شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

اخبار لو رفته از گلکسی اس۹ سامسونگ

گلکسی اس ۹ سامسونگ با هدف رفع ایرادات در مدلهای قبلی گوشی‌های ارائه شده توسط کمپانی سامسونگ طراحی شده است. سامسونگ از این پرچمدار جدید خود در اوایل سال آینده میلادی رونمایی خواهد کرد. شایعات زیادی در مورد تغییرات Galaxy S منتشر شده است که به برخی از آنها میپردازیم.

یکی از مهمترین مشکلات گلکسی نوت۸ و گلکسی اس۸ وجود اسکنر اثر انگشت در کنار لنز دوربین بود. کاربران هنگام استفاده از اسکنر این مدلها ناخواسته لنز دوربین را لمس میکنند که سبب ایجاد لک برروی آن می شود.

درست است که این مدل گوشی‌های سامسونگ با طراحی نو و صفحه نمایش بزرگ وارد بازار شدند ولی این موضوع تبدیل به یکی از بزرگترین ایرادهای آنها شد. جهت اطلاع از تغییرات اعمال شده در گلکسی اس ۹ سامسونگ با ما همراه باشید.

گلکسی اس 9 سامسونگ

برای دریافت خدمات تعمیر موبایل سامسونگ در کوتاه ترین زمان شماره 54114-021 در تماس باشید.

ارتقا اسکنر عنبیه در گلکسی اس ۹ سامسونگ

سامسونگ با ایجاد تغییراتی در اسکنر عنبیه گلکسی اس ۹ سامسونگ قصد ایمن سازی بیشتر این آپشن را برای کاربران دارد.

همچنین در تلاش است تا نرم‌افزار آن را نیز بهینه سازی کند.به این ترتیب کاربران مدت زمان کمتری را جهت پردازش سپری خواهند کرد. یکی دیگر از مهمترین عواملی که در این نسخه ارتقا یافته رزولوشن لنز دوربین اسکنر است.

دروبین شناسایی عنبیه از ۲ مگاپیکسل به ۳ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. این تغییر در ثبت عکس واضح تر از عنیه تاثیر فراوانی خواهد داشت.

خدمات تخصصی پیشه کمک: تعمیر دکمه بک موبایل سامسونگ

تغییرات اسکنر اثر انگشت در گلکسی اس ۹ سامسونگ

درست است که هنوز گلکسی اس۹ سامسونگ بصورت رسمی منتشر نشده است ولی اطلاعات موثقی از محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت بدست آمده است.

سامسونگ اپلیکیشنی به نام S Health طراحی کرده که ریتم ضربان قلب کاربر را بررسی میکند.تصاویر جدیدی که از نحوه کارکرد این نرم‌افزار منتشر شده اسکنر اثر انگشت در زیر لنز دوربین و سنسور تشخیص ضربان قلب در سمت راست لنز دوربین قرار گرفته است.

با قرارگیری اسکنر در پایین لنز احتمال برخورد انگشت به لنز کاهش می‌یابد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سامسونگ به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی سامسونگ در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات samsung و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات samsung است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ سامسونگ به کاربران خویش ارائه می‌دارد. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و سایر خدمات تخصصی ارائه شده در آنها به بخش واحدهای تعمیرات سامسونگ مراجعه نمایید.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته