شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گوشی خود را مودم کنید

تبدیل کردن گوشی به مودم یکی از مهم ترین مواردی است که کاربران به دنبال یاد گرفتن روش های آن هستند. گاهی ممکن است جایی باشید که به مودم دسترسی نداشته ونیاز به استفاده از اینترنت در چند دیوایس داشته باشید. در این حالت اگر گوشی ال جی شما اینترنت داشته باشید، می توانید به راحتی این دستگاه را تبدیل مودم کنید. به این ترتیب می توانید سایر دیوایس های موجود را نیز به اینترنت متصل کرده و فرایندهای مورد نظر خود را به راحتی به انجام برسانید. برای این کار باید به بخش تنظیمات موبایل خود رفته و گزینه هایی را فعال نمایید. کاربران معمولا برای تبدیل کردن موبایل خود به مودم دچار مشکلاتی می شوند و یا با روش های انجام این کار آشنایی ندارند. در ادامه این مطلب شما عزیزان را با مراحل تبدیل گوشی به مودم آشنا کرده و نکاتی را در این مورد به شما عزیزان ارائه خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

تبدیل گوشی به مودم

پیش نیاز تبدیل موبایل به مودم

پیش از هرگونه اقدامی برای تبدیل گوشی به مودم ، باید چند پیش نیاز مهم و اساسی را فراهم نمایید. اول از همه اینکه شما باید با خرید بسته اینترنتی از اوپراتور مورد استفاده خود، GPRS موبایل ال جی خود را فعال نمایید. اگر قصد استفاده از اینترنت موبایل در لپ تاپ یا کامپیوتر را دارید، باید گوشی خود را با استفاده از یک کابل USB به دستگاه مورد نظر متصل نمایید. اگر برای یک گوشی یا تبلت دیگر نیاز به اینترنت دارید نیازی به استفاده از کابل نیست. همچنین توجه داشته باشید که اگر لپ تاپ یا کامپیوتر مورد نظر قادر به شناسایی موبایل ال جی شما نبود، باید با استفاده از cd یا برنامه مرتبط، موبایل را در دستگاه تعریف نمایید. پس از انجام این کارها، می توانید مراحل تبدیل گوشی به مودم را دنبال کنید.

فواید تبدیل کردن موبایل به مودم اینترنت

تبدیل گوشی به مودم فواید و مزایای مختلفی برای کاربران به همراه دارد. این کار به شما اجازه می دهد که بدون نیاز به یک مودم خانگی و ثابت، از طریق گوشی خود به اینترنت دسترسی داشته باشید. همچنین شما می توانید با استفاده از این روش، سایر دیوایس های خود از قبیل لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و … را نیز به اینترنت متصل نمایید. به این ترتیب نیازی نیست که دائما همراه خود یک مودم داشته باشید و می توانید به راحتی موبایل خود را به اینترنت متصل کرده و عملیات مورد نظرتان را انجام دهید. در ادامه مراحل و روش های تبدیل انواع موبایل با سیستم عامل های مختلف را به شما کاربران عزیز آموزش خواهیم داد.

تبدیل موبایل اندرویدی به مودم

  • برای تبدیل گوشی به مودم در محصولاتی مثل ال جی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، باید به بخش Settings گوشی بروید.
  • سپس باید به Wireless & Networks رفته و در این قسمت به دنبال گزینه hotspot باشید.
  • پس از پیدا کردن این گزینه، لازم است که یک نام کاربری و رمز عبور برای مودم خود ایجاد کنید تا افراد ناشناس نتوانند از طریق آن وارد اینترنت شوند.
  • پس از انجام این مراحل، می توانید لپ تاپ، موبایل یا تبلت خود را به راحتی به گوشی ال جی تان متصل نموده و از اینترنت آن استفاده کنید.
  • در واقع موبایل شما به عنوان یک Access point شناخته خواهد شد و به راحتی می توانید از طریق آن به اینترنت متصل شوید.
تبدیل-موبایل-اندرویدی-به-مودم

تبدیل گوشی آی او اس به مودم

یکی دیگر از موارد اتصال گوشی به مودم ، مربوط به گوشی های اپل است که از سیستم عامل ios پشتیبانی می کنند. این سیستم عامل نیز امکان ایجاد HotSpot را برای استفاده دیگر دستگاه ها از آن به عنوان مودم فراهم می کند.

  • برای تبدیل آیفون به مودم، باید به منوی Settings رفته و سپس Cellular را پیدا کنید.
  • گزینه Personal Hotspot را انتخاب کرده و آن را فعال کنید.
  • بعد از ایجاد Personal Hotspot  می توانید آن را از طریق همان منو فعال یا غیر فعال نموده و یا رمز آن را تغییر دهید.
  • در نهایت Sharing را به حال روشن درآورده و به این ترتیب از آیفون خود به عنوان مودم استفاده نمایید.
تبدیل-گوشی-آی-او-اس-به-مودم

تبدیل گوشی ویندوز فون به مودم

  • برای تبدیل گوشی به مودم در گوشی های ویندوز فون، باید صفحه را به سمت چپ لغزانده تا لیست اپ ها نمایش داده شود.
  • سپس گزینه settings را انتخاب کرده و در Internet sharing کارهای زیر را انجام داده و done را بزنید:
  • در Broadcast name اسم انتخابی شبکه خود را بنویسید.
  • در Security type ، Password required (WPA2)  را انتخاب کرده و رمز عبوری به آن اختصاص دهید.
تبدیل-گوشی-ویندوز-فون-به-مودم

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی مجاز ال جی ، تنها مرکز مجاز و معتبر برای ارائه خدمات مربوط به محصولات این شرکت می باشد. این مرکز با هدف ارائه سرویس های متنوعی در زمینه ی فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش کلیه تولیدات کمپانی lg راه اندازی شده است. بخش های مختلف این نمایندگی، ضمن بهره گیری از تجربه و تخصص کارکنان زبده و مجرب خود، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه می دهند. لازم به ذکر است که این مرکز ضمن اخذ کلیه مجوزهای قانونی، خدمات متمایزی را نسبت به سایر مراکز، به ویژه در زمینه تعمیرات ال جی به کاربران ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در نمایندگی رسمی ال جی تماس بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *