شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعويض گلس آیپد

تعويض گلس آیپد ، در واحد تخصصی آیپد و توسط تیمی از کارشناسان حرفه ای این محصول انجام می شود. آیپد لوح رایانه ای بدون صفحه کلید است که در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت اپل به بازار عرضه شد . این رایانه ها مجهز به سیستم عامل ios هستند و صفحه نمایش چند لمسی با دقت بالا دارند. بعضی از مدل های آیپد فقط قابلیت وای-فای و بعضی از آنها قابلیت وای‌فای و اتصال ۳G یا ۴G  هم دارند.

همکاران ما در واحد تعويض گلس آیپد با استفاده از امکانات ویژه خود می توانند گلس شکسته و ترک خورده آیپد را با بهترین کیفیت و با دقت و وسواس بالا تعویض کنند و دستگاه سالم را به کاربر هدیه دهند. این عملیات در واحد تعمیرات تبلت با استفاده از دستگاه های ویژه انجام می شود که درصد موفقیت بسیار بالایی دارند و کاملا تضمینی هستند.

تعويض گلس آیپد

تجهیزات لازم برای تعويض گلس آیپد

واحد اختصاصی تعمیر آیپد اپل در تهران از تجهیزات بسیار حرفه ای و با کیفیتی استفاده می کند تا بتواند بهترین و منحصر ترین خدمات را در زمینه تعويض گلس آیپد به کاربران ارائه دهد. در این قسمت به بخشی از این تجهیزات اشاره می کنیم تا کاربر اطمینان یابد این مرکز از همه استاندارد ها لازم برای تعويض گلس آیپد استفاده می کند.

  • دریچه ی باز شونده ی اضطراری
  • نترلر دما
  • ایست اضطراری
  • پرس برای از بین بردن حباب‌ های هو
  • پنکه رادیاتور
  • درب اتوکلاو
  • صافی آب
  • کمپرسور
  • سیستم کنترل ال ‌سی ‌دی
  • رابط برق
  • پنل لمینت
  • پاور
  • اگزوز دستی

 چه وقت برای تعويض گلس آیپد اقدام کنیم؟

حقیقت این است که تعويض گلس آیپد هزینه نسبتا بالایی دارد و پیشنهاد اول ما این است که تا جایی که می توانید از این مسئله جلوگیری کنید و اگر مشکلی اساسی با این قسمت از دستگاه خود دارید، نسبت به تعويض گلس آیپد اقدام کنید. زمانی که آیپد به هر دلیلی دچار شکستگی و آسیب شد، در مرحله اول دقت کنید که صفحه نمایشگر دستگاه سالم است یا خیر .

اگر گلس دستگاه شما دچار شکستگی شد، عملکرد تاچ آن را بررسی کنید. اگر ال سی دی و تاچ شما سالم باشد، کار بسیار ساده خواهد بود و با حساسیت کمتری انجام می شود. با پیدایش اختلال در قسمت تاچ و ال سی دی روال کار کمی پیچیده تر خواهد بود و زحمت بیشتری خواهد داشت. در هر صورت برای تعويض گلس آیپد باید به مرکزی مجهز و استاندارد مراجعه کنید تا نتیجه کار برای شما رضایت بخش باشد.

واحد تعمیرات آیپد

واحد تعمیرات آیپد یکی از واحد های تخصصی و حرفه ای تعمیرات اپل است که همه تعمیرات مربوط به این دستگاه را با کیفیت بالا ارائه می دهد. این واحد با دسترسی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی آیپد به راحتی می تواند خدماتی منحصر و درخور کاربران اپل عرضه کند که نمونه مشابه آنها در هیچ مرکز تعمیرات تبلت دیگری یافت نخواهد شد.

واحد تعمیرات اپل مجهز به دستگاه های جدید عیب یابی است که این امکان را به همه تعمیرکاران حرفه ای ما می دهد تا پس از یک عیب یابی دقیق و کارشناسانه، اقدام به تعمیر کنند و تعمیرات درست و اساسی انجام دهند.

تعمیرات اپل

تعمیرات اپل نیاز ها و ارزشمندی های خاص خود را دارد. زیرا این برند خاص از فناوری های بسیار ویژه ای در محصولات خود استفاده می کند که تنها منحصر کمپانی اپل است. کارشناسان ما در واحد تعمیرات اپل با شرکت در دوره های اختصاصی تعمیر و ترمیم محصولات اپل، از همه فناوری های به کار رفته در این محصولات آگاهی دارند و می دانند که از کدام روش ها و متدها باید استفاده کنند تا یک تعمیر موفق داشته باشند.

استفاده از تجهیزات برتر و دستگاه های تعمیراتی منحصر، تنها بخشی از ویژگی های ارزنده واحد تعمیرات اپل است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در دو حوزه فروش محصولات اپل در فروشگاه محصولات اپل و خدمات پس از فروش، همواره تلاش می کند تا هر آنچه را که کاربر نیاز دارد برای او فراهم کند. این نمایندگی همه فعالیت های خود را زیر چتر قانون انجام می دهد. به همین دلیل است که می تواند سرویس های حمایتی اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه دهد.

نمایندگی رسمی apple برای بالابردن درجه رضایت و رفاه کاربران خود، تسهیلاتی ویژه برای آنها در نظر گرفته است تا با خیال راحت خرید کنند و نگران هیچ موضوعی نباشند. برای آگاهی از چگونگی این تسهیلات می توانید با بخش فروش مرکز تماس بگیرید.

لینک های مفید

 مرکز تعمیر تبلت ایسوس / مرکز تعمیر تبلت ایسر / مرکز تعمیر تبلت دل / مرکز تعمیر تبلت اچ پی / مرکز تعمیر تبلت فوجیتسو / مرکز تعمیر تبلت لنوو / مرکز تعمیر تبلت سونی / مرکز تعمیر تبلت سامسونگ / مرکز تعمیر تبلت پاناسونیک / مرکز تعمیر تبلت توشیبا / مرکز تعمیر تبلت شارپ / مرکز تعمیر تبلت ال جی / مرکز تعمیر تبلت هواوی

4.5/5(6 امتیاز)