شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ویروس یابی در لپتاپ لنوو چگونه انجام می شود؟

ویروس یابی در لپتاپ لنوو چگونه انجام می شود؟ و از چه راه هایی می توان ویروس ها را در لپ تاپ لنوو تشخیص داد؟ پاسخ این سوالات می تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که ویروس ها عامل آن هستند، کمک کند. همه ما به خوبی می دانیم که ویروس ها و بد افزار ها وقتی به جان سیستم های رایانه ای بیفتند، می توانند منجر به پیدایش اختلالات و ایرادات شدیدی در دستگاه شوند. به همین دلیل است که شناخت آنها سبب می شود تا کاربر بتواند کمک بزرگی به دستگاه خود کند و به موقع دست به کار شود تا این ویروس ها را از بین ببرد و نفس تازه ای به دستگاه بدهد. در ادامه همراه ما باشید تا درباره این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید.

ویروس یابی در لپ تاپ لنوو

روش های ویروس یابی در لپتاپ لنوو

سیستم های کامپیوتری وقتی ویروسی می شوند، مانند انسان در عملکرد روزانه شان با اختلال مواجه می شوند. همانطور که سیستم ایمنی بدن هنگام بیماری علائمی از خود نشان می‌دهد، سیستم های کامپیوتری از جمله لپتاپ لنوو هم موقع ویروسی شدن یا داشتن نرم‌افزاری مخرب، نشانه‌هایی بروز می‌دهند. این علائم همیشه نشانه وجود ویروس نیست، اما اگر به آنها برخورد کردید، بهتر است با انتخاب یک آنتی ویروس مناسب و اسکن دستگاه، از سلامت  سیستم عامل ویندوز آگاهی پیدا کنید. در ادامه توجه شما را به روش های ویروس یابی در لپتاپ لنوو جلب می کنیم.

این مقاله را از دست ندهید: چرا لپ تاپ لنوو داغ می کند؟

اختلال در عملکرد مرورگر

اگر پنجره های پاپ آپ را در لپ تاپ خود و در مرورگر خود مشاهده می کنید، حتی زمانی که مرورگر شما باز نیست، جا دارد که به ویروسی شدن دستگاه خود شک کنید و برای ویروس یابی در لپتاپ لنوو وارد عمل شوید. همچنین اگر به طور ناگهانی ابزارهایی به نوار ابزار مرورگر شما اضافه می شوند، احتمال این وجود دارد که ویروس ها در سیستم شما در حال خرابکاری باشند. اگر موتور جستجو به طور ناگهانی تغییر می کند یا نتایج جستجو در گوگل غیرعادی به نظر می رسد ، شک نکنید که دستگاه شما ویروسی شده است و باید عملیات ویروس یابی در لپتاپ لنوو را آغاز کنید.

غیر فعال شدن آنتی ویروس

بعضی از نرم افزارهای مخرب نرم افزار آنتی ویروس دستگاه را غیرفعال می کنند. این ویروس ها حتی می توانند در روال آپدیت شدن آنتی ویروس اختلال ایجاد کنند. غیر فعال شدن آنتی ویروس می تواند ویروس یابی در لپتاپ لنوو را  ساده کند.

کندی سیستم لپ تاپ لنوو

ویروس ها در کندی سیستم لپ تاپ لنوو موثر خواهند بود. در مسیر ویروس یابی در لپتاپ لنوو توجه به سرعت پردازش سیستم می تواند عامل تشخیصی مهمی باشد. اگر تمام سخت افزار های دستگاه به درستی کار می کنند و هنوز سیستم پردازش لپ تاپ شما کند است، باید به ویروس های مخرب مظنون شوید. ویروس ها می توانند برنامه های کاربردی و سرویس هایی را که اجرا می شوند، در پس زمینه خراب کنند و تاثیرات فوق العاده مخربی بر عملکرد کلی لپ تاپ لنوو داشته باشند. در این شرایط باید برای تعمیر لپ تاپ لنوو خود اقدام کنید تا  موارد نرم ازفرای لازم روی آن اجرا شود. 

نمایندگی رسمی لنوو

نمایندگی رسمی لنوو در حوزه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیرات Lenovo به کمک مرکز سخت افزار ایران خدمات رسانی می کند. در این نمایندگی رسمی در کنار ارائه خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، امکانات و تسهیلاتی منحصر به فرد و استثنایی نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد تا صفر تا صد نیاز های آنها در بخش تعمیر و فروش برآورده شود. در نمایندگی مرکزی لنوو رعایت اصل مشتری مداری مهمترین اصل و سرلوحه همه امور و فعالیت های مرکز است. هر کاربر در نمایندگی رسمی لنوو می تواند به کمک سرویس مشاوره ای رایگان و تخصصی، درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورد و آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کند و با توجه به شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کند. در بخش تعمیرات هم امکانات و تسهیلات بسیار ایده آلی برای کاربران در نظر گفته شده است که تامین کننده تمام نیازهای آنها خواهد بود. تمامی این سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره  لنوو و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *