شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

با نکات ایمنی استفاده از پکیج بیشتر آشنا شوید

با رسیدن پاییز و کاهش تدریجی دمای هوا، بخش گرمایش محیط پکیج ها مجددا فعال می شوند و کاربران از آن استفاده می کنند. نصب، راه اندازی و استفاده از این محصول باید با در نظر گرفتن برخی نکات انجام شده و به این ترتیب، ایمنی کاربران تامین گردد. بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی استفاده از پکیج ، مشکلاتی در روند کار این دستگاه ایجاد شده و حتی ممکن است کاربران با خطراتی مواجه گردند. این در حالی است که با رعایت کردن تنها چند نکته ساده، هم کاربری سیستم پکیج افزایش پیدا می کند و هم می توانید با اطمینان خاطر بیشتری از این سیستم استفاده نمایید. با توجه به اهمیت این موضوع، مطلب امروز ال جی زون را به بررسی نکات ایمنی در هنگام استفاده از پکیج اختصاص داده ایم. برای آشنایی با نکات ایمنی استفاده از پکیج ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نکات ایمنی استفاده از پکیج

مهم ترین نکات ایمنی استفاده از پکیج

به عنوان بخشی از مهم ترین نکات ایمنی استفاده از پکیج ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج های دیواری باید در ارتفاع حداقل 120 سانتی متری از کف نصب شوند و از دیوار یا کابینت مجاور حداقل 15 سانتی متر فاصله داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی در عملکرد این سیستم ایجاد شود.
  • کارشناسان تعمیرات پکیج به کاربران توصیه می کنند که به هیچ عنوان پکیج را در بالای دستگاه های گرمازا مانند اجاق گاز نصب نکنند. لازم است بدانید که حداقل فاصله افقی پکیج از محصولاتی همچون اجاق گاز، 40 سانتی متر است.
  • پکیج را در محیط های کم عرض نصب نکنید؛ به عبارت بهتر، پکیج ال جی باید حداقل یک متر از دیوار روبرو فاصله داشته باشد.
  • دودکش پکیج باید حداقل 50 سانتی متر از مواد و اشیاء قابل احتراق موجود در آشپزخانه فاصله داشته باشد؛ این مواد شامل انواع شوینده، پارچه، پرده و … می گردد.
  • کارشناسان تعمیر پکیج در واحد تعمیرات ال جی همواره روی این نکته تاکید دارند که این دستگاه در محلی نصب شود که پریز برق، سیم اتصال زمین و کف شوی فاضلاب در نزدیکی آن قرار داشته باشد.
  • به هیچ عنوان پکیج lg را در محیط هایی مثل حمام، رختکن، توالت، محوطه های سونا و جکوزی، اتاق خواب و فضاهای بدون هواکش نصب نکنید. پکیج باید در شرایط تهویه ای مناسب نصب شود.
  • یکی از مهم ترین نکات ایمنی استفاده از پکیج ، مربوط به محل نصب این محصول است. پکیج باید در یک محیط سر پوشیده نصب شود و تا حد امکان، به محل های مصرف آب گرم نزدیک باشد.
  • بر اساس مقررات ملی ساختمان، نصب وسایل گازسوز مانند آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری در واحد های کمتر از 60 متر مربع ممنوع می باشد؛ این قانون تنها در شرایطی نقض می شود که هوای مورد نیاز جهت احتراق گاز مصرفی پکیج، از طریق دریچه دایمی که مستقیما با هوای آزاد در ارتباط باشد تامین گردد.
  • به عنوان یکی دیگر از مهم ترین نکات ایمنی استفاده از پکیج ، باید به این نکته اشاره کنیم که نصب و راه اندازی این دستگاه باید حتما توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گردد. در غیر این صورت ممکن است مراحل نصب اشتباه انجام شده و علاوه بر بروز مشکلات عملکردی، خطراتی برای کاربران ایجاد گردد. گفتنی است متخصصین ما در نمایندگی رسمی ال جی، ضمن برخورداری از مهارت لازم برای این منظور، نصب و راه اندازی انواع پکیج را به حرفه ای ترین شکل انجام می دهند.
  • اگر قطر دودکش ساختمانی که محل نصب پکیج است، کمتر از 15 سانتی متر بوده و یا فاصله افقی دودکش تا پشت بام کمتر از 4 متر باشد، باید حتما ازپکیج های فن دار در آن ساختمان استفاده شود.
  • طول افقی دودکش پکیج به هیچ عنوان نباید بیشتر از 20 سانتیمتر باشد و شیب آن نیز باید مثبت به سمت بالا باشد.
  • بهترین محل برای نصب پکیج ال جی، خارج از ساختمان و در داخل بالکن ها می باشد.
  • یکی از نکات ایمنی استفاده از پکیج که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد، کنترل فنی و سرویس دوره ای این دستگاه است. توجه داشته باشید که این فرایند نیز باید توسط متخصصین حوزه تعمیر تهویه مطبوع انجام گردد.
  • بد نیست در هنگام استفاده از پکیج، به این نکته هم توجه کنید که شعله های آبی رنگ نشانگر عملکرد صحیح سیستم بوده و زرد شدن شعله ها نشان دهنده اشکال در سیستم است.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج ، عاملیت رسمی فروش و تعمیرات انواع مدل های لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر و لپ تاپ، گوشی و تبلت، دوربین، تجهیزات جانبی و … کمپانی lg در سطح استان البرز محسوب می گردد. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی را به کاربران ارائه نموده است. عرضه ی جدیدترین تولیدات ال جی  به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی ال جی در کرج، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی رسمی ال جی بهره مند شده و نیازی به مراجعه حضوری به شعبه تهران نداشته باشید.

[us_carousel taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″]
5/5(1 امتیاز)