از خدماتی متمایز و منحصر به فرد. خریدی متمایز و بی نظیر که رضایت کاربر را از هر لحاظ تامین می کند.

4.7/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *