شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکل در شارژ سریع گلکسی اس ۸ سامسونگ پس از آپدیت

گلکسی اس ۸ سامسونگ و اس ۸ پلاس دارای ویژگی خاصی بنام شارژ سریع هستند. این فناوری در بین کاربران سامسونگ بسیار محبوب است. صاحبان این مدل گوشی سامسونگ اعلام کردند پس از آپدیت گوشی خود، دیگر از قابلیت شارژ سریع نمیتوانند استفاده کنند. همچنین این کمپانی به تازگی در بروزرسانی پلتفرم های خود کمی دیر عمل میکند. کاربران موبایل سامسونگ از این موضوع نیز ناراضی بودند. آنها اذعان داشتند بسته امنیتی ماهانه گوشی خود را دیر دریافت کرده اند.

مشکل در شارژ سریع گلکسی اس 8

خدمات تخصصی پیشه کمک: تعمیر باتری موبایل سامسونگ

راه حل برطرف کردن مشکل شارژ گلکسی اس ۸ سامسونگ

خوشبختانه مشکل شارژ گلکسی اس ۸ سامسونگ همه گیر نیست. این مسئله فقط در تعداد کمی از گوشی های سامسونگ مدل Galaxy S8 و  Galaxy S8 Plusمشاهده شده است. البته هنوز دلیل اصلی این امر مشخص نشده است.

ولی تمامی مشکلات به آخرین نسخه بسته امنیتی گلکسی اس ۸ سامسونگ برمیگردد. کمپانی سامسونگ هنوز واکنشی در مورد بروز این مشکل از خود نشان نداده است. کارشناسان امیدوارند در بسته بروزرسانی ماه نوامبر این مشکل برطرف شود.

آشنایی با خدمات موبایل در پیشه کمک: تعمیر سوکت شارژ گوشی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

علاوه بر مشکل شارژ گلکسی اس ۸ سامسونگ، خرابی‌های موبایل سامسونگ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل سامسونگ است. نمایندگی سامسونگ ارائه دهنده خدمات تعمیرات در زمینه تمامی محصولات سامسونگ است.

تعمیرات موبایل سامسونگ در صورتیکه بدست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

در این مرکز علاوه بر تعمیرات موبایل، تعمیرات دیگر محصولات سامسونگ نیز انجام میگیرد. برای اطلاع از شرایط خرید انواع موبایل با خدمات پس از فروش و گارانتی نیز به صفحه فروشگاه مرکزی سامسونگمراجهه کنید. دبگر واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می‌گردند.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات و سوالات متداول به لینک های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته