شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات پاناسونیک

برگزاری دوره های آموزش تعمیرات پاناسونیک در راستای برآورده‌سازی نیاز متقاضیان و علاقمندان حوزه تعمیر صورت پذیرفته است. داوطلبان با حضور در دوره های آموزش تعمیرات پاناسونیک بر کلیه مباحث و سرفصل های مرتبط مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند.

در دوره های آموزش تعمیرات panasonic تخصصی ترین متدها و تجهیزات تعمیر به کارآموزان آموزش و تدریس می گردد و در پایان، مدرکی دال بر اتمام دوره به آنها اعطا می شود تا در صورت تمایل جذب بازار کار گردند. دوره های آموزش تعمیرات Panasonic –صرف نظر از اینکه مرتبط با چه دستگاهی هستند- در دو دوره عمومی و تخصصی برگزار می شود.

آموزش تعمیرات پاناسونیک

مرکز آموزش تعمیرات پاناسونیک

مرکز آموزش تعمیر پاناسونیک متشکل از پارت های آموزش تعمیرات لپ تاپ، تبلت، آل این وان، موبایل، مانیتور و…  است. تخصیص فضاهایی مجزا جهت آموزش تعمیر مرتبط با هر محصول سبب گشته تا تخصصی ترین ترفندها و راهکارهای تعمیر به کاراموزان آموزش داده شود. دانش آموختگان دوره های آموزش تعمیرات پاناسونیک به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیر دستگاه های این برند یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره های آموزش تعمیرات panasonic را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. دوره های مذکور در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شده و کارآموزان پس از طی آزمونهای ابتدایی جهت تعیین سطح، برای ثبت نام در دوره مورد نیاز راهنمایی می گردند.

واحدهای آموزش تعمیرات پاناسونیک

  • واحد آموزش تعمیرات کپی پاناسونیک
  • واحد اموزش تعمیرات پرینتر پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات فکس پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات تلویزیون پاناسونیک
  • واحد آموزش تعمیرات تلفن پاناسونیک

دوره عمومی تعمیرات پاناسونیک

دوره عمومی آموزش تعمیرات پاناسونیک مناسب برای آندسته از کاربرانی است که هیچ گونه آشنایی با مباحث و ساختار دستگاه های پاناسونیک ندارند. حضور در این دوره سبب می گردد تا کارورزان بر مباحث مذکور مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره های تخصصی تعمیرات پاناسونیک را بیایند.

بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی تدریس می گردد. در دوره های آموزش تعمیرات پاناسونیک تخصصی ترین ترفندها و متدهای تعمیر–که توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه گردآوری گشته اند- با داوطلبان گرامی به اشتراک گذاشته شده خواهد شد.

دوره تخصصی آموزش تعمیرات پاناسونیک

کاراموزان محترم می توانند با پشت سر گذاشتن دوره عمومی، وارد دوره تخصصی آموزش تعمیرات پاناسونیک گردند. کارآموزان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی هر دستگاه –اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری- آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند. در ایندوره پیشرفته ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می شود.

آموزش نوین ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بهسازی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در این دستگاه و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات panasonic به کارآموزان تدریس می گردد. کارآموزان با اتمام این دوره می توانند به راحتی جذب بازار کار گشته و در حوزه تعمیر و بهسازی دستگاه های پاناسونیک فعالیت نمایند.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران پیشگام در ارائه تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات پاناسونیک در ایران است. کمپانی پاناسونیک فعالیت خویش را از سال ۱۹۱۸ در صنایع الکترونیک و مخابرات آغاز کرده است.

این شرکت تاکنون به تولید محصولات مختلف از جمله، نمایشگر پلاسما و ال‌سی‌دی، انواع لوازم خانگی الکترونیکی، کنسول‌های بازی، انواع باتری، تجهیزات صوتی، لوازم اداری، تلویزیون، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و… پرداخته است.

نمایندگی پاناسونیک در ایران در «بخش فروش» تأمین‌کننده کالاها و تولیدات شرکت پاناسونیک بوده و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش» به تعمیر، اصلاح و ترمیم محصولات پاناسونیک می‌پردازد.

این مرکز فعالیت خود را از زمان ورود محصولات پاناسونیک به ایران آغاز کرده و سال هاست به عنوان مرکز منتخب و معتمد کاربران مطرح بوده است. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *