شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

جدیدترین ویدیو پروژکتور لنوو رونمایی شد

ویدیو پروژکتور لنوو که جدیدترین محصول این شرکت میباشد در چند روز گذشته در کنفرانس Ignite رونمایی شد. بنابر ادعای کمپانی لنوو این محصول آینده کنفرانس‌های ویدیویی را متحول خواهد کرد. این ویدیو پروژکتور تحت عنوان «ThinkSmart Hub 500» معرفی گردید.

این دستگاه در واقع یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر لمسی ۱۱٫۶ اینچی است. ویدیو پروژکتور ThinkSmart Hub 500 در همکاری با مایکروسافت طراحی و ساخته شده است. جهت راه‌اندازی و استفاده سریع و آسان از این دستگاه نسخه تجاری اسکایپ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های جدیدترین ویدیو پروژکتور لنوو

از مهمترین خصوصیات ویدیو پروژکتور لنوو میتوان به میکروفون‌های ۳۶۰ درجه آن اشاره کرد. این میکروفون‌ها مجهز به فناوری Dolby Audio Premium میباشند. همچنین این دستگاه از یک پایه گردان برخوردار میباشد که سهولت در استفاده از آن را افزایش میبخشد. ThinkSmart Hub 500 نیاز به اتصال لپ‌تاپ و استفاده از انواع کابل‌ها برای برگزاری یک جلسه کاری را نخواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های ویدیو پروژکتور لنوو پشتیبانی از نسخه مخصوص ویندوز ۱۰ میباشد. این بدان معناست که این محصول از اینترنت اشیا بنام «Windows 10 IoT Enterprise» استفاده کرده و برای برقراری تماس از طریق پلتفرم اسکایپ بهینه سازی شده است. در این کنفرانس زمان عرضه این ویدیو پروژکتور سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ عنوان شد. پس از عرضه رسمی این محصول از برخی از صاحبان کسب و کار و مدیران صنایع برای تست قابلیت‌های محصول جدید لنوو دعوت به عمل می‌آید.

لینک‌های مفید

مرکز تعمیر پروژکتور ایسوس / مرکز تعمیر پروژکتور سونی / مرکز تعمیر پروژکتور دل / مرکز تعمیر پروژکتور پاناسونیک / مرکز تعمیر پروژکتور ایسر / مرکز تعمیر پروژکتور شارپ / مرکز تعمیر پروژکتور کانن / مرکز تعمیر پروژکتور زیراکس / مرکز تعمیر پروژکتور فوجیتسو / تعمیرات پروژکتور ایسوس / تعمیرات پروژکتور  سونی / تعمیرات پروژکتور دل / تعمیرات پروژکتور پاناسونیک / تعمیرات پروژکتور ایسر / تعمیرات پروژکتور شارپ / تعمیرات پروژکتور کانن  / تعمیرات پروژکتور  زیراکس / تعمیرات  پروژکتور فوجیتسو   / تعمیرات پروژکتور ال جی

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

 ویدیو پروژکتورها با ابعاد و قدرت متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند. این امر بدلیل تفاوت در کاربردی است که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. بعبارت دیگر بسته به مکانی که قرار است ویدیو پروژکتور در آن نصب و راه‌اندازی شود، قدرت و ابعاد آن نیز متفاوت خواهد بود. با همین معیار، می‌توان تعمیرات پروژکتور لنوو را نیز در واحدهای گوناگون دسته‌بندی کرد.

به همین‌ سبب در نمایندگی لنوو پارت‌های متعددی جهت تعمیرات پروژکتور لنوو وجود دارد. در این مرکز پروژکتور معیوب پس از شناسایی اختلال ؛ جهت اعمال اقدامات مورد نیاز به بخش مرتبط تحویل داده می‌شود. برای اطلاع از دیگر واحدهای تعمیرات لنوو به بخش زیر رجوع کنید.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.

امتیاز شما به این نوشته