شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گلکسی ایکس سامسونگ معرفی می شود

خبرهای جدید حاکی از آن است که گلکسی ایکس سامسونگ بزودی بطور رسمی معرفی خواهد شد. خصوصیت ویژه‌ای که در این مدل از موبایل سامسونگ عنوان شده قابلیت تا شدن صفحه نمایش آن است. مطمئنا این طرح جذاب طرفداران بسیاری خواهد داشت. با استفاده از این قابلیت ، در آینده سامسونگ می‌تواند بدون افزایش دادن ابعاد فیزیکی گوشی‌های هوشمند، از صفحه‌ نمایش‌ بزرگ‌تر در آن‌ها استفاده کند.

اطلاعات بدست آمده از گوشی گلکسی ایکس سامسونگ از یکی از مدیران اجرایی رده بالای این کمپانی بدست آمده است. کو دونگ‌جینگ دو هفته‌ پیش در بیانیه‌ی خود اشاراتی به گوشی جدید سامسونگ داشت. وی اشاره داشت که گوشی تاشوی سامسونگ بتازگی تأییدیه‌ آژانس رادیویی ملی (NRA) کره‌ی جنوبی را هم دریافت کرده است.

گلکسی ایکس سامسونگ

برای دریافت خدمات تعمیر موبایل سامسونگ به همراه گارانتی با شماره 54114-021 در ارتباط باشید.

ویژگی های گوشی گلکسی ایکس سامسونگ

از خصوصیات گوشی گلکسی ایکس سامسونگ عرضه آن با اندروید مارشمالو ۶٫۰ میباشد. باوجود عرضه اندروید جدید اوریو این موضوع کمی عجیب بنظر میرسد. البته بدلیل عدم عرضه رسمی ممکن است؛ شاهد برخی از تغییرات در ساختار این گوشی هوشمند باشیم. همچنین Galaxy X به یکی نمایشگر ۵ اینچی مجهز شده است. زمان عرضه رسمی این گوشی هوشمند سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ عنوان شده است.

موبایل گلکسی ایکس سامسونگ در کره عرضه خواهد شد. دلیل این قطعیت در کلمه no آخر مدل گوشی میباشد. این گوشی با نام مدل SM-G888N0 در آژانس رادیویی ملی کره قرار گرفته است. البته کدنام پروژه‌ گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ «پروژه‌ی والی» است. در خبرها آمده است که احتمالا کمپانی سامسونگ بدلیل انتخاب نام آیفون X (آیفون ۱۰) ، نام نهایی محصول تاشوی خود را تغییر دهد.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ نیازمند حضور متخصصان حوزه‌ صنعت و الکترونیک است. تمامی گوشی‌های ساخته شده در کمپانی سامسونگ درصورت نیاز به تعمیر، می‌بایست بدست متخصصان این حوزه سپرده شوند. زیرا کارشناسان حوزه‌ تعمیر علاوه‌بر آشنایی با عملکرد کلی هریک از دستگاه‌ها، اطلاعات جامعی نیز درخصوص قطعات ریز و درشت این تجهیزات و کارکرد هر یک دارا میباشند.

نمایندگی سامسونگ دارای کارشناسانی است که ضمن بهره‌مندی از دانش فنی روز، ابزارآلات پیشرفته تعمیر را در اختیار دارند. تعمیرات سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ و در واحدهای مجزا انجام می‌گردد. جهت آشنایی با خدمات دیگر واحدهای تعمیرات سامسونگ روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.

امتیاز شما به این نوشته