شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آپدیت بایوس لپ تاپ لنوو

آپدیت بایوس لپ تاپ لنوو را در نمایندگی رسمی لپ تاپ لنوو انجام دهید. بایوس یا به عبارت بهتر Basic input/output System یک میان افزار است که متشکل از یک IC الکترونیکی و نوعی برنامه درون آن است. زمانی‌ که لپ تاپ را روشن می‌کنید، بایوس وارد عمل شده و تست‌های اولیه و ثانویه را برای راه‌اندازی (بوت) دستگاه انجام می‌دهد. بایوس یک نرم‌افزار سطح پایین سیستمی است که بدون اینکه مانعی برای انجام کار شما باشد، اجرا می‌شود.

این بخش و این قطعه کوچک، مسئولیتی بزرگ در سیستم عملکردی لپ تاپ بر عهده دارد. از بوت شدن و بالا آمدن سیستم تا کنترل قطعات سخت افزاری و رابط های I/O همگی با کنترل “BIOS” انجام می شود. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، بایوس های امروزی محدودیت های گذشته را ندارند، زیرا از نوع UEFI هستند و با محیطی گرافیکی و قابلیت استفاده با موس، بسیار ساده تر از قبل در اختیار کاربر قرار می گیرند. برای  تعمیر لپ تاپ  با هر مشکلی باید به مرکزی تعمیراتی مدرن و  مورد اطمینان مراجعه کنید. به روز رسانی بایوس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آپدیت بایوس لپ تاپ لنوو

چه زمانی آپدیت بایوس لپ تاپ لنوو لازم است؟

بروزرسانی بایوس یا BIOS Update خیلی کم و در شرایط ویژه لازم است. آپدیت بایوس باعث افزایش سرعت لپ تاپ لنوو نمی‌شود و در بیشتر موارد قابلیت‌های جدیدی نیز ایجاد نمی‌کند؛ حتی ممکن است آپدیت BIOS باعث ایجاد مشکلاتی هم شود. تنها زمانی به آپدیت بایوس نیاز است که بهینه سازی‌های مورد نیاز در آن نسخه انجام شده باشد. این شرایط اختصاصی باعث شده تا کمپانی های سازنده بایوس، نسخه های آپدیت کمتری منتشر کنند.

آپدیت بایوس لپ تاپ لنوو تنها در زمانی ضرورت دارد که کاربر با مشکلاتی عجیب و غریب و لاینحل روبه رو شده باشد. در غیر این صورت اینکار به هیچ وجه ضرورتی ندارد. باید توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها تنها پس از بروزرسانی بایوس فعال می‌شوند؛ حال این قابلیت ها چه اندازه برای شما و کار اختصاصی شما با لپ تاپ مهم است، باید خودتان تشخیص دهید. پس توصیه اکید این است که پس از مشاهده مشکلاتی خاص و اطمینان از اینکه مشکل مربوطه ریشه در بایوس دستگاه دارد، آپدیت و تنظیمات بایوس لپ تاپ را انجام دهید.

پیدا کردن مدل BIOS لپتاپ لنوو

در ویندوز ۱۰ و ویندوزهای قبلی می توانید به سادگی و با اجرای دستور ساده زیر،  ورژن بایوس دستگاه را بیابید.  کلید ترکیبی Windows+R  را بفشارید تا قسمت Run ویندوز باز می شود . در پنجره موجود عبارت msinfo32 را وارد کنید. اکنون پنجره‌ System Information یا اطلاعات سیستمی در ویندوز ظاهر می شود. در این پنجره  عبارت BIOS Version/Date را بیابید. روبه روی این عبارت ورژن بایوس لپ تاپ لنوو و تاریخ انتشار آن درج شده است. برای آگاهی از موجود بودن یا نبودن آپدیت بایوس لپ تاپ لنوو به سایت سازنده مادربرد لپ تاپ مراجعه کنید و با بررسی و جستجوی دقیق نام مادربرد، از وضعیت آپدیت آن مطلع شوید.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

اجرای خدمات تعمیراتی در زمینه لپ تاپ لنوو تخصص ماست. این محصول لنوو در واحد تعمیرات لنوو مجزا و مستقل بررسی و ارزیابی می شود. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه شناسایی می شود و مسیر درست برای بهبود سلامت دستگاه اجرا می شود.

تعمیرکاران و متخصصان در این واحد تعمیراتی به خوبی با اجزا و ساختار لپ تاپ لنوو آشنایی دارند. با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته همه مشکلات را ریشه یابی و ریشه کن می کنند. تمامی خدمات در حوزه عیب یابی، ترمیم و تعمیرات لپ تاپ لنوو  همراه با گارانتی ضمانت است. در این مرکز جامع خدمات تعویض نیز با امنیت بالا اجرا می شود.

نمایندگی لپ تاپ لنوو

برای تهیه هر یک از لپ تاپ های لنوو می توانید از طریق نمایندگی رسمی لپ تاپ لنوو اقدام کنید. در این نمایندگی مجاز و رسمی انواع مختلف لپ تاپ های این کمپانی تهیه و توزیع می شود. تنها نمایندگی مجاز لپ تاپ لنوو در ایران در هر دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. هر کاربر این فرصت را خواهد داشت تا با استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی خریدی مطمئن و ایمن داشته باشد.

در نمایندگی لنوو می توانید از سرویس های مشاوره ای رایگان و تخصصی نیز بهره مند شوید. با استفاده از این سرویس ها درباره ویژگی ها و مشخصات محصول مورد نظرخود اطلاعات مفیدی به دست می آورید. آن را با مدل های دیگر در سایر برند ها مقایسه می کنید و در نهایت بر اساس شرایط اختصاصی خود تصمیم می گیرید و خرید می کنید. برای دریافت جزئیات بیشتر پیرامون این موضوع و آگاهی از سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید.

5/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *