شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

چگونه آیفون را به iOS 12 آپدیت کنیم؟

[us_separator size=”custom” height=”32px”]

با انتشار رسمی نسخه جدید سیستم عامل ios، برای بسیاری از کاربران آیفون و آیپاد این سوال پیش آمده که چطور باید محصول خود را به این نسخه آپیدیت نمایند؟ بر خلاف گذشته، اپل این بار سنت شکنی کرده و امکان پشتیبانی از نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی خود را برای همه محصولاتش فراهم نموده است. این یعنی کاربران تمامی مدل های آیفون اعم از ایکس، 7، 6 و 5 می توانند گوشی خود را آپدیت کرده و از امکانات os جدید بهره مند گردند. اگرچه فرایند بروز رسانی سیستم عامل چندان مشکل نیست و کاربران می توانند آن را انجام دهند، اما لازم است که نکاتی را در این زمینه رعایت نمایید. در صورت بروز خطا در این فرایند ممکن است اطلاعات شما از بین برود و یا مشکلات دیگری در آیفون مورد نظر به وجود بیاید. در این مطلب قصد داریم ضمن اموزش مراحل آپدیت آیفون به iOS 12 ، نکاتی را در مورد فرایند بروز رسانی به شما کاربران عزیز ارائه نماییم؛ ما را همراهی کنید.

آپدیت آیفون بهiOS 12

روش های آپدیت آیفون بهiOS 12

برای آپدیت آیفون بهiOS 12  ، شما می توانید از دو روش استفاده کنید. روش OTA از طریق Settings دیوایس است و روش دوم،ن نیاز به استفاده ازiTunes  دارد. البته روش دوم به مراتب بهتر و مطمئن تر است، اما ما در ادامه هر دو روش را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

روش  OTA

برای آپدیت آیفون بهiOS 12  از طریق روش OTA، باید دستگاه را به شبکه WiFi متصل نمایید. سپس مسیر Settings > General > Software Update  را دنبال کرده و آپدیت جدید را پیدا کنید. در مرحله بعد، بر روی Download and Install بزنید تا نسخه جدید iOS دانلود شود. پس از گذشت مدت زمان لازم و پایان یافت فرایند دانلود، بر روی Install بزنید و منتظر بمانید تا موبایل اپل شما بروز رسانی شود. چنانچه برای اجرای هریک از مراحل دچار مشکل شدید، می توانید از متخصصین تعمیرات موبایل در نمایندگی اپل کمک گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ریستور به کمک itunes

همانطور که گفتیم، مطمئن ترین روش برای آپدیت آیفون بهiOS 12  ، استفاده از آی تونز است. برای این منظور شما باید پیش از هرکار، آخرین نسخه آیتونز را دانلود کرده و در دیوایس خود نصب نمایید. پس از انجام این کار، سپس نسخه جدید آی او اس را دانلود نمایید. حالا باید گوشی اپل خود را به کامپیوتر متصل کنید و از اتصال کامپیوتر به اینترنت نیز اطمینان حاصل نمایید. پس از طی این مراحل،itunes  را باز کرده و وارد منوی کنترل سیستم عامل شوید. کاربران ویندوز دکمه Shift و کاربران مک دکمه  Option  را در کامپیوتر فشار داده سپس روی گزینه Restore را در پیامی که ظاهر می شود انتخاب کرده و سپس، منتظر پایان فرایند بروز رسانی باشید. به این ترتیب شما خواهید توانست آپدیت آیفون بهiOS 12  را به راحتی انجام داده و از قابلیت های متعدد این نسخه کاربردی در موبایل apple خود بهره مند شوید.

نکات مهم در بروز رسانی آیفون

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، برای اینکه مراحل آپدیت آیفون بهiOS 12  به درستی و بدون خطا انجام شود، باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. یکی از نکات مهم در بروز رسانی آیفون، این است که فضای دستگاه را پیش از شروع فرایند آپدیت خالی کنید. همچنین لازم است که برنامه های گوشی از جمله آیتونز را آپیدیت کرده و آخرین نسخه آنها را نصب نمایید. البته برنامه های دیگر را پس از بروزرسانی سیستم عامل هم می توانید آپدیت کنید، اما شما حتما به نسخه آخر آیتیونز احتیاج دارید. یک نکته بسیار پر اهمیت دیگر پیش از آپدیت آیفون بهiOS 12  ، بکاپ گرفتن از اطلاعات مهم گوشی است. با این کار، در صورت حذف شدن احتمالی اطلاعات در حین فرایند بروز رسانی گوشی اپل دچار مشکل نخواهید شد. با رعایت کردن این نکات شما می توانید به راحتی و بدون هیچ دردسری، فرایند بروز رسانی سیستم عامل موبایل apple خود را انجام دهید.

نمایندگی رسمی اپل

نمایندگی رسمی اپل ، مرکزی معتبر و مجاز برای ارئه خدمات و سرویس های مرتبط با محصولات متنوع این شرکت می باشد. این نمایندگی نیازهای جامعه را به خوبی درک کرده و بر اساس این نیازها، اقدام به عرضه جدیدترین تولیدات کمپانی اپل نموده است. همچنین در راستای رفع نیازهای کاربران این محصولات، تعمیرات تخصصی آنها را نیز در واحدهایی مجهز و تحت نظر جمعی از کارشناسان مجرب و دوره دیده ارائه می دهد. تعمیرات اپل به دلیل استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، در شمار تخصصی ترین خدمات تعمیراتی قرار دارد. لازم است ذکر کنیم که در جهت جلب رضایت حداکثری کاربران، کلیه خدمات این نمایندگی با ضمانت نامه معتبر همراه می باشد.

در این بخش از سایت، اخبار و مطالب مربوط به محصولات کمپانی اپل در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86″]
5/5(1 امتیاز)