شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چرا پکیج صدا میده؟

پکیج در کنار تمام مزایایی که برای کاربرها فراهم کرده، گاها مشکلاتی هم داره که کاربرا رو توی دردسر میندازه. یکی از ایراد های این دستگاه که خیلی هم آزار دهنده س و میتونه آرامش کاربرا رو به هم بزنه، سر و صدا های غیر معمول اونه. در این حالت، معمولا صداهایی شبیه به تق تق از پکیج شنیده میشه و دلیلش هم برای کاربر مشخص نیست. ما توی این مطلب می خوایم در مورد دلایل صدا دادن پکیج باهاتون صحبت کنیم و اطلاعاتی رو در مورد روش های کاربردی رفع این مشکل به شما عزیزان ارائه بدیم. ضمن این که همکارای ما در واحد تعمیرات پکیج نمایندگی سامسونگ، آمادگی اینو دارن که با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، مشکل رو برطرف کنن و پکیج شما رو به حالت عادی برگردونن.

صدا دادن پکیج

دلایل صدا دادن پکیج

برای تشخیص دادن دلایل صدا دادن پکیج ، باید به چندتا نکنه توجه بشه و چند مورد خیلی مهم، بررسی بشن. وجود مشکل در هر کردوم از مواردی که در ادامه بهشون اشاره می کنیم، می تونه باعث بروز این ایراد در سیستم پکیج بشه. این موارد عبارتند از:

فشار آب ورودی

فشار آبی که وارد پکیج میشه، روی عملکردش خیلی تاثیر میذاره. به خصوص اگه فشار آب گرم کم باشه، شعله بالا میره و به دنبال اون، پکیج تون سر و صدا می کنه.

سرد بودن بیش از حد آب ورودی

یکی دیگه از دلایل صدا دادن پکیج سامسونگ، سرد بودن بیش از حد آب ورودی دستگاهه. به خصوص اگه پکیج تون توی زمستون سر و صدا می کنه، باید آب ورودی رو بررسی کنین و مطمئن بشین که خیلی سرد نیست. گاهی آب با شدت سرمای زیاد وارد دستگاه میشه و به دلیل گرم بودن محیط داخلی پکیج، باعث نوسانات دمایی و سر و صدای تق تق مانند توی اون میشه.

پرشر سوئیچ آب

خرابی پرشر سوئیچ آب پکیج، یکی از اون مواردیه که به ندرت ممکنه باعث ایجاد سر و صدا توی این دستگاه بشه. ولی اگه این اتفاق بیفته و مسیر ورودی آب به خوبی باز نشه، این مسیر تنگ میشه و باعث میشه که دستگاه صدا بده.

رسوب گرفتن مبدل ها

سیستم پکیج دارای یه بخشی به اسم مبدل هست که آب از داخل اون عبور میکنه. صرف نظر از این که پکیج مورد استفاده ی شما از نوع تک مبدله هست یا دو مبدله، اگه این قطعه رسوب بگیره، مسیر عبور آب مسدود میشه و همین مساله، باعث صدا دادن پکیج میشه.

خراب شدن شیر اطمینان

یکی از قابلیت های پکیج اینه که باید به صورت خودکار و اتوماتیک هواگیری بشه. شیر اطمینان این فرایند رو انجام میده و کمک می کنه که هوای اضافی در پکیج تخلیه بشه. حالا اگه این شیر خراب باشه و هوا به رادیاتور ها منتقل بشه، صداهایی از پکیج شنیده میشه که قبلا وجود نداشتن.

لوله کشی نا مناسب رادیاتورها

کارشناس های تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ معتقدن که اصلی ترین دلیل صدا دادن پکیج ، لوله کشی نامناسب این دستگاهه. تجربه نشون داده که اگه لوله های پکیج، قطر و ضخامت لازم رو نداشته باشن، یا مسیر لوله کشی درست نباشه، باعث میشه که پکیج تحت فشار قرار بگیره. در ضمن لوله ها امکان انبساط و انقباض هم ندارن و صدا تولید می کنن. اتفاقا این صدا اغلب به شکل تق تق هست و به نظر می رسه از پکیج باشه؛ غافل از این که لوله کشی گرمایشی مشکل داره و باید اصلاح بشه. کاهش تعداد رادیاتورها یا عایق کردن لوله ها می تونه به برطرف شدن صداها کمک کنه.

رفع صدای پکیج

حالا که با دلایل صدا دادن پکیج آشنا شدین، لازمه که در مورد روش های برطرف کردن این مشکل هم اطلاعاتی داشته باشین. اگه صدا دادن دستگاه ناشی از گرم یا سرد بودن آب ورودی باشه، باید دمای آب رو به حد تعادل برسونین و یا فشار آب رو کنترل کنین. تو شرایطی که ایراد از قطعاتی مثل پمپ، پرشر یا شیر تخلیه باشه، با تعمیر یا تعویض این قطعات، میشه مساله رو حل کرد. نکته ای که باید بهش توجه کنین اینه که تشخیص دقیق دلیل صدا دادن پکیج سامسونگ اصلا کار راحتی نیست و حتی بعضی از تعمیرکارها هم نمی تونن درست تشخیص بدن. از طرفی اگه اشتباهی در روند عیب یابی و تعمیر این دستگاه به وجود بیاد، ممکنه دستگاه آسیب ببینه و هزینه ی تعمیراتش چند برابر بشه. به همین خاطر توصیه می کنیم برای تعمیر بی نقص و درست پکیج تون حتما از تکنسین های مجرب و کار بلد ما در نمایندگی رسمی سامسونگ کمک بگیرین. ضمن اینکه این مرکز، خدمات تعمیر پکیج در محل رو هم به شما کاربرای عزیز ارائه میده.

خرابی پمپ

اگه دلیل صدا دادن پکیج Samsung ، خرابی پمپ این دستگاه باشه، صدا ها به شکل ضربه هستن. در حالی که وقتی پمپ کار میکنه اما داره دچار مشکل میشه، صدای پکیج به صورت یک صدای خفیف تق مانند به گوش میرسه. با تعمیر یا تعویض پمپ توی این شرایط، می تونین مشکل رو برطرف کنین.

نمایندگی رسمی سامسونگ

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت شما مشتری های عزیز، نمایندگی رسمی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده. انواع محصولات کمپانی samsung از جمله لوازم خانگی، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، موبایل، تبلت و … در این واحد به صورت تخصصی و حرفه ای، بررسی و ترمیم میشن. وجود تجهیزات پیشرفته و استفاده از اونها توسط تعمیرکار های مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی رو در این واحد فراهم کرده. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام در مورد محصولات سامسونگ خودتون، مشاورهای مجرب ما در بخش تعمیرات نمایندگی رسمی سامسونگ، برای رفع مشکل و ارائه راهنمایی های لازم در خدمت شما هستن و می تونین روی تجربه و مهارت بالای اونها حساب کنید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته